pomorskie (Słupsk)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa wyposażenia wraz z rozbudową systemu informatycznego |
Data zamieszczenia: | 2024-05-06 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Zespolony im. J. Śniadeckiego w Białymstoku ul. Marii Skłodowskiej-Curie 26 15-950 Białystok powiat: Białystok 857488531 zamowienia.publiczne@sniadecja.pl |
Województwo: | podlaskie |
Miasto: | Białystok |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | 857488531 |
Termin składania ofert: | 2024-05-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
DOSTAWA wyposażenia do Pracowni Diagnostyki Histopatologicznej, Cytologicznej i Molekularnej wraz z rozbudową systemu informatycznego. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do Pracowni Diagnostyki Histopatologicznej, Cytologicznej i Molekularnej wraz z rozbudową systemu informatycznego LIS, MedLAN, PatARCH w zakresie monitorowania próbki w ilości, asortymencie oraz parametrach określonych w Załączniku nr 1.1 do SWZ - Formularz Szczegółowy Oferty - pakiet 1. Projekt umowy stanowiący Załącznik nr 5A do SWZ jest integralną częścią niniejszej dokumentacji i zapisy w nim zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do Pracowni Diagnostyki Histopatologicznej, Cytologicznej i Molekularnej w ilości, asortymencie oraz parametrach określonych w Załączniku nr 1.2 do SWZ - Formularz Szczegółowy Oferty - pakiet 2. Projekt umowy stanowiący Załącznik nr 5B do SWZ jest integralną częścią niniejszej dokumentacji i zapisy w nim zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do Pracowni Diagnostyki Histopatologicznej, Cytologicznej i Molekularnej w ilości, asortymencie oraz parametrach określonych w Załączniku nr 1.3 do SWZ - Formularz Szczegółowy Oferty - pakiet 3. Projekt umowy stanowiący Załącznik nr 5B do SWZ jest integralną częścią niniejszej dokumentacji i zapisy w nim zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do Pracowni Diagnostyki Histopatologicznej, Cytologicznej i Molekularnej w ilości, asortymencie oraz parametrach określonych w Załączniku nr 1.4 do SWZ - Formularz Szczegółowy Oferty - pakiet 4. Projekt umowy stanowiący Załącznik nr 5B do SWZ jest integralną częścią niniejszej dokumentacji i zapisy w nim zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do Pracowni Diagnostyki Histopatologicznej, Cytologicznej i Molekularnej w ilości, asortymencie oraz parametrach określonych w Załączniku nr 1.5 do SWZ - Formularz Szczegółowy Oferty - pakiet 5. Projekt umowy stanowiący Załącznik nr 5C do SWZ jest integralną częścią niniejszej dokumentacji i zapisy w nim zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do Pracowni Diagnostyki Histopatologicznej, Cytologicznej i Molekularnej w ilości, asortymencie oraz parametrach określonych w Załączniku nr 1.6 do SWZ - Formularz Szczegółowy Oferty - pakiet 6. Projekt umowy stanowiący Załącznik nr 5C do SWZ jest integralną częścią niniejszej dokumentacji i zapisy w nim zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do Pracowni Diagnostyki Histopatologicznej, Cytologicznej i Molekularnej w ilości, asortymencie oraz parametrach określonych w Załączniku nr 1.7 do SWZ - Formularz Szczegółowy Oferty - pakiet 7. Projekt umowy stanowiący Załącznik nr 5C do SWZ jest integralną częścią niniejszej dokumentacji i zapisy w nim zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia. CPV: 30200000-1, 72230000-6,48000000-8,38900000-4, 33100000-1, 39180000-7, 38900000-4 Dokument nr: 2024/BZP 00311122, DA.ZP.242.17.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-05-14 10:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-15a8188a-0621-11ef-bfd2-32fa350b5bfc 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, dostępnej pod adresem internetowym: https://ezamowienia.gov.pl W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: zamowienia.publiczne@sniadecja.pl (nie dotyczy składania ofert w postępowaniu). 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy". Możliwość korzystania w postępowaniu z ,,Formularzy do komunikacji" w pełnym zakresie wymaga posiadania konta ,,Wykonawcy" na Platformie oraz zalogowania się na Platformie. Do korzystania z ,,Formularzy do komunikacji" służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce ,,Komunikacja". Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" wynosi 25 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w ,,Instrukcji użytkowania systemu" https://ezamowienia.gov.pl/pl/instrukcje/ oraz w Regulaminie Platformy e-Zamówienia, dostępnym na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/ oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy". 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Opisane w Rozdziale 37 SWZ - Klauzula informacyjna RODO. 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Opisane w Rozdziale 37 SWZ - Klauzula informacyjna RODO. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-05-14 10:00 Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, dostępnej pod adresem internetowym https://ezamowienia.gov.pl Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024