Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5739z ostatnich 7 dni
21936z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Remont drogi

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont drogi

Data zamieszczenia: 2024-02-08
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Brzeźnica
Krakowska 109
34-114 Brzeźnica
powiat: wadowicki
33 8792029 w 51, faks 33 8792092
gmina@brzeznica.pl
Województwo: małopolskie
Miasto: Brzeźnica
Wadium: w wymaganiach
Nr telefonu: 33 8792029 w 51, fak
Termin składania ofert: 2024-02-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Remont drogi gminnej nr 470005K Brzezinka - Przez Wieś - Sołtyse w miejscowości Brzezinka w km 0+006 do 0+404 na terenie Gminy Brzeźnica
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest ,,Remont drogi gminnej nr 470005K Brzezinka - Przez Wieś - Sołtyse w miejscowości Brzezinka w km 0+006 do 0+404 na terenie Gminy Brzeźnica".
2. Remont drogi gminnej nr 470005K składa się z dwóch odcinków w km 0+006,00 - 0+033,00 i 0+070,00 - 0+404,00 i obejmuje również remont mostu który znajduje się w ciągu przedmiotowej drogi.
3. Remont drogi i mostu został zaprojektowany zgodnie z przepisami prawa budowlanego, wymaganymi i warunkami technicznymi. Gmina posiada zgłoszenie z dnia 06.07.2023 - na realizację przedmiotowego zadania wraz z dokumentacją projektową na podstawie której zostanie wykonany zakres robót.
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontu drogi gminnej nr 470005K Brzezinka - Przez Wieś - Sołtyse w miejscowości Brzezinka w km 0+006,00 - 0+033,00 i 0+070,00 - 0+404,00, zakłada wykonanie:
-robót przygotowawczych
- remont istniejących poboczy,
-frezowanie istniejącej nawierzchni i wykonanie nowej nawierzchni asfaltowej,
- remont zjazdów w linii poboczy
-remont cząstkowy podbudowy,
-remont odwodnienia
- oznakowanie dróg i urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego,
- montaż opraw oświetlenia,
- remont obiektu mostowego na Kanale Łączańskim
(remont konstrukcji stalowej, piaskowanie, podwójne malowanie, wymiana elementów uszkodzonych w razie konieczności, remont pomostu drewnianego, remontu nawierzchni asfaltowej, remont łożysk, remontu przyczółków, skrzydeł, ław podłożyskowych, kamiennych elementów gzymsów, remontu balustrad, odtworzenie betonowych elementów dekoracyjnych, remontu stożków skarpowych, wykonanie belek podwalinowych)
-prac towarzyszących i wykończeniowych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje : przedmiar robót zał.10.1. i 10.2. , specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót załącznik nr 9.

CPV: 45233142-6, 45111200-0,45233330-1,45233220-7,31523200-0,45221111-3,45221119-9,31520000-7

Dokument nr: 2024/BZP 00097573, ZP.271.65.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-02-23 11:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b5245e8d-c665-11ee-a84d-d63fc4d19e65
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl , https://www.brzeznica.pl/przetargi/zamowienia-publiczne-2024
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie oświadczeń (innych niż oferta Wykonawcy), wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie innych informacji odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj. poczty elektronicznej, e-mail: zamowienia.publiczne@brzeznica.pl lub za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem internetowym: https://ezamowienia.gov.pl
3.Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego za pośrednictwem platformy zakupowej/pocztą elektroniczną na adres e-mail: zamowienia.publiczne@brzeznica.pl z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert (udostępniając je na stronie internetowej prowadzonego postępowania), pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy wniosek o wyjaśnienie treści SWZ nie wpłynie w terminie, zamawiający nie ma obowiązku udzielania wyjaśnień treści SWZ oraz obowiązku przedłużenia terminu składania ofert. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści SWZ.
4.Dokumenty elektroniczne składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem platformy zakupowej. Zamawiający dopuszcza także możliwość przekazywania dokumentów elektronicznych (nie dotyczy ofert) za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: zamowienia.publiczne@brzeznica.pl. Sposób przekazywania dokumentów elektronicznych musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z 30.12.2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z 23.12.2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. z 2020 r. poz. 2415).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.4.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4.5.2016 r., s. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Brzeźnica reprezentowana przez Wójta.
2. Z Administratorem można kontaktować się pisemnie za pomocą poczty tradycyjnej pisząc na adres siedziby: Ul. Krakowska 109, 34-114 Brzeźnica lub poprzez e-mail: gmina@brzeznica.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania i udzielenia zamówienia, prowadzenia dokumentacji księgowo-podatkowej, archiwizacji danych, dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami.
4. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest:
1) ustawa z 11.9.2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.);
2) ustawa z 27.8.2009 r. o finansach publicznych (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1634 ze zm.);
3) ustawa z 14.7.1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 164 ze zm.);
4) art. 6 pkt 1 lit. c RODO - przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze.
5. Odbiorca lub kategorie odbiorców: podmioty upoważnione na podstawie zawartych umów powierzenia oraz uprawnione na mocy obowiązujących przepisów prawa, w szczególności osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania na podstawie art. 18 oraz 74-76 PZP. Zasada jawności ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych z wyjątkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (szczególna kategoria danych).
6. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania oraz przez okres wynikający z przepisów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, w szczególności zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata - przez cały okres obowiązywania umowy.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych RODO

