Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
964z dziś
6975z ostatnich 7 dni
21476z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Modernizacja oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Modernizacja oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego

Data zamieszczenia: 2024-04-23
Dane kontaktowe Zamawiającego: Miejska Biblioteka Publiczna w Chrzanowie
ul. Władysława Broniewskiego 10C
32-500 Chrzanów
powiat: chrzanowski
Telefon: 32 763 27 52, 32 763 27 57
sekretariat@mbp.chrzanow.pl
Województwo: małopolskie
Miasto: Chrzanów
Wadium: ---
Nr telefonu: Telefon: 32 763 27 5
Termin składania ofert: 2024-05-09 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zapytanie ofertowe
dotyczące zadania inwestycyjnego pn.: ,,Modernizacja oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego
w budynku głównym biblioteki."
Tytuł zamówienia:
,,Modernizacja oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w budynku głównym biblioteki."
Realizacja zadania inwestycyjnego pn.: ,,Modernizacja oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego
w budynku głównym biblioteki" zlokalizowanego w Chrzanowie przy Ul. Władysława
Broniewskiego 10 C, polegającego na dostawie i wymianie istniejącego oświetlenia awaryjnego
i ewakuacyjnego na typu led.
Celem przedmiotu zamówienia jest zmniejszenie kosztów zużycia energii elektrycznej
zamieniając dotychczasowe oświetlenie ewakuacyjne i awaryjne na energooszczędne modele.
Zasadniczym sposobem osiągnięcia znacznych oszczędności zużycia energii jest wymiana
obecnie zamontowanego oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w budynku głównym
biblioteki na ledowe.
Istniejący system oświetlenia awaryjnego uruchomiony od czasu wybudowania obiektu tj. 2010
roku, aktualnie jest wyeksploatowany, ponieważ oprawy nie spełniają m.in. warunków długości
czasu pracy. Zamawiający w załączeniu do zapytania ofertowego udostępnia plany istniejącej
instalacji.
Zakres prac
Oferta musi zawierać koszty wszystkich prac związanych z przedmiotem zamówienia pod
względem technicznym oraz wizualnym bez żadnych dodatkowych ukrytych kosztów.
,,Modernizacja oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w budynku głównym biblioteki."
obejmuje:
1. Dostawę i wymianę lamp ewakuacyjnych oraz lamp oświetlenia awaryjnego (w tym montaż
natynkowy, do sufitów modułowych), opraw oświetleniowych (w tym zwieszanych) w ilości108 sztuk. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany ilości wykorzystanego materiału przez
Wykonawcę przy realizacji zamówienia.
2. Składający ofertę dołączy szczegółową wycenę dostarczonych elementów niezbędnych do
realizacji przedmiotu zamówienia, ze szczegółowym uwzględnieniem liczby lamp, liczby
opraw, modułów, osprzętu oraz wycenę usługi demontażu, montażu, utylizacji materiałów
zużytych w czasie realizacji zamówienia.
3. Zamawiający wymaga doprowadzenia miejsca prac po przeprowadzonych robotach do stanu
pierwotnego, z uwzględnieniem wymiany płyt sufitowych z włókna szklanego na tego samego
typu, w których będą prowadzone prace.
4. Dobór i rozmieszczenie opraw oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego zgodnie
z istniejącym planem instalacji oświetlenia w budynku, ze szczególnym uwzględnieniem
istniejących instalacji i obwodów zasilających. Wykonawca uzgodni z Zamawiającym barwę
światła.
5. Oprawy oświetlenia bezpieczeństwa muszą posiadać moduły podtrzymania napięcia z auto
testem.
6. Wszystkie lampy zarówno awaryjne, jak i ewakuacyjne muszą posiadać aktualny certyfikat
CNBOP.
7. Oprawy należy dobrać w sposób zapewniający wymagany poziom natężenia oświetlenia
w ciągach ewakuacyjnych.
8. Data produkcji modułów, użytych materiałów nie może być wcześniejsza niż 2023 rok.
9. Wykonanie pomiaru natężenia oświetlenia ewakuacyjnego i awaryjnego wraz z przekazaniem
protokołu.
10. Sporządzenie dokumentacji powykonawczej.
11. Utylizację niesprawnych części oświetlenia.
12. Inne niezbędne dla prawidłowej i kompletnej realizacji zadania.
6. Wykonawca udzieli Zamawiającemu 60 miesięcy gwarancji na wykonanie przedmiotu
zamówienia, z wyłączeniem akumulatorów, dla których okres gwarancji powinien wynosić
nie krócej niż 24 miesiące.

