Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6212z ostatnich 7 dni
25505z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa energii elektrycznej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa energii elektrycznej

Data zamieszczenia: 2024-05-22
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zakład Usług Komunalnych Cybinka Sp. z o. o
ul. Białkowska 2C
69-108 Cybinka
powiat: słubicki
tel. 68 391 13 61
biuro@zukcybinka.pl
Województwo: lubuskie
Miasto: Cybinka
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: tel. 68 391 13 61
Termin składania ofert: 2024-06-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Nazwa zamówienia:
DOSTAWA energii elektrycznej na potrzeby obiektów Zakładu Usług Komunalnych Cybinka Sp. z o. o.
Opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej na potrzeby obiektów Zakładu Usług Komunalnych Cybinka Sp. z o. o. - w prognozowanej ilości 454,2 MWh do punktów poboru energii elektrycznej, zwanych dalej ppe. Podana wielkość wolumenu energii elektrycznej jest wartością szacunkową na podstawie dotychczasowego zużycia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia łącznej ilości zakupionej energii elektrycznej, względem ilości określonej powyżej, spowodowanej zmniejszonym zużyciem energii elektrycznej w ilości odpowiadającej rzeczywistemu zapotrzebowaniu Zamawiającego, niezależnie od szacunkowej prognozy jej zużycia. Ewentualna zmiana szacowanego zużycia określonego powyżej nie będzie skutkowała dodatkowymi kosztami dla Zamawiającego, poza rozliczeniem za faktycznie zużytą ilość energii elektrycznej według cen określonych w umowie.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający lokalizacje punktów poboru energii elektrycznej (zwanych dalej ppe), zawarty jest w załączniku Nr 2 do Zapytania ofertowego stanowiącym integralną część niniejszego zapytania.
Ponadto w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia wskazano parametry dystrybucyjne (moc umowna/grupa taryfowa), które mogą podlegać zmianie w trakcie trwania umowy na sprzedaż energii elektrycznej w obrębie grup taryfowych ujętych w zapytaniu.

Dokument nr: ZUK.ZP.1.3.2024

Otwarcie ofert: otwarcie ofert nastąpi w dniu 3 czerwca 2024 r. o godz. 12.30 w siedzibie zamawiającego - Biuro Prezesa Zarządu. Otwarcie ofert nie jest jawne.

Składanie ofert:
Oferty należy składać do dnia 3 czerwca 2024 r. do godz. 12.00 pocztą lub osobiście w siedzibie zamawiającego (Zakład Usług Komunalnych Cybinka Sp. z o. o., Ul. Białkowska 2C, 69 - 108 Cybinka) na parterze w sekretariacie (godz. otwarcia zakładu: poniedziałek - piątek 700 _ 1500)

Miejsce i termin realizacji:
Termin wykonania zamówienia
1. Termin realizacji zamówienia: 12 miesięcy począwszy od 11 lipca 2024 r. (z zastrzeżeniem ust 2 i 3).
Umowa będzie obowiązywać od dnia jej zawarcia, jednakże sprzedaż energii elektrycznej będzie realizowana nie wcześniej niż od dnia 11 lipca 2024 r. dla każdego z punktów poboru energii elektrycznej oddzielnie po uprzednim skutecznym rozwiązaniu lub wygaśnięciu dotychczasowych umów sprzedaży energii elektrycznej lub umów kompleksowych i po pozytywnie przeprowadzonej procedurze zmiany sprzedawcy.

