Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
775z dziś
3596z ostatnich 7 dni
22649z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa i montaż agregatu wody lodowej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa i montaż agregatu wody lodowej

Data zamieszczenia: 2024-02-27
Dane kontaktowe Zamawiającego: AMIBLU POLAND Sp. z o.o
Koksownicza 11
41-300 Dąbrowa Górnicza
powiat: Dąbrowa Górnicza
693 913 714
sylwia.kruczynska@amiblu.com
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/185542
Województwo: śląskie
Miasto: Dąbrowa Górnicza
Wadium: ---
Nr telefonu: 693 913 714
Termin składania ofert: 2024-03-04 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zapytanie ofertowe nr 1.2024_3.1_0130 z dnia 26.02.2024 r. na dostawę i montaż agregatu wody lodowej
Powstaje w kontekście projektu
FENG.03.01-IP.03-0130/23 - Optymalizacja efektywności energetycznej zakładu Amiblu Poland Sp. z o. o. poprzez modernizację infrastruktury technologicznej firmy i montaż instalacji fotowoltaicznej

Część 1
DOSTAWA i montaż agregatu wody lodowej

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
Zapytanie ofertowe nr 1.2024_3.1_0130 z dnia 26.02.2024 r. na dostawę i montaż agregatu wody lodowej
Przedmiot zamówienia dotyczy dostawy i montażu agregatu wody lodowej.
Zaplanowano zakup przemysłowego agregatu wody lodowej, celem modernizacji infrastruktury technologicznej zakładu i zastąpienia nowym urządzeniem dotychczas stosowanego w zakładzie agregatu wody lodowej M.T.A. SRL model TAE 301, który bazuje na przestarzałej technologii (2004r.) i generuje wysokie zużycie energii elektrycznej.
Rezultatem modernizacji infrastruktury produkcyjnej będzie optymalizacja procesu produkcyjnego, bowiem standardowo produkcja w przedsiębiorstwie opiera się na rurach kanałowych, które nie osiągają tak wysokich temperatur i nie wymagają chłodzenia. Zakup nowego agregatu wody lodowej ma charakter pro środowisko, gdyż spowoduje obniżenie zużycia energii elektrycznej oraz obniżenie emisji CO2.
Wymagane wyposażenie:
- hermetyczne sprężarki spiralne (scroll)
- parownik w kilku opcjach - wymiennik ,,rura w rurze", wymiennik płytowy lub wymiennik płaszczowo-rurowy
- wewnętrzny moduł freecoolingu - dzięki tej opcji chiller ma możliwość pracy bez załączania się sprężarek
- parownik współosiowy lub płaszczoworurowy
- pompa wody przystosowana do pracy z wodnymi roztworami glikolu
- zasobnik buforowy
- używany czynnik chłodniczy R410A
- moc elektryczna: 19 kW
- moc chłodnicza: 90,5 kW
Dane z przeprowadzonego audytu efektywności energetycznej Zamawiającego::
- zużycie energii elektrycznej: 266,112mWh/rok
Zgodnie z przeprowadzony audytem efektywności energetycznej Zamawiający wymaga od Wykonawcy aby roczna redukcja zużycia energii elektrycznej wynosiła co najmniej 101,43 MWh.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przedłożył stosowne oświadczenie na potwierdzenie spełnienia rocznej redukcji zużycia energii elektrycznej.
Do fizycznego montażu Agregatu niezbędne jest zapewnienie dźwigu (agregat umiejscowiony jest na dachu budynku).
Do wpięcia Agregatu do istniejącego układu potrzebny jest kabel zasilający o długości 35-40m oraz rury
o długości około 7m niezbędne do połączenia Agregatu z układem rur z wodą procesową (średnica rur w układzie - 2 cale)
Demontaż istniejącego Agregatu po stronie Zamawiającego.
Wymagany minimalny okres gwarancji
Dla przedmiotowego zamówienia Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji na poprawne działanie przedmiotu zamówienia na okres nie krótszy niż 24 miesiące licząc od daty dokonania odbioru końcowego bez zastrzeżeń.
Wymagany maksymalny czas reakcji serwisowej.
Zamawiający wymaga dla przedmiotowego zamówienia zapewnienia czasu reakcji serwisowej nie dłuższej niż 24 godz. od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego.
Płatność: Zamawiający dopuszcza płatności zaliczkowe. Ostateczna decyzja dot. płatności zaliczkowych należy do Zamawiającego.
Dopuszczenie zastosowania produktów i materiałów równoważnych
W przypadku, gdzie Zamawiający posługuje się w opisie przedmiotu zamówienia, we wszystkich dokumentach i załącznikach opisujących przedmiot zamówienia nazwami konkretnych producentów, nazwami konkretnych produktów, znakami towarowymi, patentami czy pochodzeniem, należy to traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia - mają one jedynie przybliżyć wymagania, których nie można było opisać przy użyciu dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń. W każdym przypadku dopuszcza się użycie produktu równoważnego, który spełni minimalne standardy jakościowe, parametry techniczne, warunki docelowego przeznaczenia oraz funkcji i walorów użytkowych produktu wskazanego z nazwy.
W każdym przypadku dopuszcza się możliwość zastosowania materiałów, komponentów / zamienników równoważnych.
W związku z przyjętym harmonogramem realizacji inwestycji, w przypadku pytań lub wątpliwości co do przedmiotu zamówienia, prosimy o kierowanie zapytań najpóźniej do dwóch dni przed terminem składania ofert.
Okres gwarancji
24