CPV: 31518200-2, 31520000-7, 45316000-5

Dokument nr: AG.3.381.141.2024

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert upływa w dniu: 9 maja 2024 r. o godz. 12.00.
Ofertę (skan dokumentu podpisanego przez uprawnione osoby lub plik z podpisem
elektronicznym) należy przesłać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres
Zamawiającego: sekretariat@mbp.chrzanow.pl oraz sekretariat@biblioteka-chrzanow.pl
z napisem w tytule wiadomości: Zapytanie ofertowe - Modernizacja oświetlenia awaryjnego
i ewakuacyjnego w budynku głównym biblioteki.

Miejsce i termin realizacji:
3. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 3 miesięcy od daty podpisania umowy.

Wymagania:
Wymagania
1. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został wykonany przez osoby
posiadające stosowne uprawnienia, przy czym co najmniej jedna osoba winna legitymować
się świadectwem kwalifikacji ,,E" - uprawnieniami SEP w zakresie eksploatacji urządzeń
i instalacji elektrycznych o napięciu do 1kV, którego kopię Wykonawca będzie zobowiązany
przedłożyć przy podpisaniu umowy.
2. Rozwiązania techniczne mają gwarantować minimalną ingerencję w istniejącą
infrastrukturę obiektu. Użyte materiały, które będą wykorzystane do modernizacji
oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego muszą posiadać atesty i certyfikaty wymagane
przez aktualnie obowiązujące przepisy oraz dopuszczone normy.
4. Wykonawca, przed złożeniem oferty, może skorzystać z możliwości zapoznania się
z budynkiem w trakcie wizji lokalnej w terminie i czasie uzgodnionym indywidulanie. W celu
umówienia się na wizję lokalną prosimy o kontakt pod numerem telefonu 32 763 27 52.
Wizja lokalna jest możliwa w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 7.00 -15.00.
5. Zamawiający wymaga od oferentów wykazania posiadanego doświadczenia
w realizacji podobnych przedmiotów zamówienia w zakresie modernizacji oświetlenia
awaryjnego i ewakuacyjnego zrealizowanych w latach 2021-2024. W wykazie należy
uwzględnić zakres, wartość oraz dane Zamawiających.
7. Wykonawca zagwarantuje, że po wymianie niesprawnych akumulatorów, oprawa
oświetleniowa (lampa oraz moduł) nie utracą ważności certyfikatu wymaganego przez
aktualnie obowiązujące przepisy.
Sposób przygotowania i kalkulacji oferty
1. Oferty należy składać na załączonym Formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do
zapytania ofertowego.2. Oferta musi być opatrzona podpisem oferenta oraz zawierać datę sporządzenia i termin
obowiązywania.
3. W cenę oferty brutto Wykonawca zobowiązany jest wliczyć wszystkie koszty związane
z realizacją zamówienia. Oferta nie może zawierać innych dodatkowych lub ukrytych
kosztów.
Zamawiający zaleca, aby Wykonawca po przesłaniu oferty drogą elektroniczną, przed upływem
terminu składania ofert, upewnił się, że jego oferta została skutecznie dostarczona do
Zamawiającego.
UWAGA! Liczy się data i godzina przesłania oferty na adres e-mailowy Zamawiającego:
sekretariat@mbp.chrzanow.pl oraz sekretariat@biblioteka-chrzanow.pl
Termin związania ofertą
Termin związania ofertą wynosi 30 (trzydzieści) dni i rozpoczyna się od dnia upływu terminu
składania ofert. W przypadku przedłużenia terminu składnia ofert, termin związania ofertą,
ulegnie automatycznie przesunięciu o ilość dni przedłużających termin składania ofert.
Kryteria i zasady oceny oraz wyboru ofert
1. Pod uwagę będą brane wyłącznie oferty kompletne, złożone na załączonym do zapytania
Formularzu oferty wraz z załącznikami potwierdzającymi spełnienie wymagań.
2. Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie informacji zawartych w ofercie.
Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego
rozpatrywania, jeśli oferta została złożona przez Wykonawcę spełniającego wymagania
określone przez Zamawiającego, oferta została złożona w terminie oraz Wykonawca
przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymaganiami Zamawiającego.
3. Zamawiający będzie przy wyborze oferty kierował się łączną ceną brutto oferty (100 %
cena brutto).
4. W przypadku, gdy oferty złożone będą opiewać na tę samą kwotę, Zamawiający zastrzega
sobie prawo do wyznaczenia dodatkowych kryteriów wyboru lub negocjacji ceny.
5. Do realizacji zamówienia zostanie wybrana oferta o najniższej cenie brutto.
6. Zamawiający przewiduje zamknięcie postępowania bez wyboru najkorzystniejszej oferty na
każdym jego etapie.
Realizacja zamówienia i płatność
1. Zamawiający podpisze umowę z wybranym Wykonawcą na realizację przedmiotu
zamówienia do 21 dni od wyboru oferty.
2. W przypadku niepodpisania umowy przez Wykonawcę, Zamawiający zastrzega sobie
możliwość wybrania drugiej najkorzystniejszej oferty złożonej w postępowaniu lub
rezygnację z zamówienia.3. Zakończenie wykonania przedmiotu zamówienia zostanie potwierdzone protokołem
odbioru, podpisanym przez obie strony bezpośrednio po wykonaniu przedmiotu
zamówienia.
4. Termin płatności: do 21 dni kalendarzowych od daty dostarczenia do Zamawiającego
prawidłowo wystawionej faktury VAT.
5. Forma płatności: przelewem na konto Wykonawcy podane na fakturze.
6. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do faktury szczegółową wycenę zrealizowanej
usługi.
Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest o udzielenie zamówienia publicznego, do którego nie stosuje się
ustawy Prawo zamówień publicznych (o wartości szacunkowej nieprzekraczającej kwoty 130
000 złotych netto), na podstawie Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień
publicznych oraz Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Miejskiej Bibliotece Publicznej
w Chrzanowie, których wartość nie przekracza 130 000 złotych netto.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy:
1. Formularz oferty.
2. Szczegółowa wycena wszystkich kosztów związanych z przedmiotem zamówienia,
zgodnie z zakresem prac przedstawionym w niniejszym zapytaniu.
3. Wykaz zrealizowanych usług w zakresie modernizacji oświetlenia awaryjnego
i ewakuacyjnego w latach 2021-2024.
4. Oświadczenie o posiadaniu stosownych uprawnień do wykonania przedmiotu zapytania
ofertowego.
5. Pełnomocnictwo (jeśli jest wymagane).

