lubelskie (Lublin)
wielkopolskie (Poznań)
wielkopolskie (Poznań)
wielkopolskie (Poznań)
mazowieckie (Ciechanów)
mazowieckie (Nowy Dwór Mazowiecki)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Remont drogi |
Data zamieszczenia: | 2024-02-08 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Brzeźnica Krakowska 109 34-114 Brzeźnica powiat: wadowicki 33 8792029 w 51, faks 33 8792092 gmina@brzeznica.pl |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Brzeźnica |
Wadium: | w wymaganiach |
Nr telefonu: | 33 8792029 w 51, fak |
Termin składania ofert: | 2024-02-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Remont drogi gminnej nr 470005K Brzezinka - Przez Wieś - Sołtyse w miejscowości Brzezinka w km 0+006 do 0+404 na terenie Gminy Brzeźnica Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest ,,Remont drogi gminnej nr 470005K Brzezinka - Przez Wieś - Sołtyse w miejscowości Brzezinka w km 0+006 do 0+404 na terenie Gminy Brzeźnica". 2. Remont drogi gminnej nr 470005K składa się z dwóch odcinków w km 0+006,00 - 0+033,00 i 0+070,00 - 0+404,00 i obejmuje również remont mostu który znajduje się w ciągu przedmiotowej drogi. 3. Remont drogi i mostu został zaprojektowany zgodnie z przepisami prawa budowlanego, wymaganymi i warunkami technicznymi. Gmina posiada zgłoszenie z dnia 06.07.2023 - na realizację przedmiotowego zadania wraz z dokumentacją projektową na podstawie której zostanie wykonany zakres robót. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontu drogi gminnej nr 470005K Brzezinka - Przez Wieś - Sołtyse w miejscowości Brzezinka w km 0+006,00 - 0+033,00 i 0+070,00 - 0+404,00, zakłada wykonanie: -robót przygotowawczych - remont istniejących poboczy, -frezowanie istniejącej nawierzchni i wykonanie nowej nawierzchni asfaltowej, - remont zjazdów w linii poboczy -remont cząstkowy podbudowy, -remont odwodnienia - oznakowanie dróg i urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego, - montaż opraw oświetlenia, - remont obiektu mostowego na Kanale Łączańskim (remont konstrukcji stalowej, piaskowanie, podwójne malowanie, wymiana elementów uszkodzonych w razie konieczności, remont pomostu drewnianego, remontu nawierzchni asfaltowej, remont łożysk, remontu przyczółków, skrzydeł, ław podłożyskowych, kamiennych elementów gzymsów, remontu balustrad, odtworzenie betonowych elementów dekoracyjnych, remontu stożków skarpowych, wykonanie belek podwalinowych) -prac towarzyszących i wykończeniowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje : przedmiar robót zał.10.1. i 10.2. , specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót załącznik nr 9. CPV: 45233142-6, 45111200-0,45233330-1,45233220-7,31523200-0,45221111-3,45221119-9,31520000-7 Dokument nr: 2024/BZP 00097573, ZP.271.65.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-02-23 11:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b5245e8d-c665-11ee-a84d-d63fc4d19e65 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl , https://www.brzeznica.pl/przetargi/zamowienia-publiczne-2024 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. 2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie oświadczeń (innych niż oferta Wykonawcy), wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie innych informacji odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj. poczty elektronicznej, e-mail: zamowienia.publiczne@brzeznica.pl lub za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem internetowym: https://ezamowienia.gov.pl 3.Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego za pośrednictwem platformy zakupowej/pocztą elektroniczną na adres e-mail: zamowienia.publiczne@brzeznica.pl z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert (udostępniając je na stronie internetowej prowadzonego postępowania), pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy wniosek o wyjaśnienie treści SWZ nie wpłynie w terminie, zamawiający nie ma obowiązku udzielania wyjaśnień treści SWZ oraz obowiązku przedłużenia terminu składania ofert. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści SWZ. 4.Dokumenty elektroniczne składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem platformy zakupowej. Zamawiający dopuszcza także możliwość przekazywania dokumentów elektronicznych (nie dotyczy ofert) za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: zamowienia.publiczne@brzeznica.pl. Sposób przekazywania dokumentów elektronicznych musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z 30.12.2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z 23.12.2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. z 2020 r. poz. 2415). 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.4.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4.5.2016 r., s. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Brzeźnica reprezentowana przez Wójta. 2. Z Administratorem można kontaktować się pisemnie za pomocą poczty tradycyjnej pisząc na adres siedziby: Ul. Krakowska 109, 34-114 Brzeźnica lub poprzez e-mail: gmina@brzeznica.pl 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania i udzielenia zamówienia, prowadzenia dokumentacji księgowo-podatkowej, archiwizacji danych, dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami. 4. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest: 1) ustawa z 11.9.2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.); 2) ustawa z 27.8.2009 r. o finansach publicznych (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1634 ze zm.); 3) ustawa z 14.7.1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 164 ze zm.); 4) art. 6 pkt 1 lit. c RODO - przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze. 5. Odbiorca lub kategorie odbiorców: podmioty upoważnione na podstawie zawartych umów powierzenia oraz uprawnione na mocy obowiązujących przepisów prawa, w szczególności osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania na podstawie art. 18 oraz 74-76 PZP. Zasada jawności ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych z wyjątkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (szczególna kategoria danych). 6. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania oraz przez okres wynikający z przepisów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, w szczególności zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata - przez cały okres obowiązywania umowy. 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych RODO Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-02-23 10:00 Miejsce składania ofert: Wykonawca przygotowuje ofertę przy pomocy interaktywnego ,,Formularza ofertowego" udostępnionego przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podglądzie postępowania w zakładce ,,Informacje podstawowe" Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-10-15 Wymagania: 1.Zamawiający wymaga od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 10 000,00 zł 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP. 3. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Urząd Gminy Brzeźnica - Bank Spółdzielczy Brzeźnica, Nr 63 8112 0008 0000 0358 2000 0050 z adnotacją: ,,Remont drogi gminnej nr 470005K Brzezinka - Przez Wieś - Sołtyse w miejscowości Brzezinka w km 0+006 do 0+404 na terenie Gminy Brzeźnica" W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu Zamawiający uzna je za wniesione skutecznie jedynie w przypadku wpływu pieniędzy na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 3 pkt 2-4, Wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej. 6. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać nieodwoływalne i bezwarunkowe, na każde żądanie zgłoszone przez zamawiającego, zobowiązanie gwaranta (poręczyciela) do zapłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 PZP), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum). 7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 PZP SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.65.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest ,,Remont drogi gminnej nr 470005K Brzezinka - Przez Wieś - Sołtyse w miejscowości Brzezinka w km 0+006 do 0+404 na terenie Gminy Brzeźnica". 2. Remont drogi gminnej nr 470005K składa się z dwóch odcinków w km 0+006,00 - 0+033,00 i 0+070,00 - 0+404,00 i obejmuje również remont mostu który znajduje się w ciągu przedmiotowej drogi. 3. Remont drogi i mostu został zaprojektowany zgodnie z przepisami prawa budowlanego, wymaganymi i warunkami technicznymi. Gmina posiada zgłoszenie z dnia 06.07.2023 - na realizację przedmiotowego zadania wraz z dokumentacją projektową na podstawie której zostanie wykonany zakres robót. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontu drogi gminnej nr 470005K Brzezinka - Przez Wieś - Sołtyse w miejscowości Brzezinka w km 0+006,00 - 0+033,00 i 0+070,00 - 0+404,00, zakłada wykonanie: -robót przygotowawczych - remont istniejących poboczy, -frezowanie istniejącej nawierzchni i wykonanie nowej nawierzchni asfaltowej, - remont zjazdów w linii poboczy -remont cząstkowy podbudowy, -remont odwodnienia - oznakowanie dróg i urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego, - montaż opraw oświetlenia, - remont obiektu mostowego na Kanale Łączańskim (remont konstrukcji stalowej, piaskowanie, podwójne malowanie, wymiana elementów uszkodzonych w razie konieczności, remont pomostu drewnianego, remontu nawierzchni asfaltowej, remont łożysk, remontu przyczółków, skrzydeł, ław podłożyskowych, kamiennych elementów gzymsów, remontu balustrad, odtworzenie betonowych elementów dekoracyjnych, remontu stożków skarpowych, wykonanie belek podwalinowych) -prac towarzyszących i wykończeniowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje : przedmiar robót zał.10.1. i 10.2. , specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót załącznik nr 9. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45233330-1 - Fundamentowanie ulic 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 31523200-0 - Trwałe znaki informacyjne 45221111-3 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych 45221119-9 - Roboty budowlane w zakresie renowacji mostów 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-10-15 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami, z przypisaniem im odpowiednio wag: Kryterium wyboru Znaczenie - waga Cena 60 % (60 pkt) Okres gwarancji 40 % (40 pkt) Kryterium I: Cena (C) cena brutto oferty najtańszej niepodlegającej odrzuceniu C = -------------------------------------------------- x 60 cena brutto oferty badanej Kryterium ,,Cena" będzie rozpatrywane na podstawie ceny ofertowej brutto wpisanej przez Wykonawcę w formularzu oferty. Oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania wyliczonego na podstawie powyższego wzoru. W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 60 punktów. Do badania kryterium Cena Zamawiający uwzględni tylko oferty niepodlegające odrzuceniu. Kryterium II: Okres gwarancji (G) Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione wyżej kryterium oraz jego wagę. Oferty oceniane będą punktowo. W zakresie tego kryterium oferta może otrzymać maksymalnie 40 pkt. W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym Wykonawcom przyznawane są punkty za powyższe kryterium według następujących zasad: Wykonawca, w