Wymagania:
II. Tryb udzjelenia zamówienia
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego, o którym mowa w § 10 w związku z § 1 ust 3 pkt 11 Regulamin udzielania przez Zakład Usług Komunalnych Cybinka Sp. z o. o. zamówień sektorowych, do których nie mają zastosowania przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych - wprowadzonego na podstawie Zarządzenie Nr 1/12/2021 Prezesa Zarządu Zakładu Usług Komunalnych Cybinka Spółka z o. o. z dnia 30 grudnia 2021 r.
Okres rozliczeniowy w odniesieniu do każdego PPE występującego w postępowaniu wynosi 1 miesiąc.
W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający może dokonać zmiany liczby punktów poboru energii elektrycznej, do których dostarczana jest energia elektryczna, przy czym zmiana ta wynikać może: z zamknięcia lub likwidacji obiektu, zmiany punktu poboru energii elektrycznej do celów w przypadku przekazania zarządu, sprzedaży, wynajmu obiektu innemu podmiotowi, zaistnienia przeszkód prawnych i formalnych uniemożliwiających przeprowadzenie procedury zmiany sprzedawcy, w tym w przypadku zaistnienia przeszkód uniemożliwiających rozwiązanie dotychczas obowiązujących umów kompleksowych, budowy nowych punktów poboru, dodania punktów poboru.
3. Wymagania jakościowe energii elektrycznej opisane są w ustawie Prawo energetyczne oraz w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego. Zasady kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną określa rozporządzenie Ministra Energii z dnia 6 marca 2019 r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną.
4. Ilość nabytej energii elektrycznej będzie rozliczana w miesięcznych okresach rozliczeniowych według rzeczywistego zużycia tej energii przez Zamawiających, po cenach ze złożonej przez Wykonawcę oferty.
5. Obowiązkiem Wykonawcy będzie między innymi:
1) zgłoszenie w imieniu Zamawiającego umowy sprzedaży do Operatora Systemu Dystrybucyjnego w celu realizacji zawartej umowy sprzedaży energii elektrycznej,
2) reprezentowania Zamawiającego w procesie zmiany sprzedawcy,
3) złożenia w imieniu Zamawiającego wymaganego przez OSD oświadczenia (wniosku) skutkującego zawarciem umowy o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej lub zawarcia w imieniu i na rzecz Zamawiającego umowy o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej w przypadku punktów poboru energii elektrycznej, dla których obecnie obowiązują umowy kompleksowe (zmiana sprzedawcy nastąpi po raz pierwszy), lub gdy w trakcie trwania Umowy nastąpią zmiany w zakresie Nabywcy/Odbiorcy wymagające zawarcia nowej umowy o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej.
6. Zamawiający udzieli wyłonionemu w postępowaniu Wykonawcy pełnomocnictwa do wykonania czynności, o których mowa w ust. 5. W tym celu Wykonawca przygotuje również stosowne pełnomocnictwo/pełnomocnictwa, które przedłoży Zamawiającemu do podpisu.
7. Koszty wynikające z czynności wymienionych w punktach od 5-6, muszą być uwzględnione w zagregowanej cenie jednostkowej.
8. Dostawa energii elektrycznej odbywać się będzie na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne oraz zgodnie z wydanymi do tej ustawy przepisami wykonawczymi.
9. Usługi dystrybucyjne będą świadczone na podstawie odrębnej umowy zawartej przez Zamawiającego z właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego.
10. Zamawiający oświadcza, że dysponuje tytułem prawnym do korzystania z obiektów, do których ma być dostarczana energia elektryczna.
11. UWAGA! Podana w ofercie Wykonawcy cena musi obejmować wszystkie koszty związane realizacją zamówienia, z uwzględnieniem podatku akcyzowego i VAT.
3. Zmiana terminu rozpoczęcia sprzedaży energii elektrycznej do poszczególnych punktów energii elektrycznej może ulec zmianie, jeżeli zmiana ta wynika z okoliczności niezależnych od Stron, w szczególności z przedłużającej się procedury zmiany sprzedawcy, przedłużającego się procesu rozwiązania dotychczasowych umów sprzedaży lub kompleksowych, o czas trwania przeszkody. Zmiana następuje automatycznie, nie wymaga złożenia oświadczenia woli przez Zamawiającego.
V. Warunki udziału w postępowaniu oraz podstawy wykluczenia z postępowania
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
W celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu, Wykonawca winien wykazać, iż posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (tekst jedn. Dz. U. z 2024 r.,poz. 266).
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej.
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
2. Podstawy wykluczenia z postępowania.
1) Wykonawca podlega wykluczeniu także w oparciu o podstawy wykluczenia wskazane w art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
2) Zamawiający informuje, że wykluczeniu z postępowania na podstawie ww. pkt 1 podlegają:
a) wykonawcy wymienieni w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm.) i rozporządzeniu 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z późn. zm.) albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 powołanej ustawy;
b) wykonawcy, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124, 1285, 1723 i 1843) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm.) i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 powołanej ustawy;
c) wykonawcy, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120, 295 i 1598) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm.) i rozporządzeniu 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z późn. zm.) albo wpisany na listę o której mowa w art. 2 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany
3
na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 powołanej ustawy;
3) Wykluczenie, o którym mowa w ww. pkt 1 następuje na okres trwania ww. okoliczności.
4) W przypadku wykonawcy wykluczonego na podstawie przesłanek wskazanych w ww. pkt 2, zamawiający odrzuca ofertę takiego wykonawcy.
5) Osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu, które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego lub biorą udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, podlegają karze pieniężnej. Karę pieniężną, nakłada Prezes Urzędu Zamówień Publicznych, w drodze decyzji, w wysokości do 20 000 000 zł.
Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania w oparciu o podstawy wykluczenia wskazane w art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego wg treści jak w pkt 6 (Oświadczenia Wykonawcy) Załącznika nr 1 do Zapytania Ofertowego. Wykonawca składając ofertę na formularzu oferty wg wzoru jak w załączniku Nr 1 do Zapytania Ofertowego oświadcza że nie podlega wykluczeniu z postępowania w oparciu o podstawy wykluczenia wskazane w art. 7 ww. ustawy.