Uwagi:
Informacja dla Wykonawców dotycząca przetwarzania danych osobowych przez
Miejską Bibliotekę Publiczną w Chrzanowie
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej ,,RODO" informuję, że:
o Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejska Biblioteka Publiczna
w Chrzanowie, ul. Władysława Broniewskiego 10 C, 32-500 Chrzanów, tel. 32 763 27 52
e- mail: sekretariat@mbp.chrzanow.pl
o Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może Pani/Pan się
skontaktować w przypadku jakichkolwiek pytań lub uwag dotyczących przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych i praw przysługujących Pani/Panu na mocy przepisów
o ochronie danych osobowych pod adresem e-mail: e.baranowska@ewartbhp.pl
o Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na ,,Modernizację
oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w budynku głównym biblioteki."
realizowanego poniżej progu stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawoo
o
o
o
o
o
zamówień publicznych, o którym mowa w art. 2 ust. 1 pkt, znak postępowania
AG.3.381.141.2024
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty uprawnione do
uzyskania danych na podstawie obowiązujących przepisów prawa gdy wystąpią z żądaniem,
w oparciu o stosowną podstawę prawną (art.18, art. 74 ustawy PZP)
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres, który wyznaczony zostanie
przede wszystkim na postawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie
instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie
organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, chyba że przepisy szczególne
stanowią inaczej
Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana
dotyczących jest wymogiem ustawowym, związanym z udziałem w postępowaniu w formie
zapytania ofertowego; konsekwencją niepodania danych określonych w zapytaniu jest brak
możliwości uczestnictwa w dalszym postępowaniu dot. wyboru najkorzystniejszej oferty
W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO
Posiada Pani/Pan:
? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana
dotyczących
? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych
? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art.
18 ust. 2 RODO
? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna
Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy
RODO
Nie przysługuje Pani/Panu:
? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych
? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO
? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,
gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit.
c RODO.
Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Wykonawcy obowiązku informacyjnym
wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną
Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio
pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co
najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

Kontakt:
Informację na ten temat można uzyskać w godzinach 8.00 -14.00, w dni
robocze od poniedziałku do piątku, pod numerem telefonu 32 763 27 52.
Osoba do kontaktu
Anna Kosowska-Czak kontakt: tel.: 32 763 27 52, 32 763 27 57
e-mail: sekretariat@mbp.chrzanow.pl

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.