Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5975z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa wraz z montażem wewnętrznych rolet okiennych COVER

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa wraz z montażem wewnętrznych rolet okiennych COVER

Data zamieszczenia: 2024-04-04
Dane kontaktowe Zamawiającego: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Krakowie
ul. Bratysławska 1a
31-201 Kraków
powiat: Kraków
tel. 12 618-94-04, tel. 12 618-94-06, tel. 12 618-94-02
zamowienia.krakow@krus.gov.pl
Województwo: małopolskie
Miasto: Kraków
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 12 618-94-04, t
Termin składania ofert: 2024-04-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
DOSTAWA wraz z montażem rolet okiennych w ilości 32 szt. w budynku Oddziału Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Krakowie, Ul. Bratysławska 1 a.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wraz z montażem wewnętrznych rolet okiennych COVER w budynku OR KRUS Kraków, Ul. Bratysławska 1A w ilości 32 szt. wg poniższego zestawienia:
Lp. Pomieszczenie / piętro Ilość rolet Orientacyjne wymiary otworów okiennych
1. Parter - pomieszczenie nr 1 CO Wysokość 2,94 m / szerokość ok. 1,2 m
2. Parter - pomieszczenia nr 3 i 4 11 Wysokość 2,94 m / szerokość ok. 1,2 m
3. I piętro - pomieszczenia nr 10-15 18 Wysokość 2,74 m / szerokość ok. 1,2 m
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.

Dokument nr: 0700-OP.2300.122.2024

Składanie ofert:
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej:
1) osobiście w siedzibie KRUS OR Kraków, Ul. Bratysławska 1a, 31-201 Kraków
2) przesłać na adres: KRUS OR Kraków, Ul. Bratysławska 1 a, 31-201 Kraków
3) w wersji elektronicznej na e-mail: zamowienia.krakow@krus.gov.pl; w nieprzekraczalnym terminie do: 19.04.2024 r. do godz. 14.00
w temacie proszę wpisać numer postępowania: 0700-OP.2300.122.2024.

Miejsce i termin realizacji:
5. Miejsce realizacji zamówienia:
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Krakowie 31-201 Kraków, Ul. Bratysławska 1 a.
7. Termin wykonania zamówienia:
Zamówienie będzie zrealizowane w terminie do 6 tygodni od daty zawarcia umowy.