3. Sposób wykazania warunków udziału w postępowaniu oraz sposób wykazania braku podstaw wykluczenia - wskazano w rozdziale VI niniejszego zapytania.
I VI. Wykaz dokumentów i oświadczeń, składanych przez Wykonawcę w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania oraz wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu
1. DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA, KTÓRE NALEŻY ZŁOŻYĆ WRAZ Z OFERTA:
1) Wypełniony formularz ofertowy sporządzony wg wzoru jak w załączniku Nr 1 do niniejszego zapytania
2) aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (tekst jedn. Dz. U. z 2024 r., poz. 266)
I VII. Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego I z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami
1.W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego składane przez wykonawców oferty wraz z załącznikami, zmiana oferty, powiadomienie o wycofaniu oferty wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zamawiający nie wyraża zgody na składanie ofert w formie elektronicznej podpisanych bezpiecznym podpisem elektronicznym.
2. Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (tekst jednolity - Dz. U. z 2023 r., poz. 1640 z późn zm.), osobiście, za pośrednictwem posłańca, faksu lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tekst jednolity - Dz. U. z 2020 r., poz. 344). Jeżeli zamawiający lub wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje za pośrednictwem faksu lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania
3. Korespondencję związaną z niniejszym postępowaniem, należy kierować na adres:
Zakład Usług Komunalnych Cybinka Sp. z o. o., ul. Białkowska 2C, 69- 108 Cybinka, faks: 68 391 13 61, e-mail: biuro@zukcybinka.pl
VIII. Wymagania dotyczące wadium
Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
IX. Termin związania ofertą
Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
X. Opis sposobu przygotowania oferty
Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Oferta musi być złożona w formie pisemnej, sporządzona w języku polskim na komputerze, maszynie do pisania lub czytelnie pismem odręcznym, na formularzu oferty wg wzoru jak w załączniku Nr 1 do niniejszego zapytania. Ofertę należy złożyć pisemnie w jednej zamkniętej kopercie zaadresowanej następująco:
Nazwa i adres Wykonawcy
Zakład Usług Komunalnych Cybinka Sp. z o. o. ul. Białkowska 2C, 69- 108 Cybinka Oferta - Dostawa energii elektrycznej na potrzeby obiektów Zakładu Usług Komunalnych Cybinka Sp. z o. o. - nie otwierać przed dniem 3 czerwca 2024 r. godz.1230
Do oferty należy dołączyć:
1. wypełniony formularz ofertowy sporządzony wg wzoru jak w załączniku Nr 1 do niniejszego zapytania.
2. dokumenty wymienione w rozdziale VI ust. 1 niniejszego zapytania,
3. pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeśli nie wynika ono z innych przedłożonych dokumentów,
Zaleca się, by wszystkie zapisane strony oferty były ponumerowane, parafowane oraz spięte w sposób trwały. Formularz oferty i oświadczenia muszą być podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy, wymienionego w dokumentach rejestracyjnych firmy lub osobę posiadającą pisemne pełnomocnictwo, a przypadku wykonawców występujących wspólnie -przez pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Ewentualne poprawki muszą być zaparafowane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy.
Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę. Fakt wycofania oferty wykonawca powinien potwierdzić zamawiającemu pisemnie. Oferta zamienna powinna być złożona zgodnie z wymaganiami opisanymi powyżej.
Niezwłocznie po otwarciu ofert zamawiający zamieszcza na stronie internetowej informacje dotyczące:
1. firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie,
2. ceny, oraz pozostałych informacji w zakresie kryteriów oceny ofert zawartych w ofertach. XII. Opis sposobu obliczenia ceny
1. Przez łączną cenę oferty brutto należy rozumieć cenę w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług (tekst jednolity - Dz. U. z 2023 r., poz. 168).
2. Cena oferty musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia wynikające łącznie z wytycznych zawartych w niniejszym zapytaniu i projekcie umowy.
3. Wykonawcy powinni kalkulować koszty w oparciu o cenniki i taryfy ustalone zgodnie z rozporządzeniem Ministra Energii z dnia 6 marca 2019 r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną.
4. Cena oferty musi wynikać z tabeli zamieszczonej w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do zapytania) przy uwzględnieniu wymagań Zamawiającego zapisanych w umowie i niniejszym zapytaniu.
5. W Formularzu oferty Wykonawca podaje cenę, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług oraz ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. o denominacji złotego, za którą podejmuje się zrealizować przedmiot zamówienia.
6. Wynagrodzenie będzie płatne zgodnie z Projektem umowy.
XIII. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert
1. Kryteriami oceny ofert są:
1) cena oferty (C) -100%
2. Sposób wyboru najkorzystniejszej oferty.
1) Liczba punktów w zakresie kryterium ,,cena oferty" wyznaczana będzie ze wzoru:
Cena oferty najniższej
C =--------------------------------- x 100 x W (W- waga kryterium 100 %)
Cena oferty badanej
Liczba punktów wyliczana (w danym kryterium) z ww. wzoru będzie zaokrąglana do jednego miejsca po przecinku wg zasad matematycznych, tj. wartości równe lub wyższe od 5 - w górę, a poniżej 5 - w dół.
Maksymalnie za to kryterium zamawiający może przyznać 100 pkt. Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która otrzyma największą liczbę punktów w przyjętym kryterium oceny ofert.
XIV. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy
Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, określa projekt umowy, stanowiący załącznik Nr 3 do niniejszego zapytania.
XIX. Informacje dodatkowe
1. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
3. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszych ofert, zamawiający zawiadomi Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia, o wynikach postępowania
4. Z Wykonawcą, którego oferta uzyskała łącznie najwyższą liczbę punktów (z zastrzeżeniem ust. 6) zostanie podpisana umowa na realizację usługi.
5. Umowa w sprawie realizacji niniejszego zamówienia zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszego zapytania oraz danych zawartych w ofercie.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
1) zmiany lub odwołania niniejszego ogłoszenia,
2) zmiany warunków lub terminów prowadzonego postępowania ofertowego,
3) unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.