zależności od okresu gwarancji otrzyma następującą ilość punktów: 60 miesięcy - 40 pkt 48 miesięcy - 20 pkt 36 miesięcy - 0 pkt 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) nie podlegają wykluczeniu, b) spełniają warunki udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę spełnienia warunków określonych w art. 112 ust. 2 PZP dotyczących: a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - zamawiający nie określa wymagań w przedmiotowym zakresie; b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, - zamawiający nie określa wymagań w przedmiotowym zakresie; c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej, - zamawiający określa wymagania w przedmiotowym zakresie; Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże , ze posiada zdolność finansową lub środki na rachunku bankowym lub w spółdzielczej kasie oszczędnościowo-kredytowej w wysokości co najmniej 500 000,00 zł. d) zdolności technicznej lub zawodowej, tj.: a) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną (umowy) polegające na budowie, przebudowie lub na remoncie obiektu mostowego, każdy o długości przęsła minimum 30m oraz co najmniej jedną robotę budowlaną (umowy) polegające na budowie, przebudowie lub na remoncie drogi o wartości minimum 500 000,00 PLN brutto robotę budowlaną e) dysponuje następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia tj. co najmniej: - jedną osobą pełniącą funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności - mostowej i drogowej, 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów na rzecz których zostały wykonane (według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ), oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty, Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz robót budowlanych dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył; b) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ; c) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, tj. o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: Zamawiający nie żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: 1. Do przygotowania oferty zaleca się skorzystanie z Formularza oferty stanowiącego załącznik Nr 2 do SWZ. W przypadku gdy Wykonawca nie korzysta z przygotowanego przez Zamawiającego wzoru Formularza oferty, oferta powinna zawierać wszystkie wymagane we wzorze informacje. 2. Wykonawca dołącza do oferty składanej w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, tj. o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (według wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do SWZ ), w zakresie wskazanym przez Zamawiającego. Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (tj. podpisem elektronicznym z e-dowodu). Oświadczenie stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia/spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe. Postanowienie ust. 1 stosuje się odpowiednio do oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: 1.Zamawiający wymaga od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 10 000,00 zł 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP. 3. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Urząd Gminy Brzeźnica - Bank Spółdzielczy Brzeźnica, Nr 63 8112 0008 0000 0358 2000 0050 z adnotacją: ,,Remont drogi gminnej nr 470005K Brzezinka - Przez Wieś - Sołtyse w miejscowości Brzezinka w km 0+006 do 0+404 na terenie Gminy Brzeźnica" W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu Zamawiający uzna je za wniesione skutecznie jedynie w przypadku wpływu pieniędzy na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 3 pkt 2-4, Wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej. 6. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać nieodwoływalne i bezwarunkowe, na każde żądanie zgłoszone przez zamawiającego, zobowiązanie gwaranta (poręczyciela) do zapłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 PZP), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum). 7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 PZP. 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 20 W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia do oferty należy załączyć pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia określone zostały w § 18 załączniku nr 4 - Projekcie umowy - stanowiącym integralną część SWZ. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami, z przypisaniem im odpowiednio wag: Kryterium wyboru Znaczenie - waga Cena 60 % (60 pkt) Okres gwarancji 40 % (40 pkt) Kryterium I: Cena (C) cena brutto oferty najtańszej niepodlegającej odrzuceniu C = -------------------------------------------------- x 60 cena brutto oferty badanej Kryterium ,,Cena" będzie rozpatrywane na podstawie ceny ofertowej brutto wpisanej przez Wykonawcę w formularzu oferty. Oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania wyliczonego na podstawie powyższego wzoru. W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 60 punktów. Do badania kryterium Cena Zamawiający uwzględni tylko oferty niepodlegające odrzuceniu. Kryterium II: Okres gwarancji (G) Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione wyżej kryterium oraz jego wagę. Oferty oceniane będą punktowo. W zakresie tego kryterium oferta może otrzymać maksymalnie 40 pkt. W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym Wykonawcom przyznawane są punkty za powyższe kryterium według następujących zasad: Wykonawca, w zależności od okresu gwarancji otrzyma następującą ilość punktów: 60 miesięcy - 40 pkt 48 miesięcy - 20 pkt 36 miesięcy - 0 pkt 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-03-23 |
© eurobudowa.pl 2004-2024