Wymagania:
3. Warunki gwarancji:
Wykonawca musi zaoferować minimum 24 miesiące gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. Bieg gwarancji rozpoczyna się po potwierdzeniu wykonania całości przedmiotu zamówienia - bezusterkowym protokołem odbioru końcowego. Niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji, Zamawiającemu przysługują uprawnienia z tytułu rękojmi za wady na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym.
4. Warunki płatności1):
Zapłata wynagrodzenia brutto, nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy podany na fakturze, w terminie do 14 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury/rachunku.
Podstawą wystawienia faktury/rachunku jest protokół odbioru, podpisany bez zastrzeżeń przez upoważnionych przedstawicieli stron, potwierdzający należyte wykonanie przedmiotu zamówienia.
W przypadku wystawienia ustrukturyzowanych faktur elektronicznych za pomocą platformy elektronicznego fakturowania, faktury powinny być przekazywane na konto użytkownika o numerze identyfikacyjnym NIP 5260013054 tj. Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego.
6. Inne szczegółowe wymagania Zamawiającego:
1) Wykonawca przy organizacji robót i sposobie ich wykonywania weźmie pod uwagę fakt, że prace odbywać się będą w funkcjonującym obiekcie.
W związku z czym, wszystkie prace muszą być wykonane tak, aby była możliwa pełna obsługa interesantów i pracowników Zamawiającego.
2) Przed podpisaniem umowy Zamawiający wymaga od Wykonawcy, który złożył najkorzystniejsza ofertę dokonania dokładnych pomiarów otworów okiennych.
3) Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia z własnych materiałów przy użyciu własnego sprzętu, narzędzi oraz środków transportu.
4) Wszystkie roboty winny być wykonane z należytą starannością, zasadami wiedzy technicznej i obowiązującej normami, warunkami technicznymi wykonania robót oraz przepisami bezpieczeństwa pracy.
5) W celu wykonania przedmiotu zamówienia, Wykonawca oświadcza, że zapewni wykwalifikowaną i fachową kadrę posiadającą doświadczenie zawodowe, niezbędne w zakresie wykonania przedmiotu umowy.
6) Wszystkie użyte materiały muszą posiadać stosowne atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, zgodność z polskimi normami, jak również z normami bezpieczeństwa. Materiały, aby mogły zostać użyte muszą być wprowadzone do obrotu lub udostępnione na rynku krajowym.
7) Wszystkie koszty m. in. koszt dojazdu Wykonawcy do miejsca realizacji zamówienia, ceny użytych materiałów itp., ponosi Wykonawca i wlicza je przez wkalkulowanie w cenę oferty.
8) Pełną odpowiedzialność i ryzyko związane z wykonaniem zamówienia ponosi Wykonawca.
9) Wszelkie uszkodzenia wynikłe w czasie wykonania robót związanych z realizacją zamówienia należy naprawić i przywrócić do należytego stanu pierwotnego tzn. do stanu użyteczności.
10) Do obowiązków Wykonawcy należą wszelkie niezbędne roboty demontażowe, porządkowe, posprzątanie, wywiezienie gruzu, usuniętych elementów i ich utylizacją, zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudzień 2012 r. oraz ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska.
11) Z chwilą przejęcia terenu wykonania robót, Wykonawca staje się właścicielem posiadaczem odpadów, z którymi będzie postępował zgodnie z wyżej powołanymi przepisami prawa.
12) Odbiór całości zamówienia nastąpi na podstawie protokołu podpisanego przez przedstawicieli obu stron sporządzonego po realizacji całości zamówienia, potwierdzającego należyte wykonanie zamówienia.
13) Wykonawca jest odpowiedzialny przed Zamawiającym za jakość wykonanych robót, jakość materiałów i sprzętu, które zostały użyte w trakcie ich wykonywania i zobowiązany jest do stosowania i przestrzegania przepisów BHP, bezpieczeństwa pożarowego.
8. Zamawiający posiada następujące uprawnienia pozwalające:
o poprawić w ofercie Wykonawcy oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe, uwzględniając konsekwencje rachunkowe dokonanych poprawek i zawiadomić o tym Wykonawcę,
o wystąpić o wyjaśnienie treści oferty,
o wystąpić o uzupełnienie lub wyjaśnienie dokumentów mających na celu potwierdzenie spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub potwierdzających, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego.
9. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
o jej treść nie odpowiada treści ogłoszenia o zamówieniu,
o jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,
o Wykonawca nie udzielił wyjaśnień dotyczących treści oferty, w terminie wskazanym przez Zamawiającego,
o Wykonawca nie uzupełnił lub nie wyjaśnił dokumentów mających na celu potwierdzenie spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub potwierdzających, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego,
o została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
o Wykonawca podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835).
o Wykonawca nie wyraził zgody na poprawienie omyłki.
10. Kryteria oceny ofert:
1) Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie: kryterium - cena 100 %.
2) Zaproponowane ceny będą porównywane z ofertami innych Wykonawców. Wykonawca, który przedstawił najkorzystniejszą ofertę (najniższa cena) będzie zobowiązany do podpisania umowy zgodnie z załączonym wzorem umowy.
3) Złożenie oferty jest jednoznaczne z pełną akceptacją umowy przez Wykonawcę.
4) Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzenia ich ponownego badania i oceny.
5) Oferty otrzymane po terminie składania ofert nie będą poddawane ocenie.
6) W przypadku złożenia ofert o takiej samej najniższej cenie Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w określonym przez Zamawiającego terminie ofert dodatkowych, których ceny nie mogą być wyższe niż zaoferowane w pierwotnie złożonych ofertach.
7) Skutki finansowe jakichkolwiek błędów w kalkulacji kosztów dokonanych przez Wykonawcę obciążają Wykonawcę zamówienia - musi on przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia.
11. Sposób przygotowania oferty oraz miejsce i termin składania ofert.
Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę obejmującą całość przedmiotu zamówienia.
Wykonawca do formularza oferty zobowiązany jest dołączyć kartę produktu itp. potwierdzającą spełnienie wymaganych parametrów rolet.
W związku z działającym w KRUS automatycznym systemem zabezpieczeń poczty elektronicznej, Wykonawca zobowiązany jest do telefonicznego potwierdzenia wysłanej oferty cenowej.
Magdalena Stoczyńska tel. 12 618-94-06 Dorota Wojtal tel. 12 618-94-02
12. Do oferty muszą być dołączone następujące dokumenty:
- wypełniony i podpisany formularz oferty - załącznik nr 2
- karta produktu itp. potwierdzająca spełnienie wymaganych parametrów rolet.
13. Termin związania ofertą: 30 dni.
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym jego etapie przed podpisaniem umowy, bez konieczności podania przyczyny.

Kontakt:
Osoba do kontaktu ze strony Zamawiającego: Kierownik Janusz Janik - 12 618-94-04

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.