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-02-23 10:00
Miejsce składania ofert: Wykonawca przygotowuje ofertę przy pomocy interaktywnego ,,Formularza ofertowego" udostępnionego przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podglądzie postępowania w zakładce ,,Informacje podstawowe"

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-10-15

Wymagania:
1.Zamawiający wymaga od wykonawców wniesienia wadium w wysokości:
10 000,00 zł
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP.
3. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Urząd Gminy Brzeźnica - Bank Spółdzielczy Brzeźnica, Nr 63 8112 0008 0000 0358 2000 0050 z adnotacją: ,,Remont drogi gminnej nr 470005K Brzezinka - Przez Wieś - Sołtyse w miejscowości Brzezinka w km 0+006 do 0+404 na terenie Gminy Brzeźnica" W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu Zamawiający uzna je za wniesione skutecznie jedynie w przypadku wpływu pieniędzy na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 3 pkt 2-4, Wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej.
6. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać nieodwoływalne
i bezwarunkowe, na każde żądanie zgłoszone przez zamawiającego, zobowiązanie gwaranta (poręczyciela) do zapłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 PZP), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).
7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 PZP
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.65.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest ,,Remont drogi gminnej nr 470005K Brzezinka - Przez Wieś - Sołtyse w miejscowości Brzezinka w km 0+006 do 0+404 na terenie Gminy Brzeźnica".
2. Remont drogi gminnej nr 470005K składa się z dwóch odcinków w km 0+006,00 - 0+033,00 i 0+070,00 - 0+404,00 i obejmuje również remont mostu który znajduje się w ciągu przedmiotowej drogi.
3. Remont drogi i mostu został zaprojektowany zgodnie z przepisami prawa budowlanego, wymaganymi i warunkami technicznymi. Gmina posiada zgłoszenie z dnia 06.07.2023 - na realizację przedmiotowego zadania wraz z dokumentacją projektową na podstawie której zostanie wykonany zakres robót.
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontu drogi gminnej nr 470005K Brzezinka - Przez Wieś - Sołtyse w miejscowości Brzezinka w km 0+006,00 - 0+033,00 i 0+070,00 - 0+404,00, zakłada wykonanie:
-robót przygotowawczych
- remont istniejących poboczy,
-frezowanie istniejącej nawierzchni i wykonanie nowej nawierzchni asfaltowej,
- remont zjazdów w linii poboczy
-remont cząstkowy podbudowy,
-remont odwodnienia
- oznakowanie dróg i urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego,
- montaż opraw oświetlenia,
- remont obiektu mostowego na Kanale Łączańskim
(remont konstrukcji stalowej, piaskowanie, podwójne malowanie, wymiana elementów uszkodzonych w razie konieczności, remont pomostu drewnianego, remontu nawierzchni asfaltowej, remont łożysk, remontu przyczółków, skrzydeł, ław podłożyskowych, kamiennych elementów gzymsów, remontu balustrad, odtworzenie betonowych elementów dekoracyjnych, remontu stożków skarpowych, wykonanie belek podwalinowych)
-prac towarzyszących i wykończeniowych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje : przedmiar robót zał.10.1. i 10.2. , specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót załącznik nr 9.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233330-1 - Fundamentowanie ulic
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
31523200-0 - Trwałe znaki informacyjne
45221111-3 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych
45221119-9 - Roboty budowlane w zakresie renowacji mostów
31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-10-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami, z przypisaniem im odpowiednio wag:
Kryterium wyboru Znaczenie - waga
Cena 60 % (60 pkt)
Okres gwarancji 40 % (40 pkt)
Kryterium I: Cena (C)
cena brutto oferty najtańszej
niepodlegającej odrzuceniu
C = -------------------------------------------------- x 60
cena brutto oferty badanej
Kryterium ,,Cena" będzie rozpatrywane na podstawie ceny ofertowej brutto wpisanej przez Wykonawcę w formularzu oferty. Oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania wyliczonego na podstawie powyższego wzoru. W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 60 punktów. Do badania kryterium Cena Zamawiający uwzględni tylko oferty niepodlegające odrzuceniu.
Kryterium II: Okres gwarancji (G)
Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione wyżej kryterium oraz jego wagę. Oferty oceniane będą punktowo. W zakresie tego kryterium oferta może otrzymać maksymalnie 40 pkt.
W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym Wykonawcom przyznawane
są punkty za powyższe kryterium według następujących zasad:
Wykonawca, w zależności od okresu gwarancji otrzyma następującą ilość punktów:
60 miesięcy - 40 pkt
48 miesięcy - 20 pkt
36 miesięcy - 0 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
a) nie podlegają wykluczeniu,
b) spełniają warunki udziału w postępowaniu
Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę spełnienia warunków określonych w art. 112 ust. 2 PZP dotyczących:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
