dolnośląskie (Wałbrzych)
śląskie (Chorzów)
kujawsko-pomorskie (Lutówko)
mazowieckie (Warszawa)
dolnośląskie (Wrocław)
zachodniopomorskie (Goleniów)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Pielęgnacja i bieżące utrzymanie zabytkowego parku |
Data zamieszczenia: | 2024-02-08 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Nowe Miasto nad Wartą Poznańska 14 63-040 Nowe Miasto nad Wartą powiat: średzki przetargi@gmina-nowe-miasto.pl https://platformazakupowa.pl/pn/gmina-nowe-miasto |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Nowe Miasto nad Wartą |
Wadium: | 3 000,00 zł |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-02-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Pielęgnacja i bieżące utrzymanie zabytkowego parku w Klęce. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest pielęgnacja i bieżące utrzymanie zabytkowego parku w m. Klęka o powierzchni 5,6 ha, działka nr ewid. 75/3, obręb ewid. 0008 Klęka. Zakres prac obejmuje: 1) Wykonanie bieżącej pielęgnacji roślin (drzew, krzewów bylin), 2) Utrzymywanie ciągów komunikacyjnych w należytym stanie (4570 m2 ścieżek gruntowych), 3) Bieżąca całoroczna pielęgnacja trawników (orientacyjnie 3,04 ha - konieczna wizja w terenie ). CPV: 77313000-7, 77211500-7,77314100-5,77312000-0,77314000-4 Dokument nr: 2024/BZP 00096992, ZP.271.04.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-02-16 12:15 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/gmina-nowe-miasto 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji "Komunikaty". Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy. Strona internetowa prowadzonego postępowania: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina-nowe-miasto . Adres poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami: przetargi@gmina-nowe-miasto.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce ,,Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Nowe Miasto nad Wartą, Ul. Poznańska 14, 63-040 Nowe Miasto nad Wartą; Administrator Wójt - wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani / Pan skontaktować poprzez email inspektornowemiasto@op.pl, z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych*. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego ,,Pielęgnacja i bieżące utrzymanie zabytkowego parku w Klęce", nr sprawy ZP.271.04.2024 prowadzonym w trybie podstawowym; odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o Ustaw z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), dalej ,,ustawa Pzp"; Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan: na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina-nowe-miasto TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-02-16 12:00 Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina-nowe-miasto Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-04-01 do 2026-11-30 Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.04.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest pielęgnacja i bieżące utrzymanie zabytkowego parku w m. Klęka o powierzchni 5,6 ha, działka nr ewid. 75/3, obręb ewid. 0008 Klęka. Zakres prac obejmuje: 1) Wykonanie bieżącej pielęgnacji roślin (drzew, krzewów bylin), 2) Utrzymywanie ciągów komunikacyjnych w należytym stanie (4570 m2 ścieżek gruntowych), 3) Bieżąca całoroczna pielęgnacja trawników (orientacyjnie 3,04 ha - konieczna wizja w terenie ). 4.2.6.) Główny kod CPV: 77313000-7 - Usługi utrzymania parków 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników 77312000-0 - Usługi usuwania chwastów 77314000-4 - Usługi utrzymania gruntów 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-04-01 do 2026-11-30 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny oferty i przydzielania punktacji: a) Ocenie zostanie poddana cena brutto oferty za realizację całości zamówienia, obliczona przez Wykonawcę zgodnie z przepisami prawa - podana w ,,Formularzu oferty". Oferta o najniższej cenie otrzymuje największą ilość punktów tj. 60, dla pozostałych ofert ilość punktów wyliczona zostanie w/g poniższego wzoru: najniższa cena brutto C = ------------------------------------------------- x 60 % (waga kryterium) x 100 cena brutto oferty ocenianej b) Ocenie zostanie poddane doświadczenie kadry kierowniczej (wykazanej w załączniku nr 7 do SWZ) na usługi objęte niniejszym postępowaniem, które wynosi co najmniej 9 miesięcy udziału w pracach restauratorskich prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru lub pracach w muzeum będącym instytucją kultury, podane przez Wykonawcę w ,,Formularzu oferty". Oferta Wykonawcy, który posiada kadrę kierowniczą z najdłuższym doświadczeniem otrzymuje największą ilość punktów tj. 40, dla pozostałych ofert ilość punktów wyliczona zostanie w/g poniższego wzoru: doświadczenie w ofercie ocenianej D = ------------------------------------------------- x 40 % (waga kryterium) x 100 najdłuższe doświadczenie zaproponowane w postępowaniu Wykonawcy zobowiązani są do określenia okresu doświadczenia w miesiącach. Wykonawca, który posiada kadrę kierowniczą z najdłuższym doświadczeniem otrzyma maksymalną ilość punktów tj. 40. Oferta Wykonawcy, który zaoferuje doświadczenie pracowników (pkt. 2 Opisu przedmiotu zamówienia), krótsze niż 9 miesięcy, zostanie odrzucona. Wykonawcy, który wykaże więcej niż jedną osobę jako kierownika prac konserwatorskich przy zieleni a ich doświadczenie będzie różniło, pod uwagę brane będzie tylko dłuższe doświadczenie. