dolnośląskie (Wrocław)
kujawsko-pomorskie (Toruń)
śląskie (Gliwice)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Usługa koszenia poboczy, skarp i rowów |
Data zamieszczenia: | 2024-05-07 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Radziejowice ul. Kubickiego 10 96-325 Radziejowice powiat: żyrardowski tel. 46 857 71 71 zamowienia.publiczne@radziejowice.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Radziejowice |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 46 857 71 71 |
Termin składania ofert: | 2024-05-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
2. Nazwa zamówienia: Koszenie poboczy, skarp i rowów na terenie Gminy Radziejowice. 4. Rodzaj zamówienia i tryb postępowania: usługa w trybie zapytania ofertowego opublikowanego na stronie Zamawiającego, realizowana zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień o wartości szacunkowej nieprzekraczającej 130 000 złotych, stanowiącym załącznik do Zarządzenia Nr 6/2020 Wójta Gminy Radziejowice z dnia 03.02.2020r. - tekst jednolity ogłoszony Zarządzeniem Nr 10/2021 Wójta Gminy Radziejowice z dnia 01.02.2021r. 5. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa koszenia poboczy, skarp i rowów na terenie Gminy Radziejowice. CPV: 77314100-5 Dokument nr: ZP.271.2.17.2024.SR Składanie ofert: 11. Termin i warunki złożenia oferty: 1) Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w Sekretariacie Urzędu Gminy Radziejowice lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej przy użyciu ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal (adres skrzynki ePUAP: /UGRadziejowice/SkrytkaESP) lub na adres mailowy zamowienia.publiczne@radziejowice.pl w nieprzekraczalnym terminie do dnia 10.05.2024 r. do godz. 11:00 (decyduje data wpływu do zamawiającego). 2) Złożone oferty muszą być podpisane przez osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. W przypadku składania oferty za pomocą środków komunikacji elektronicznej przy użyciu ePUAPu lub poczty mailowej, Zamawiający dopuszcza ofertę w formie elektronicznej opatrzoną podpisem kwalifikowanym lub w postaci elektronicznej, opatrzoną podpisem zaufanym (ePUAP) lub podpisem osobistym (e-dowódosobisty). 4) W przypadku składnia oferty pisemnie, ofertę należy złożyć w zamkniętej i oznaczonej kopercie. Koperta powinna być opisana w następujący sposób: ,,Oferta na koszenie poboczy, skarp i rowów na terenie Gminy Radziejowice. Nie otwierać przed 10.05.2024 r. godz. 11:00." Miejsce i termin realizacji: 9. Termin realizacji: sukcesywnie od dnia podpisania umowy do dnia 31.10.2024 r. Wymagania: 6. Szczegółowy zakres zamówienia: 1) Zakres zamówienia obejmuje wykonywanie prac drogowych polegających na koszeniu poboczy, skarp i rowów przy użyciu kosiarki bijakowej bocznej i kosiarki na wysięgniku na terenie Gminy Radziejowice zgodnie ze zleceniem Zamawiającego. 2) Zamawiający przewiduje wykonanie usługi na maksymalnie 240 000 m.b. poboczy na terenie Gminy Radziejowice. 3) Powyższy zakres usług jest szacunkowy, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zakresu w trakcie realizacji zamówienia. Zamawiający zapewnia w ramach zamówienia realizację na minimum 180 000 m.b. poboczy na terenie Gminy Radziejowice. 4) Sprzęt niezbędny do realizacji zamówienia zapewni Wykonawca. 5) Usługa realizowana będzie na każdorazowe zlecenie Zamawiającego, w zależności od bieżących potrzeb. 6) Wykonawca przystąpi do realizacji usługi najpóźniej w ciągu dwóch dni roboczych od dnia otrzymania zlecenia od Zamawiającego. 7) Wykonawca zobowiązuje się wykonywać przedmiot zamówienia zgodnie ze złożoną ofertą oraz zgodnie z obustronnymi ustaleniami wynikającymi z zapytania ofertowego oraz pozostałych załączników. 8) Pozostałe informacje dotyczące obowiązków Wykonawcy oraz sposobu wykonywania przedmiotu zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania. 8. Warunki udziału w postępowaniu oraz dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków. 1) Na potrzeby realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dysponować co najmniej jedną kosiarką bijakową boczną i co najmniej jedną kosiarką na wysięgniku. 2) W celu potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w ust. 1 Wykonawca złoży wykaz sprzętu, jakim dysponuje na potrzeby realizacji zamówienia, zgodnie z zapisami w formularzu ofertowym. 10. Zasady składania ofert. 1) Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 2) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 3) Oferta musi zawierać nazwę, adres wykonawcy i cenę, wyrażoną w kwocie netto i brutto oraz musi być podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do występowania w obrocie prawnym w imieniu wykonawcy. 4) Oferta wykonawcy musi być sporządzona w całości w języku polskim. 5) Treść oferty musi odpowiadać treści niniejszego Zapytania. 6) Wykonawca zobowiązany jest wypełnić formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego Zapytanie. 7) Formularz oferty musi być wypełniony na komputerze, maszynie do pisania lub niezmazywanym pisakiem z zachowaniem czytelności. 8) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 9) Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę. 3) Złożone oferty nie zostaną ujawnione do terminu składania ofert. 5) Koperta może zawierać oznaczenie wykonawcy 6) Oferta złożona po terminie zostanie odrzucona 7) Ofertę złożoną po terminie Zamawiający zwróci wykonawcy niezwłocznie.12. Termin związania ofertą: Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 13. Ocena i badanie ofert: 1) W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień lub uzupełnień dotyczących treści złożonych ofert. 2) Oferta wykonawcy podlega odrzuceniu, jeżeli jej treść nie spełnia warunków wymaganych w zapytaniu do składania ofert. 3) Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny szczegółowej wyłącznie oferty najkorzystniejszej. 