zachodniopomorskie (Dziwnów)
śląskie (Żory)
małopolskie (Tarnów)
zachodniopomorskie (Kołobrzeg)
dolnośląskie (Lubin)
pomorskie (Słupsk)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Sprawowanie nadzoru inwestorskiego |
Data zamieszczenia: | 2024-02-08 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Starostwo Powiatowe w Gorzowie Wielkopolskim ul. Józefa Pankiewicza 5-7 66-400 Gorzów Wielkopolski powiat: Gorzów Wielkopolski tel. 95 73 30 489, kom. 505 053 360 |
Województwo: | lubuskie |
Miasto: | Gorzów Wielkopolski |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 95 73 30 489, k |
Termin składania ofert: | 2024-02-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Wydział Dróg Powiatowych w Starostwie Powiatowym w Gorzowie Wlkp. prosi o złożenie oferty na sprawowanie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: ,,Przebudowa drogi powiatowej 1404F w m. Janczewo". Przedmiot zamówienia na sprawowanie nadzoru inwestorskiego dla zadania pod nazwą: ,,Przebudowa drogi powiatowej 1404F w m. Janczewo". Do obowiązków Nadzoru inwestorskiego należy w szczególności: 1. Wykonywanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego obowiązków i uprawnień związanych z realizacją umowy z Wykonawcą. 2. Protokolarne przekazanie Wykonawcy robót terenu budowy w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. 3. Sprawowanie funkcji Inspektora Nadzoru branży drogowej zgodnie z obowiązującymi przepisami. 4. Zlecenie po wcześniejszym uzgodnieniu, w imieniu i na rachunek Zamawiającego, specjalistycznego nadzoru technicznego, który jest wymagany przepisami szczególnymi, tj. nadzoru archeologicznego, konserwatorskiego itp. 5. Rozliczanie wykonawców z realizacji robót, sprawdzanie faktur, kalkulacji szczegółowych, spisywanie protokołów konieczności, naliczanie kar i odszkodowań. 6. Monitorowanie postępu robót. Monitorowanie i dokumentowanie przerw w realizacji robót. 7. W przypadku stwierdzenia opóźnień wzywania Wykonawcy do ukończenia robót w wyznaczonym terminie. 8. Dokonywanie odbiorów częściowych, przejściowych i końcowych zadania. Inspektor nadzoru ma obowiązek sprawdzenia robót ulegających zakryciu lub zanikających najpóźniej w ciągu 3 dni roboczych po zgłoszeniu przez Kierownika budowy. 9. Rozpatrywanie wniosków i wystąpień Wykonawcy robót w terminie 5 dni od ich otrzymania - w tym terminie Nadzór inwestorski winien przedłożyć Zamawiającemu swoje pisemne stanowisko tj. opinię, analizę (stosownie do sprawy). 10. Weryfikowanie wniosków i wystąpień Wykonawcy robót o roboty dodatkowe, zamianę materiałów lub technologii, w tym przygotowanie niezbędnych opinii, ekspertyz, dokumentacji oraz zweryfikowanie wycen/kalkulacji robót wraz z przedłożeniem Zamawiającemu stosownego Protokołu konieczności lub Protokołu zmian w terminie 7 dni od daty złożenia wniosku przez Wykonawcę. 11. Sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych. 12. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania. 13. Potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad. 14. Prowadzenie regularnych inspekcji na terenie budowy (min. 2 razy w tygodniu) w celu sprawdzenia jakości wykonywanych robót oraz wbudowywanych materiałów i urządzeń, zgodnie z wymaganiami specyfikacji technicznych, dokumentacji projektowej. 15. Reprezentowanie Zamawiającego przed organami administracji, mieszkańcami oraz innymi stronami w sprawach związanych z realizacją zadania na podstawie udzielonych pełnomocnictw. 16. Kontrola sposobu składowania i przechowywania materiałów. 17. Kontrolowanie przestrzegania przez wykonawcę robót zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, przepisów ppoż. i utrzymania porządku na terenie budowy. 18. Podejmowanie w uzgodnieniu z Zamawiającym, decyzji o wstrzymaniu części lub całości robót w sytuacjach określonych w warunkach umowy na roboty budowlane. 