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku, 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku, 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej a) uzyskanie zamówienia mogą ubiegać się podmioty, posiadające ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość co najmniej 150 000,00 zł. 4) zdolności technicznej lub zawodowej a) Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich 5 lat realizacji co najmniej 3 usługi polegające na pielęgnacji zieleni w parku wpisanym do rejestru zabytków lub będącego w strefie ochrony konserwatorskiej w zakresie pielęgnacji zieleni wysokiej i niskiej, pielęgnacji trawników, nawierzchni utwardzonych, alejek komunikacyjnych o pow. parku min. 2,5 ha, b) o uzyskanie zamówienia mogą ubiegać się podmioty dysponujące następującymi osobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w zakresie kadry pracowniczej: posiadającymi wykształcenie, kwalifikacje i doświadczenie zawodowe niezbędne do wykonania zamówienia określane przepisami ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2022r., poz. 840 ze zm.) tj. minimum: - 1 osoba, która kierowała będzie pracami konserwatorskimi przy zieleni, która ukończyła studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, których program obejmuje zajęcia lub grupy zajęć umożlwiające nabycie wiedzy i umiejętności w tym zakresie oraz która po rozpoczęciu studiów drugiego stopnia lub po zaliczeniu szóstego semestru jednolitych studiów magisterskich przez co najmniej 9 miesięcy brała udział w pracach konserwatorskich lub pracach restauratorskich prowadzonych przy tego rodzaju zabytkach wpisanych do rejestru lub była zatrudniona przy tych pracach w muzeum będącym instytucją kultury, - 1 osoba, która kierowała będzie pracami, która posiada średnie ogrodnicze lub leśne uprawnienia Inspektora Nadzoru Zieleni, z min. 5-letnim stażem w branży związanej z utrzymaniem / pielęgnacją zieleni oraz zakładaniem terenów zieleni, - minimum 3 osobami posiadającymi ukończony kurs lub szkołę w zakresie pielęgnacji terenów zieleni, z min. 5-letnim doświadczeniem w branży związanej z pielęgnacją terenów zieleni, - minimum 1 osobą posiadającą ukończony kurs pilarza drzew ozdobnych, z min. 5-letnim doświadczeniem w branży związanej z utrzymaniem terenów zieleni, c) w zakresie dysponowania sprzętem: - min. 1 beczkowozem o pojemności min. 5000 l, - min. 1 autem dostawczym DMC 3,5 t, - min. 2 kosiarkami samojezdnymi, - min. 2 kosiarkami spalinowymi. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie art. 109 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp., sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; 2) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 108 ust. 1 pkt 5 p.z.p - wzór stanowi załącznik nr 5 do SWZ, 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego, 2) Wykaz usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy usługi zostały wykonanie zgodnie z przepisami i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. 3) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 7 do SWZ); 4) Wykaz narzędzi przeznaczonych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z opisem parametrów i funkcji urządzenia, które są niezbędne do wykonania zamówienia publicznego, a także informacji o podstawie do dysponowania tymi urządzeniami (załącznik nr 8 do SWZ); 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złoty 00/100). 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w rozdziale 13.8 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 455 ustawy PZP oraz wskazanym we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny oferty i przydzielania punktacji: a) Ocenie zostanie poddana cena brutto oferty za realizację całości zamówienia, obliczona przez Wykonawcę zgodnie z przepisami prawa - podana w ,,Formularzu oferty". Oferta o najniższej cenie otrzymuje największą ilość punktów tj. 60, dla pozostałych ofert ilość punktów wyliczona zostanie w/g poniższego wzoru: najniższa cena brutto C = ------------------------------------------------- x 60 % (waga kryterium) x 100 cena brutto oferty ocenianej b) Ocenie zostanie poddane doświadczenie kadry kierowniczej (wykazanej w załączniku nr 7 do SWZ) na usługi objęte niniejszym postępowaniem, które wynosi co najmniej 9 miesięcy udziału w pracach restauratorskich prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru lub pracach w muzeum będącym instytucją kultury, podane przez Wykonawcę w ,,Formularzu oferty". Oferta Wykonawcy, który posiada kadrę kierowniczą z najdłuższym doświadczeniem otrzymuje największą ilość punktów tj. 40, dla pozostałych ofert ilość punktów wyliczona zostanie w/g poniższego wzoru: doświadczenie w ofercie ocenianej D = ------------------------------------------------- x 40 % (waga kryterium) x 100 najdłuższe doświadczenie zaproponowane w postępowaniu Wykonawcy zobowiązani są do określenia okresu doświadczenia w miesiącach. Wykonawca, który posiada kadrę kierowniczą z najdłuższym doświadczeniem otrzyma maksymalną ilość punktów tj. 40. Oferta Wykonawcy, który zaoferuje doświadczenie pracowników (pkt. 2 Opisu przedmiotu zamówienia), krótsze niż 9 miesięcy, zostanie odrzucona. Wykonawcy, który wykaże więcej niż jedną osobę jako kierownika prac konserwatorskich przy zieleni a ich doświadczenie będzie różniło, pod uwagę brane będzie tylko dłuższe doświadczenie. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: 30 dni |
© eurobudowa.pl 2004-2024