Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
49z dziś
5917z ostatnich 7 dni
23100z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie inwentaryzacji piwnic

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie inwentaryzacji piwnic

Data zamieszczenia: 2024-02-28
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Toruniu
ul. Młodzieżowa 31
87-100 Toruń
powiat: Toruń
tel.; 56 657 75 55, tel.; 56 657 75 00, fax: 56 657 75 02, tel. 657-75-50
zamowienia@zgm.torun.pl
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Toruń
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.; 56 657 75 55,
Termin składania ofert: 2024-03-04 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
wykonanie inwentaryzacji piwnic w skali 1:100 w nieruchomości położonej w Toruniu przy Ul. Krasińskiego 92-92a.
Powierzchnia piwnic: 194,31 m2, w tym 26 komórek lokatorskich, suszarnia, pralnia, pomieszczenie węzła cieplnego.
Szczegółowy zakres dokumentacji.
- rzut kondygnacji piwnicznej odzwierciedlającej układ wszystkich pomieszczeń wraz z powierzchnią poszczególnych pomieszczeń,
- skala inwentaryzacji 1:100, wykonana wg PN 70/B/02/365.
Dokumentację należy wykonać w 3 egzemplarzach numerowanych w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej na nośniku CD lub pendrive w formacie *.pdf (zalecana rozdzielczość plików 150-200 dpi) jako .scalony dokument oraz w wersji edytowalnej w formacie:
1. część opisowa - *doc(x), *xls(x) - umożliwiającym odczyt, druk i edycję w programie Microsoft Office Word, Excel
2. część inwentaryzacyjna - *dwg- umożliwiająca odczyt, druk i edycję pliku w programie Auto CAB.

Dokument nr: PNO-25/2024, ZGM.ZP.2210202401

Składanie ofert:
Ofertę, należy przesłać na adres Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej: Ul. Młodzieżowa 31, 87 - 100 Toruń lub przesłać drogą elektroniczną na adres: zamowienia@zgm.torun.pl , w terminie do dnia: 04 marca 2024 roku do godz.
14:00.

Miejsce i termin realizacji:
Wymagany termin realizacji zadania: 2 tygodnie.

Wymagania:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany warunków niniejszego naboru, a także do rezygnacji z zamówienia bez wyboru którejkolwiek z ofert, w tym unieważnienia naboru bez podawania przyczyny. Informujemy, że wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, będzie poinformowany o terminie i miejscu zawarcia umowy. Pozostali wykonawcy informację o wynikach naboru będą mogli uzyskać drogą telefoniczną pod nr tel. 657-75-55.
Do oferty należy załączyć:
- wycenę ofertową brutto i netto.
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, w sposób uniemożliwiający zapoznanie się z jej treścią lub w formie elektronicznej z oznaczeniem ,,Nabór ofert: wykonanie inwentaryzacji - ul. Krasińskiego 92-92a". Zamawiający zastrzega sobie prawo do nierozpatrywania ofert złożonych w innej formie, a także ofert złożonych przez wykonawców, którzy wcześniej nie wykonali lub nienależycie wykonali zamówienie na rzecz zamawiającego, bądź uchylili się do podpisania umowy. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

Kontakt:
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 657-75-50 (Dział Techniczny).

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.