19. Udział w rozwiązywaniu wszelkiego rodzaju skarg i roszczeń osób trzecich wywołanych realizacją umowy na roboty. 20. Niedopuszczenie do nieuzasadnionego zwiększenia kosztów zadania inwestycyjnego. 21. Rozliczenie umowy o roboty budowlane w przypadku jej rozwiązania (odstąpienia od umowy). 22. Dochodzenie od Wykonawcy robót kar umownych oraz odszkodowania z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. 23. Egzekwowanie od Wykonawcy robót postanowień umowy oraz przestrzegania ustaw, w tym o ochronie znaków geodezyjnych. 24. Zlecanie na koszt Inspektora Nadzoru specjalistycznych badań dotyczących: nawierzchni, nośności podbudowy, mrozoodporności elementów betonowych, itp., w przypadku wystąpienia wątpliwości co do jakości prac lub materiałów wykonanych lub wbudowanych przez Wykonawcę robót. 25. Realizacja umowy rozpoczyna się od dnia podpisania umowy do ostatniego dnia miesiąca w którym nastąpi przekazanie obiektu do użytkowania. Za wydłużenie realizacji przebudowy drogi inspektorowi nadzoru nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie. Na etapie po zakończeniu robót budowlanych: 26. Przygotowanie dokumentów w celu sporządzenia dowodu OT, rekomendowanie zwrotu gwarancji i wykonania. 27. W okresie rękojmi i gwarancji w sytuacji wystąpienia wad lub uszkodzeń, niezwłoczne stawiennictwo celem zbadania przyczyn powstania wad. Dokument nr: DR.272.1.2024 Składanie ofert: Oferty cenowe należy składać do 15.02.2024 r. do godz. 12.00 w siedzibie Zamawiającego w Gorzowie Wlkp. - Starostwo Powiatowe w Gorzowie Wlkp., w biurze podawczym na parterze budynku. Miejsce i termin realizacji: Termin realizacji zadania: do 31 maj 2024 Termin wykonania zadania ustala się na czas trwania zadania pn.: ,,Przebudowa drogi powiatowej 1404F w m. Janczewo" tj. do 31 maja 2024 Wymagania: Postępowanie realizowane zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Gorzowie Wielkopolskim których wartość szacunkowa nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130.000 zł [Zarządzenie Nr 65/2020 Starosty Gorzowskiego z dnia 30 grudnia 2020r.). Oferta na sprawowanie nadzoru inwestorskiego powinna zawierać co najmniej przedmiot zamówienia oraz cenę netto i brutto za wykonanie usługi. Wykonawca winien załączyć do oferty następujące dokumenty: - oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego zał. nr 3; - aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; - wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia wraz z oświadczeniem, iż osoby wskazane w wykazie posiadają stosowne uprawnienia niezbędne do realizacji zamówienia - według wzoru stanowiącego załącznik nr 4; do oświadczenia należy załączyć dokumenty potwierdzające kwalifikacje zawodowe, w tym dokumenty o nadaniu stosownych uprawnień i przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa; - dokument potwierdzający doświadczenie zawodowe przy realizacji remontu drogi powiatowej na odcinki około 1 km przy wartości co najmniej 1 min. złotych w przeciągu ostatnich 5 lat. - zaakceptowany (parafowany) projekt umowy wg wzoru stanowiącego zał. nr 1. Kryterium wyboru Wykonawcy: cena - waga 100% Informacje dodatkowe: - Wzór umowy stanowi zał. nr 1 do zapytania ofertowego - Oferty należy składać na zał. nr 2 do zapytania ofertowego - Integralną część umowy stanowi oferta wraz z załącznikami oraz oświadczenie dot. rozliczeń na zasadach podzielonej płatności. - Obowiązki nadzoru inwestorskiego opisane w przedmiocie zamówienia w pkt. 21 obejmują czynności w zakresie doradztwa i nie mogą korzystać ze zwolnienia podmiotowego od podatku VAT (art. 113 ust. 13 pkt. 2 a i b cyt. ustawy). Kontakt: Szczegółowe informacje dostępne na stronie internetowej Powiatu Gorzowskiego (w ogłoszeniu) lub w siedzibie Wydziału Dróg Powiatowych w Starostwie Powiatowym w Gorzowie Wlkp., pok. 121 - 123. Osoba do kontaktu: Naczelnik Wydziału Dróg Powiatowych - Paweł Tokarczuk, tel. 95 73 30 489, kom. 505 053 360. |
© eurobudowa.pl 2004-2024