Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
600z dziś
6729z ostatnich 7 dni
23083z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie i montaż zewnętrznego podjazdu metalowego dla osób niepełnosprawnych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie i montaż zewnętrznego podjazdu metalowego dla osób niepełnosprawnych

Data zamieszczenia: 2024-03-21
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Braciejówce
Braciejówka 60
32-300 Olkusz
powiat: olkuski
tel./fax32 645 72 17
sp.braciejowka@wp.pl
Województwo: małopolskie
Miasto: Olkusz
Wadium: ---
Nr telefonu: tel./fax32 645 72 17
Termin składania ofert: 2024-03-25 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
zaprasza do złożenia oferty na
wykonanie i montaż zewnętrznego podjazdu metalowego dla osób niepełnosprawnych przy bu-
dynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Braciejówce
Rodzaj zamówienia: robota budowlana
III. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i montaż zewnętrznego podjazdu metalowego dla
osób z niepełnosprawnością zgodnie z przepisami i wymogami bezpieczeństwa przy bu-
dynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Braciejówce.
Wysokość wjazdu dla osób z niepełnosprawnością to 160 cm.

Otwarcie ofert: 6. Ocena ofert zostanie dokonana w dniu 26.03.2024 r.

Składanie ofert:
VII. MIEJSCE I TERMIN ZŁOŻENIA ORAZ OTWARCIA OFERTY:
1. Ofertę należy złożyć w siedzibie ZSP w Braciejówce - Sekretariat, Braciejówka 60,
32-300 Olkusz lub wysłać na pocztę elektroniczną: sp.braciejowka@wp.pl, do dnia
25.03.2024 r. do godz. 10:00

Miejsce i termin realizacji:
IV. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 30 kwietnia 2024 r.