- zamawiający nie określa wymagań w przedmiotowym zakresie;
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
- zamawiający nie określa wymagań w przedmiotowym zakresie;
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
- zamawiający określa wymagania w przedmiotowym zakresie; Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże , ze posiada zdolność finansową lub środki na rachunku bankowym lub w spółdzielczej kasie oszczędnościowo-kredytowej w wysokości co najmniej 500 000,00 zł.
d) zdolności technicznej lub zawodowej, tj.:
a) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną (umowy) polegające na budowie, przebudowie lub na remoncie obiektu mostowego, każdy o długości przęsła minimum 30m oraz co najmniej jedną robotę budowlaną (umowy) polegające na budowie, przebudowie lub na remoncie drogi o wartości minimum 500 000,00 PLN brutto robotę budowlaną
e) dysponuje następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które zostaną skierowane do realizacji
zamówienia tj. co najmniej:
- jedną osobą pełniącą funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami
budowlanymi w specjalności - mostowej i drogowej,
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów na rzecz których zostały wykonane (według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ), oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty,
Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz robót budowlanych dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył;
b) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ;
c) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, tj. o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Do przygotowania oferty zaleca się skorzystanie z Formularza oferty stanowiącego załącznik Nr 2 do SWZ. W przypadku gdy Wykonawca nie korzysta z przygotowanego przez Zamawiającego wzoru Formularza oferty, oferta powinna zawierać wszystkie wymagane we wzorze informacje.
2. Wykonawca dołącza do oferty składanej w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, tj. o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (według wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do SWZ ), w zakresie wskazanym przez Zamawiającego.
Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (tj. podpisem elektronicznym z e-dowodu).
Oświadczenie stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia/spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe. Postanowienie ust. 1 stosuje się odpowiednio do oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1.Zamawiający wymaga od wykonawców wniesienia wadium w wysokości:
10 000,00 zł
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP.
3. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Urząd Gminy Brzeźnica - Bank Spółdzielczy Brzeźnica, Nr 63 8112 0008 0000 0358 2000 0050 z adnotacją: ,,Remont drogi gminnej nr 470005K Brzezinka - Przez Wieś - Sołtyse w miejscowości Brzezinka w km 0+006 do 0+404 na terenie Gminy Brzeźnica" W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu Zamawiający uzna je za wniesione skutecznie jedynie w przypadku wpływu pieniędzy na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 3 pkt 2-4, Wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej.
6. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać nieodwoływalne
i bezwarunkowe, na każde żądanie zgłoszone przez zamawiającego, zobowiązanie gwaranta (poręczyciela) do zapłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 PZP), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).
7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 PZP.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
20 W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia do oferty należy załączyć pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia określone zostały w § 18 załączniku nr 4 - Projekcie umowy -
stanowiącym integralną część SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami, z przypisaniem im odpowiednio wag:
Kryterium wyboru Znaczenie - waga
Cena 60 % (60 pkt)
Okres gwarancji 40 % (40 pkt)
Kryterium I: Cena (C)
cena brutto oferty najtańszej
niepodlegającej odrzuceniu
C = -------------------------------------------------- x 60
cena brutto oferty badanej
Kryterium ,,Cena" będzie rozpatrywane na podstawie ceny ofertowej brutto wpisanej przez Wykonawcę w formularzu oferty. Oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania wyliczonego na podstawie powyższego wzoru. W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 60 punktów. Do badania kryterium Cena Zamawiający uwzględni tylko oferty niepodlegające odrzuceniu.
Kryterium II: Okres gwarancji (G)
Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione wyżej kryterium oraz jego wagę. Oferty oceniane będą punktowo. W zakresie tego kryterium oferta może otrzymać maksymalnie 40 pkt.
W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym Wykonawcom przyznawane
są punkty za powyższe kryterium według następujących zasad:
Wykonawca, w zależności od okresu gwarancji otrzyma następującą ilość punktów:
60 miesięcy - 40 pkt
48 miesięcy - 20 pkt
36 miesięcy - 0 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-03-23

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.