Uwagi:
XVIII. Ochrona danych osobowych
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, że:
1)jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu;;
2) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: ,,Dostawa energii elektrycznej na potrzeby obiektów Zakładu Usług Komunalnych Cybinka Sp. z o. o.", prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;
3) Dane zawarte w ofercie będą przetwarzane w celu realizacji umowy, archiwalnym oraz statystycznym. Podstawą prawną przetwarzania tych danych jest art. 6 ust. 1 lit. b i c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. w związku z przepisami Kodeksu Cywilnego.
4) Dane osobowe zawarte w ofercie mogą zostać przekazane:
a) organom kontrolnym, w których kompetencjach mieści się nadzór i kontrola prawidłowości realizacji zadań związanych z przedmiotem zamówienia.
b) osobom fizycznym oraz innym podmiotom korzystającym z uprawnień wynikających z ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
5) Dane zawarte w ofercie będą przechowywane do momentu wygaśnięcia obowiązku przechowywania danych wynikającego z odrębnych przepisów dotyczących realizacji programów, z których finansowane jest zamówienie.
6) Wykonawcy przysługuje:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do swoich danych osobowych;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania swojich danych osobowych *;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO
7) Wykonawcy nie przysługuje:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia swoich danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Kontakt:
Wskazanie osób uprawnionych do komunikowania się z wykonawcami:
Kamila Bycka - Kierownik Działu Wodociągów i Kanalizacji (tel. 68 391 13 61)

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.