Wymagania:
Zamawiający nie posiada dokumentacji projektowej zamawianego podjazdu.
Zamawiający zaleca Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej w terenie przed przystąpie-
niem do przygotowania oferty, celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem
prac będących przedmiotem zamówienia oraz celem uzyskania wszelkich informacji ko-
niecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wyko-
nawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do
wykonania zamówienia. Koszty związane z przeprowadzeniem wizji w terenie ponosi
Wykonawca.
OKRES GWARANCJI:
Wykonawca zobowiązuję się do udzielenia na wykonaną pracę minimum 24 miesięcznej
gwarancji, licząc od dnia odbioru prac.
VI. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY:
1) Ofertę należy złożyć w języku polskim, napisanym w sposób czytelny na formularzu ofer-
towym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.
2) Ofertę należy złożyć w formie pisemnej na adres siedziby: Zespół Szkolno -
Przedszkolny w Braciejówce, Braciejówka 60, 32-300 Olkusz lub elektronicznie na
adres sp.braciejówka@wp.pl, w tytule należy wpisać ,,OFERTA".
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za otwarcie oferty przed terminem w przypad-
ku przesłania oferty niezgodnie z punktem powyższym.
3) Przesłana oferta drogą elektroniczną powinna być podpisana przez osoby umocowane do
reprezentowania Wykonawcy i zeskanowana w formacie .pdf
4) W formularzu ofertowym Wykonawca określa cenę ofertową brutto dla zamówienia, poda-
tek Vat oraz cenę netto uwzględniając warunki określone w niniejszym zapytaniu.
5) Wykonawca ponosi koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
6) Cena ofertowa ma charakter ryczałtowy. Cenę oferty należy podać cyframi w złotych
polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
7) Treść oferty powinna odpowiadać treści zapytania ofertowego. W przeciwnym wypadku
oferta zostanie odrzucona.
8) W przypadku ustanowienia pełnomocnika Wykonawca składa pełnomocnictwo do repre-
zentowania Wykonawcy (pełnomocnictwo ma być podpisane zgodnie z zasadami repre-
zentacji przez osobę/y wskazaną/e w rejestrze sądowym lub innym dokumencie właści-
wym dla formy organizacyjnej wykonawcy). Z pełnomocnictwa musi jednoznacznie wyni-
kać, do jakich czynności prawnych dana osoba/y została/y umocowana/e.
2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
3. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczą-
cych treści złożonych ofert.
wyniki i wybór najkorzystniejszej
oferty zostanie ogłoszony niezwłocznie na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego oraz
na stronie internetowej pod adresem http://www.spbraciejowka.pl oraz http://spbraciejowka.pl/bip/
2) zamawiający udzieli odpowiedzi na zadane pytanie niezwłocznie, nie później niż na jeden
dzień przed upływem terminu składania ofert.3) zamawiający informuje, że nie będzie reagował na inne formy zadawania pytań,
w szczególności poprzez kontakt telefoniczny lub/i osobisty w swojej siedzibie.
IX.
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykonawca poświadcza, iż posiada zdolność do występowania w obrocie gospodarczym
z wpisem do CEIDG.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA, KTÓRE WYKONAWCA SKŁADA WRAZ Z OFERTĄ:
1. Pełnomocnictwo do podpisania oferty - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność je-
żeli prawo do podpisywania oferty nie wynika z dostępnych zamawiającemu dokumentów
(pdf).
X. KRYTERIA OCENY OFERT. INFORMACJA O WAGACH PUNKTOWYCH LUB
PROCENTOWYCH PRZYPISANYCH DO POSZCZEGÓLNYCH KRYTERIÓW OCENY
OFERT. OPIS SPOSOBU PRZYZNAWANIA PUNKTACJI ZA SPEŁNIENIE DANEGO
KRYTERIUM OCENY OFERT:
1) Kryterium oceny ważnych ofert stanowi:
1. cena
- 100 pkt.
Sposób obliczania punktów - sposób obliczania punktów dla kryterium
1. cena:
? poszczególnym ofertom zostaną przyznane punkty za cenę obliczone wg poniższego
wzoru:
cena oferty - max 100 pkt.
cena brutto oferty z najniższą ceną
C
=
x 100 pkt
cena brutto oferty badanej
Maksymalnie oferta może otrzymać 100 punktów.
2) Jeżeli w wyniku badania złożonych ofert okaże się, że nie można dokonać wyboru oferty
najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o tych samych wagach
punktowych Zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia
w określonym terminie ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie
mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w ofertach pierwotnych.
3) Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, stosując powszechne
zasady zaokrąglania.
4) Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim
wymogom zawartym w zapytaniu ofertowym i zostanie oceniona w podanych kryteriach
wyboru jako najkorzystniejsza - uzyskując najwyższą liczbę punktów.
5) W przypadku odmowy podpisania umowy przez wybranego Wykonawcę, Zamawiający
może zawrzeć umowę z Wykonawcą, który spełnia wymagania zapytania ofertowego
i którego oferta uzyskała kolejno najwyższą liczbę punktów.XI. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ.
Wykonawca związany jest swoją ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz
z upływem terminu składania ofert.
XII. Warunki płatności:
Płatność zostanie dokonana przelewem na rachunek wskazany przez Wykonawcę po
dokonaniu odbioru prac w terminie 14 dni od dnia otrzymania poprawnie wystawionej
faktury.
Informacje dodatkowe:
1. Zamawiający informuje, że może dokonać wyboru oferty w prowadzonym trybie zapytania
ofertowego o ile wpłynie jedna ważna oferta.
2. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie zawarta umowa z Wyko-
nawcą. W przypadku odmowy zawarcia umowy przez wyłonionego Wykonawcę
dopuszcza się możliwość zawarcia przez Zamawiającego umowy z Wykonawcą, którego
oferta została zbadana i oceniona jako kolejna najbardziej korzystna.
3. Zamawiający może unieważnić postępowanie na każdym etapie. Zamawiający zastrzega
sobie prawo do unieważnienia postępowania m.in. w przypadku gdy:
1) nie złożono żadnej oferty,
2) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć
na sfinansowanie zamówienia,
3) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy,
a zamawiający podejmuje decyzję, iż nie wybiera oferty najkorzystniejszej spośród
pozostałych ofert,
4) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub
wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego/interesie publicznym,
czego nie można było wcześniej przewidzieć, m.in. niemożność wyłonienia wykonawcy
robót budowlanych procesu inwestycyjnego.
4. W przypadku unieważnienia postępowania Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia
w stosunku do Zamawiającego.

Kontakt:
7. Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami w trakcie prowadzonego
postępowania:
1) zapytania odnośnie prowadzonego postępowania ofertowego należy kierować pisemnie/
drogą elektroniczną na adres e-mail: sp.braciejowka@wp.pl do dnia 22.03.2024 r. do godz.
12.00

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.