CPV: 31122000-7

Dokument nr: 2024-65101-185542, 1.2024_3.1_0130

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2024-03-04

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
śląskie
Powiat
Dąbrowa Górnicza
Gmina
Dąbrowa Górnicza
Miejscowość
Dąbrowa Górnicza

Wymagania:
Warunki zmiany umowy
Termin realizacji całości zamówienia: do 17.05.2024 r. potwierdzony protokołem odbioru.
Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia terminu realizacji zlecenia, w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili publikacji niniejszego Zapytania ofertowego, w tym w przypadku także zmiany okresu kwalifikowalności wydatków, wskazanego w Umowie dofinansowania projektu, o którym mowa w niniejszym zapytaniu oraz w ramach którego udzielane jest zamówienie. Zmiana terminu realizacji zlecenia wymaga zgody obu stron umowy.
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji umowy, w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, dotyczących:
a) spowodowanych między innymi epidemią koronawirusa, uniemożliwiających prawidłowe i terminowe wykonanie przedmiotu zamówienia (np. spowodowanych decyzją władz państwowych, samorządowych, służb sanitarnych, itp.) oraz w przypadku wystąpienia innych niezależnych okoliczności, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć w chwili podpisania umowy z Wykonawcą.
b) zmiany terminu realizacji projektu;
c) wydłużenia okresu realizacji zamówienia, jeżeli strony dojdą do zgodnego wniosku, że jest to konieczne dla osiągnięcia celu zamówienia;
d) obniżenia lub braku finansowania przedmiotowego zadania;
e) wprowadzenia zmian w przyjętych założeniach dotyczących przedmiotu zamówienia, na wniosek Wykonawcy uzasadniony względami merytorycznymi, technicznymi, funkcjonalnymi, wizualnymi i tylko za zgodą Zamawiającego;
f) w przypadku braku dostępności materiałów niezbędnych dla realizacji przedmiotu zamówienia lub wydłużony czas oczekiwania ze względu na sytuacje rynkową będącą następstwem np. wystąpienia epidemii lub pandemii i wprowadzonymi w ich efekcie obostrzeniami lub sytuacją gospodarczo-polityczną;
g) jeśli się to okaże konieczne, ze względu na zmianę przepisów powszechnie obowiązującego prawa, po zawarciu Umowy, w zakresie niezbędnym do dostosowania Umowy do zmian przepisów powszechnie obowiązującego prawa;
h) konieczności dostosowania warunków Umowy do postanowień Umowy o dofinansowanie;
i) zaistnienia niemożliwych do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczności prawnych, ekonomicznych, technicznych lub wystąpi siła wyższa, za którą żadna ze stron umowy nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie z zamówieniem.
j) innych okoliczności, których wystąpienia nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy;
Zmiana postanowień umowy może być dokonana także w przypadku zmian nieistotnych w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy.
Zmiany w treści umowy muszą zostać uzgodnione i zaakceptowane przez obie strony umowy i wymagają formy aneksu.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Opis
W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
posiadają wiedzę i doświadczenie do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
Typ
Potencjał techniczny
Opis
Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem w dostarczeniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: 2 zamówienia na dostawy agregatu wody lodowej.
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
W celu potwierdzenia spełnienia wszystkich powyższych warunków udziału w postępowaniu prosimy o wypełnienie i podpisanie oświadczenia stanowiącego Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego wraz z wykazem dostaw wraz z podaniem nazwy przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów potwierdzających, że dostawy te (dostawa agregatu wody lodowej) zostały wykonane należycie (np. referencje, protokół odbioru).

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2024-02-26
Data ostatniej zmiany
2024-02-26 21:33:30

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Wartość punktowa kryterium wartość zamówienia netto będzie wyliczana według wzoru:
C = (C min: C n) x 60 pkt
gdzie:
C min - najniższa wartość zamówienia netto spośród ofert nie odrzuconych
C n - wartość zamówienia netto ocenianej oferty
C - wartość zamówienia netto
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Wartość punktowa kryterium okres gwarancji na przedmiot zamówienia liczony od dnia podpisania protokołu odbioru (w miesiącach) będzie wyliczana według wzoru:
G = (G n: G maks) x 20 pkt
gdzie:
G maks - najdłuższy okres gwarancji spośród ofert nieodrzuconych
G n - okres gwarancji ocenianej oferty
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Wartość punktowa kryterium czas reakcji serwisowej od momentu dokonania zgłoszenia przez Zamawiającego (w godzinach)będzie wyliczana według wzoru:
S = (S min: S n) x 20 pkt
gdzie:
S min - najniższy oferowany czas reakcji serwisowej spośród ofert nie odrzuconych
S n - czas reakcji serwisowej oceni

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Sylwia Kruczyńska
tel.: 693 913 714
e-mail: sylwia.kruczynska@amiblu.com

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.