Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6295z ostatnich 7 dni
23060z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Przebudowa pomieszczeń użytkowych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Przebudowa pomieszczeń użytkowych

Data zamieszczenia: 2024-05-07
Dane kontaktowe Zamawiającego: Forum Aktywności Lokalnej
Ludowa 1 C
58-304 Wałbrzych
powiat: Wałbrzych
748480100, 748480100
arekczocher24@gmail.com
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/189277
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wałbrzych
Wadium: ---
Nr telefonu: 748480100, 748480100
Termin składania ofert: 2024-05-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Wykonanie robót budowlanych w ramach projektu Centrum usług wytchnieniowych i asystenckich ( CUWiA) na terenach wiejskich subregionu wałbrzyskiego
Powstaje w kontekście projektu
FEDS.09.01-IP.02-0019/23 - Centrum usług wytchnieniowych i asystenckich ( CUWiA) na terenach wiejskich subregionu wałbrzyskiego

Część 1
roboty budowlane zgodnie z SIWZ + załączniki

Przedmioty zamówienia
Roboty budowlane
Roboty budowlane
Opis
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa pomieszczeń użytkowych na parterze w budynku usługowym położonym przy Ul. Głównej 159, 58-312 Stare Bogaczowice. Zamówienie finansowane jest ze środków unijnych w ramach: Funduszu na rzecz Sprawiedliwej Transformacji, w ramach Funduszy Europejskich dla Dolnego Śląska 2021-2027 Priorytet 9 Fundusze Europejskie na rzecz transformacji obszarów górniczych na Dolnym Śląsku Działanie 9.1 Transformacja społeczna Typ projektów: 9.1.A Zapobieganie wykluczeniu z rynku pracy 9.1.B Usługi społeczne w zakresie mieszkalnictwa Nr naboru FEDS.09.01-IP.02-019/23.

CPV: 45000000-7

Dokument nr: 2024-40331-189277

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2024-05-23

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2024-06

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
dolnośląskie
Powiat
wałbrzyski
Gmina
Stare Bogaczowice
Miejscowość
Stare Bogaczowice

Wymagania:
Zamówienia uzupełniające
NIE
Warunki zmiany umowy
Warunki zamiany umowy opisane w paragrafie 12 projektu umowy stanowiącej załącznik nr 2, w szcególości :
Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej Umowy, wymagają formy pisemnej w postaci aneksów do Umowy, pod rygorem nieważności.
2. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zachodzą okoliczności określone
w Wytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027" z dnia 18 listopada 2022 roku.
3. Zmiana Umowy dokonana z naruszeniem przepisu ust. 2 jest niedopuszczalna.
4. Wykonawca zobowiązany jest do pisemnego powiadomienia Zamawiającego o każdej groźbie opóźnienia robót - bez zbędnej zwłoki, nie później niż w terminie 24 godzin od chwili, w której Wykonawca dowiedział się o okoliczności mogącej spowodować opóźnienie wykonania prac objętych umową.
5. Zamawiający określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej Umowy w stosunku do treści złożonej oferty:
1) zmiana terminu wykonania Przedmiotu Umowy na skutek wystąpienia jednej z następujących okoliczności:
a) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami jak niemożliwe do przewidzenia nadzwyczajne zjawiska przyrody (klęski żywiołowe, trzęsienia ziemi, powodzie, huragany), zdarzenia wywołane przez człowieka (strajki generalne lub lokalne, działania wojenne),
b) wystąpienia dodatkowych usług lub robót budowlanych nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się one niezbędne i zostały spełnione łącznie warunki wskazane
w Wytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027" z dnia 18 listopada 2022 roku,
c) wystąpienia opóźnień w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp., do wydawania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostać wydane lub ich wydanie zostało zaniechane oraz nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność,
d) wystąpienia wad dokumentacji technicznej skutkującej koniecznością dokonania poprawek lub uzupełnień, jeżeli uniemożliwia to lub wstrzymuje realizację określonego rodzaju robót mających wpływ na termin wykonania Umowy,
e) niemożności wykonywania robót, gdy obowiązujące przepisy nie dopuszczają do wykonania robót lub nakazują wstrzymanie robót z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę,
f) wystąpienia okoliczności, których strony Umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności m.in. w wyniku działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron np. badań archeologicznych, okoliczności stanowiących zagrożenie życia lub mienia,
g) przestojów lub opóźnień spowodowanych przez Zamawiającego, o ile okoliczności te powodują konieczność zmiany terminu i zmiany w tym zakresie będą dokonane,
z uwzględnieniem okresów niezbędnych do przesunięcia terminu wykonania Umowy;
2) zmiana harmonogramu rzeczowo-finansowego:
a) harmonogram może być aktualizowany na wniosek każdej ze stron,
b) w uzasadnionych sytuacjach w terminie wskazanym przez Zamawiającego, Wykonawca obowiązany będzie przedłożyć zaktualizowany harmonogram realizacji przedmiotu Umowy,
c) Strony przewidują aktualizację harmonogramu, w szczególności w przypadku zmiany terminu zakończenia realizacji przedmiotu Umowy lub przesunięcia terminów zakończenia podanych w harmonogramie dla poszczególnych etapów realizacji przedmiotu Umowy,
d) zmiany harmonogramu wymagają akceptacji Zamawiającego.
3) zmiany wartości umowy w szczególności:
a) zmniejszenie wynagrodzenia ryczałtowego Wykonawcy w szczególności na skutek zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy w wyniku wystąpienia robót zaniechanych,
z zastrzeżeniem, że wartość dokonanych zmniejszeń nie przekroczy łącznie 30% wartości pierwotnej Umowy;
b) zwiększenie wartości umowy na skutek realizacji dodatkowych usług lub robót budowlanych, o których mowa w §13; wartość każdej kolejnej zmiany w tym zakresie nie może przekroczyć 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie, do rozliczenia robót dodatkowych (jeżeli wystąpią) przyjmuje się formę wynagrodzenia kosztorysowego;
c) stawki podatku od towarów i usług wprowadzonej odpowiednim aktem prawnym;
d) minimalnego wynagrodzenia za pracę albo minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie przepisów Ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2207);
e) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne;
jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
d) minimalnego wynagrodzenia za pracę albo minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie przepisów Ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2207);
e) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne;
jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
Zgodnie z opisem wymagań zawartych w SIWZ

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2024-05-07
Data ostatniej zmiany
2024-05-07 14:01:45

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
100 % cena
,,Cena" - zostanie obliczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, w następujący sposób:
C= /Cmin : Cbad/ x 100
gdzie:
C - liczba punktów za kryterium ,,Cena" przyznana ocenianej ofercie
Cmin- najniższa cena spośród ocenianych ofert
Cbad - cena oferty oceniane

Kontakt:
Osoby do kontaktu
arkadiusz czocher
tel.: 748480100
e-mail: arekczocher24@gmail.com
Agnieszka Buczko
tel.: 748480100
e-mail: forumwalbrzyskie@hb.pl

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.