wielkopolskie (Poznań)
zachodniopomorskie (Kołobrzeg)
małopolskie (Kraków)
dolnośląskie (Polkowice)
pomorskie (Gdynia)
pomorskie (Gdynia)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Przebudowa pomieszczeń użytkowych |
Data zamieszczenia: | 2024-05-07 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Forum Aktywności Lokalnej Ludowa 1 C 58-304 Wałbrzych powiat: Wałbrzych 748480100, 748480100 arekczocher24@gmail.com https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/189277 |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Wałbrzych |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 748480100, 748480100 |
Termin składania ofert: | 2024-05-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Wykonanie robót budowlanych w ramach projektu Centrum usług wytchnieniowych i asystenckich ( CUWiA) na terenach wiejskich subregionu wałbrzyskiego Powstaje w kontekście projektu FEDS.09.01-IP.02-0019/23 - Centrum usług wytchnieniowych i asystenckich ( CUWiA) na terenach wiejskich subregionu wałbrzyskiego Część 1 roboty budowlane zgodnie z SIWZ + załączniki Przedmioty zamówienia Roboty budowlane Roboty budowlane Opis Przedmiotem zamówienia jest przebudowa pomieszczeń użytkowych na parterze w budynku usługowym położonym przy Ul. Głównej 159, 58-312 Stare Bogaczowice. Zamówienie finansowane jest ze środków unijnych w ramach: Funduszu na rzecz Sprawiedliwej Transformacji, w ramach Funduszy Europejskich dla Dolnego Śląska 2021-2027 Priorytet 9 Fundusze Europejskie na rzecz transformacji obszarów górniczych na Dolnym Śląsku Działanie 9.1 Transformacja społeczna Typ projektów: 9.1.A Zapobieganie wykluczeniu z rynku pracy 9.1.B Usługi społeczne w zakresie mieszkalnictwa Nr naboru FEDS.09.01-IP.02-019/23. CPV: 45000000-7 Dokument nr: 2024-40331-189277 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2024-05-23 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2024-06 Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo dolnośląskie Powiat wałbrzyski Gmina Stare Bogaczowice Miejscowość Stare Bogaczowice Wymagania: Zamówienia uzupełniające NIE Warunki zmiany umowy Warunki zamiany umowy opisane w paragrafie 12 projektu umowy stanowiącej załącznik nr 2, w szcególości : Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej Umowy, wymagają formy pisemnej w postaci aneksów do Umowy, pod rygorem nieważności. 2. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zachodzą okoliczności określone w Wytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027" z dnia 18 listopada 2022 roku. 3. Zmiana Umowy dokonana z naruszeniem przepisu ust. 2 jest niedopuszczalna. 4. Wykonawca zobowiązany jest do pisemnego powiadomienia Zamawiającego o każdej groźbie opóźnienia robót - bez zbędnej zwłoki, nie później niż w terminie 24 godzin od chwili, w której Wykonawca dowiedział się o okoliczności mogącej spowodować opóźnienie wykonania prac objętych umową. 5. Zamawiający określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej Umowy w stosunku do treści złożonej oferty: 1) zmiana terminu wykonania Przedmiotu Umowy na skutek wystąpienia jednej z następujących okoliczności: a) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami jak niemożliwe do przewidzenia nadzwyczajne zjawiska przyrody (klęski żywiołowe, trzęsienia ziemi, powodzie, huragany), zdarzenia wywołane przez człowieka (strajki generalne lub lokalne, działania wojenne), b) wystąpienia dodatkowych usług lub robót budowlanych nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się one niezbędne i zostały spełnione łącznie warunki wskazane w Wytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027" z dnia 18 listopada 2022 roku, c) wystąpienia opóźnień w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp., do wydawania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostać wydane lub ich wydanie zostało zaniechane oraz nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, d) wystąpienia wad dokumentacji technicznej skutkującej koniecznością dokonania poprawek lub uzupełnień, jeżeli uniemożliwia to lub wstrzymuje realizację określonego rodzaju robót mających wpływ na termin wykonania Umowy, e) niemożności wykonywania robót, gdy obowiązujące przepisy nie dopuszczają do wykonania robót lub nakazują wstrzymanie robót z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, f) wystąpienia okoliczności, których strony Umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności m.in. w wyniku działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron np. badań archeologicznych, okoliczności stanowiących zagrożenie życia lub mienia, g) przestojów lub opóźnień spowodowanych przez Zamawiającego, o ile okoliczności te powodują konieczność zmiany terminu i zmiany w tym zakresie będą dokonane, z uwzględnieniem okresów niezbędnych do przesunięcia terminu wykonania Umowy; 2) zmiana harmonogramu rzeczowo-finansowego: a) harmonogram może być aktualizowany na wniosek każdej ze stron, b) w uzasadnionych sytuacjach w terminie wskazanym przez Zamawiającego, Wykonawca obowiązany będzie przedłożyć zaktualizowany harmonogram realizacji przedmiotu Umowy, c) Strony przewidują aktualizację harmonogramu, w szczególności w przypadku zmiany terminu zakończenia realizacji przedmiotu Umowy lub przesunięcia terminów zakończenia podanych w harmonogramie dla poszczególnych etapów realizacji przedmiotu Umowy, d) zmiany harmonogramu wymagają akceptacji Zamawiającego. 3) zmiany wartości umowy w szczególności: a) zmniejszenie wynagrodzenia ryczałtowego Wykonawcy w szczególności na skutek zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy w wyniku wystąpienia robót zaniechanych, z zastrzeżeniem, że wartość dokonanych zmniejszeń nie przekroczy łącznie 30% wartości pierwotnej Umowy; b) zwiększenie wartości umowy na skutek realizacji dodatkowych usług lub robót budowlanych, o których mowa w §13; wartość każdej kolejnej zmiany w tym zakresie nie może przekroczyć 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie, do rozliczenia robót dodatkowych (jeżeli wystąpią) przyjmuje się formę wynagrodzenia kosztorysowego; c) stawki podatku od towarów i usług wprowadzonej odpowiednim aktem prawnym; d) minimalnego wynagrodzenia za pracę albo minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie przepisów Ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2207); e) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne; jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. d) minimalnego wynagrodzenia za pracę albo minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie przepisów Ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2207); e) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne; jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Dodatkowe warunki udziału Opis Zgodnie z opisem wymagań zawartych w SIWZ Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2024-05-07 Data ostatniej zmiany 2024-05-07 14:01:45 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis 100 % cena ,,Cena" - zostanie obliczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, w następujący sposób: C= /Cmin : Cbad/ x 100 gdzie: C - liczba punktów za kryterium ,,Cena" przyznana ocenianej ofercie Cmin- najniższa cena spośród ocenianych ofert Cbad - cena oferty oceniane Kontakt: Osoby do kontaktu arkadiusz czocher tel.: 748480100 e-mail: arekczocher24@gmail.com Agnieszka Buczko tel.: 748480100 e-mail: forumwalbrzyskie@hb.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024