zachodniopomorskie (Kołobrzeg)
pomorskie (Słupsk)
śląskie (Żarnowiec)
śląskie (Rybnik)
śląskie (Żywiec)
dolnośląskie (Wrocław)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | PRZEBUDOWA STRZELNICY SPORTOWEJ |
Data zamieszczenia: | 2024-01-22 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Stowarzyszenie Miłośników Ziemi Hańskiej Osiedlowa 6 22-235 Hańsk Pierwszy powiat: włodawski 825714210 gok.hansk@wp.pl |
Województwo: | lubelskie |
Miasto: | Hańsk Pierwszy |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | 825714210 |
Termin składania ofert: | 2024-02-06 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
PRZEBUDOWA STRZELNICY SPORTOWEJ W HAŃSKU PIERWSZYM Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest ,,Przebudowa strzelnicy sportowej w Hańsku Pierwszym" zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załącznik nr 1 do SWZ, Zakres robót obejmuje budowę i wykonanie między innymi: 1. Roboty ziemne 2. Budowa kulochwytu 3. Budowa zadaszenia stanowisk strzeleckich 4. Budowa przesłon 5. Zakup mat strzeleckich 6. Zakup tablic ostrzegawczych 7. Zakup flag ostrzegawczych 7.2 Nazwa/y i kod/y Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV): 45000000-7 Roboty budowlane 45111200-0 ROBOTY ZIEMNE 45112100-6, 45112200-7, 45112210-0 WYKOPY W GRUNTACH NIESKALISTYCH 45223500-1 ROBOTY BETONIARSKIE 45262310-7 ZBROJENIE 44112100-9, 44230000-1 KONSTRUKCJE Z DREWNA 45261210-9 WYKONYWANIE POKRYĆ DACHOWYCH 45320000-6 ROBOTY IZOLACYJNE 45112700-2 NASYPY 45111200-0, 45112700-2 - UMOCNIENIE POWIERZCHNIOWE SKARP 7.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zał. Nr 1 do SWZ. Składają się na niego następujące dokumenty: 1. Projekt zagospodarowania terenu, projekt budowalny i projekt techniczny, 2. Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, 3. Przedmiar robót. CPV: 45000000-7, 45111200-0,45112100-6,45112200-7,45112210-0,45223500-1,45262310-7,44230000-1,45261210-9,45320000-6 Dokument nr: 2024/BZP 00054705, 1/2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-02-06 11:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0a3cf851-b6a9-11ee-b628-1a85378e6c0a 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-0a3cf851-b6a9-11ee-b628-1a85378e6c0a 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 15.1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-0a3cf851-b6a9-11ee-b628-1a85378e6c0a 15.2. Korzystanie z platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. 15.3. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami: Pani Marlena Gołębiowska tel. 82 5714028, e-mail m.golebiowska@hansk.pl. 15.4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy". 3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-0a3cf851-b6a9-11ee-b628-1a85378e6c0a 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, że: 1. Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu; 2. dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. CRODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.: ,,Przebudowa Strzelnicy sportowej w Hańsku Pierwszym" prowadzonym w trybie podstawowym; 3. odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.), dalej ,,ustawa Pzp"; 4. dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność. 5. obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 6. w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO; 7. Wykonawca posiada: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie narusza integralności protokołu oraz jego załączników; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO; 8. Wykonawcy nie przysługuje: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; 32 - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. W przypadku 26 danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporządzenia 2016/679, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Zamawiającego. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-02-06 11:00 Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-0a3cf851-b6a9-11ee-b628-1a85378e6c0a Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-05-31 Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: 1/2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest ,,Przebudowa strzelnicy sportowej w Hańsku Pierwszym" zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załącznik nr 1 do SWZ, Zakres robót obejmuje budowę i wykonanie między innymi: 1. Roboty ziemne 2. Budowa kulochwytu 3. Budowa zadaszenia stanowisk strzeleckich 4. Budowa przesłon 5. Zakup mat strzeleckich 6. Zakup tablic ostrzegawczych 7. Zakup flag ostrzegawczych 7.2 Nazwa/y i kod/y Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV): 45000000-7 Roboty budowlane 45111200-0 ROBOTY ZIEMNE 45112100-6, 45112200-7, 45112210-0 WYKOPY W GRUNTACH NIESKALISTYCH 45223500-1 ROBOTY BETONIARSKIE 45262310-7 ZBROJENIE 44112100-9, 44230000-1 KONSTRUKCJE Z DREWNA 45261210-9 WYKONYWANIE POKRYĆ DACHOWYCH 45320000-6 ROBOTY IZOLACYJNE 45112700-2 NASYPY 45111200-0, 45112700-2 - UMOCNIENIE POWIERZCHNIOWE SKARP 7.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zał. Nr 1 do SWZ. Składają się na niego następujące dokumenty: 1. Projekt zagospodarowania terenu, projekt budowalny i projekt techniczny, 2. Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, 3. Przedmiar robót. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów 45112200-7 - Usuwanie powłoki gleby 45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby 45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego 45262310-7 - Zbrojenie 44230000-1 - Ciesielskie elementy budowlane 45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych 45320000-6 - Roboty izolacyjne 45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu 44112100-9 - Wiaty 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-05-31 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji jakości na roboty budowalne oraz zamontowane materiały i urządzenia 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu i wymagania określone w niniejszej SWZ. 10.2 Zamawiający, na podstawie art. 112 ustawy Pzp określa następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie określa tego warunku. 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie określa tego warunku. 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie określa tego warunku. 4) zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający nie określa tego warunku. 10.3 Zamawiający może, oceniając zdolność techniczną lub zawodową, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia na każdym etapie postępowania (art. 116 ust. 2 ustawy Pzp). 10.4 W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazując warunek udziału w postępowaniu mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 10.5 Sposób wykazania warunków udziału w postępowaniu wskazano w rozdziale 12 SWZ. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Oprócz przypadków, o których mowa w art. 454 i 455 ustawy - Prawo zamówień publicznych, strony dopuszczają możliwość wprowadzenia zmiany umowy, które zostały szczegółowo opisane w Załączniku nr 2 do SWZ - projekt umowy. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji jakości na roboty budowalne oraz zamontowane materiały i urządzenia 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: 30 dni |
© eurobudowa.pl 2004-2024