4) Zamawiający poprawi w ofercie: a) oczywiste omyłki pisarskie, b) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, c) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z niniejszym Zapytaniem, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, - niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona. 5) Jeżeli zaoferowana cena, wydaje się rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia i budzi wątpliwości Zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego lub wynikającymi z odrębnych przepisów, Zamawiający może zwrócić się o udzielenie wyjaśnień, w tym złożenie dowodów, dotyczących wyliczenia ceny. 14. Cena i warunki płatności: 1) Cena wykonania zamówienia musi obejmować wszystkie elementy składowe, za wykonanie których Zamawiający jest zobowiązany wykonawcy zapłacić, w tym również podatek VAT, wszelkie koszty wykonawcy związane z realizacją zamówienia oraz całkowite koszty zawarcia umowy cywilno-prawnej, jakimi będzie z jej tytułu obciążony zamawiający. 2) W przypadku osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej w zaoferowanej cenie należy uwzględnić wszelkie koszty ponoszone przez Zamawiającego, w szczególności należności publicznoprawne zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zgodnie z oświadczeniem wykonawcy, złożonym przed podpisaniem umowy. 3) Cenę należy podać w złotych polskich - brutto z wydzieleniem wartości podatku VAT, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, tj. do pełnego grosza. 4) Cena stanowiąca wynagrodzenie wykonawcy jest ceną kosztorysową zamówienia. Cenę oferty należy obliczyć na podstawie zakresu prac wskazanych przez Zamawiającego w niniejszym zapytaniu ofertowym. 5) Warunki płatności zostały szczegółowo opisane we wzorze umowy, która stanowi załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania. 16. Podpisanie umowy: 1) Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. 2) O wyborze oferty Zamawiający równocześnie powiadomi wykonawców, którzy złożyli oferty w postępowaniu. 3) Wykonawca zobowiązany będzie zawrzeć umowę w terminie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego po uprzednim uzgodnieniu. 4) Zamawiający załącza do niniejszego Zapytania wzór umowy (załącznik nr 2), w której uzupełnieniu podlegały będą jedynie dane ustalone w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Uwagi: 15. Kryteria oceny ofert: 1) W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: Łączna cena wykonania zamówienia - waga = 100%, wykonawca, który zaoferuje najniższą cenę otrzyma 100 pkt; pozostałe oferty będą oceniane wg wzoru: K1 = (Cmin : Cx) x 100 pkt K1 - ilość punktów przyznanych danej ofercie w kryterium cena,Cmin - najniższa cena wykonania zamówienia, 2) Uzyskana z wyliczenia ilość punktów zostanie ostatecznie ustalona z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku z zachowaniem zasady zaokrągleń matematycznych. 3) Oferta niepodlegająca odrzuceniu, która uzyska największą sumę punktów, zostanie uznana za najkorzystniejszą. Cx - cena oferty badanej. Oferta wykonawcy może uzyskać maksymalnie 100 pkt. 18. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO: Klauzula informacyjna z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja2016, str. 1), dalej ,,RODO" stosowana w celu związanym z zapytaniem ofertowym. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO informuję, że: 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Radziejowice, adres siedziby - Urząd Gminy Radziejowice, ul. Kubickiego 10, 96-325 Radziejowice. 2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować w sprawach związanych z ochroną danych osobowych, w następujący sposób: a. pod adresem poczty elektronicznej: iod@radziejowice.pl, b. pisemnie na adres siedziby Administratora.3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych prowadzonym w trybie zapytania ofertowego. 4) W związku z przetwarzaniem danych w celu i na potrzeby realizacji zadań Gminy Radziejowice odbiorcami danych osobowych Pani/Pana mogą być: a. organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa; b. inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Gminy Radziejowice, przetwarzają dane osobowe, dla których administratorem jest Wójt Gminy Radziejowice. c. dostawcy systemów informatycznych i usług IT; d. operatorzy pocztowi i kurierscy dostarczający korespondencję. 5) Po spełnieniu celu, dla którego Pani/Pana dane zostały zebrane, będą przechowywane zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. (Dz.U. z 2011 r. Nr 14 poz. 67 z późn. zm.) w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, chyba że przepisy szczególne stanowią inaczej. 6) Pani/Pana dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej. 7) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem określonym w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ww. ustawy. 8) Posiada Pani/Pan prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, prawo ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. 9) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. Kontakt: 17. Kontakt z zamawiającym: 1) Zamawiający urzęduje w następujących dniach roboczych i godzinach: Poniedziałek 8:00 - 18:00 Wtorek, środa 8:00-16:00 Czwartek 8:00-12:00 Piątek 8:00-14:00 2) Wszystkie zawiadomienia, wnioski oraz informacje Zamawiający oraz Wykonawcy mogą przekazywać w formie pisemnej lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej przy użyciu ePUAPu lub poczty mailowej. 3) Przesłanie dokumentu e-mailem bez względu na włączenie czy wyłączenie opcji potwierdzenia uznane będzie jako dokonane, tj. wysłane i otrzymane w tej samej chwili, w przypadku gdy nadawca informacji nie otrzyma informacji zwrotnej o błędach. 4) Osoby upoważnione do kontaktów: Sylwia Ryżyńska- e-mail: zamowienia.publiczne@radziejowice.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024