Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1060z dziś
7188z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie obowiązkowej, okresowej rocznej kontroli budynków wraz z pracami dodatkowymi,...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie obowiązkowej, okresowej rocznej kontroli budynków wraz z pracami dodatkowymi, świadczenie usługi Inspektora Nadzoru Inwestorskiego

Data zamieszczenia: 2024-04-10
Dane kontaktowe Zamawiającego: Województwo Wielkopolskie - Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu
ul. Szyperska 14
61-754 Poznań
powiat: Poznań
administracja@wup.poznan.pl
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Poznań
Wadium: ---
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-04-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
II. Nazwa zamówienia
1.
Część 1: wykonanie obowiązkowej, okresowej rocznej kontroli budynków wraz z pracami dodatkowymi:
a.
Oddział Zamiejscowy w Koninie, Ul. Zakładowa 4, 62-510 Konin,
- zgodnie z art. 62 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. 2023 poz. 682), w terminie do 20 czerwca 2024 roku;
b.
Oddział Zamiejscowy w Pile, Al. Niepodległości 24, 64-920 Piła,
- zgodnie z art. 62 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. 2023 poz. 682), w terminie do 28 czerwca 2024 roku.
2.
Część 2: świadczenie usługi Inspektora Nadzoru Inwestorskiego na rzecz Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2024 r. lub do wykorzystania wartości na jaką zawarto umowę.
Zamawiający przewiduje możliwość złożenia oferty przez wykonawcę w odniesieniu do dwóch części zamówienia, tzn., że wykonawca może złożyć ofertę na wybraną część albo na dwie części.
III. Opis Przedmiotu Zamówienia
Część 1
1.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie obowiązkowej kontroli okresowej rocznej budynków wraz z pracami dodatkowymi:
a.
Oddział Zamiejscowy w Koninie, Ul. Zakładowa 4, 62-510 Konin,
- zgodnie z art. 62 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. 2023 poz. 682), w terminie do 20 czerwca 2024 roku;
b.
Oddział Zamiejscowy w Pile, Al. Niepodległości 24, 64-920 Piła,
- zgodnie z art. 62 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. 2023 poz. 682), w terminie do 28 czerwca 2024 roku.
2.
Zakres okresowej kontroli rocznej obejmuje sprawdzenie stanu technicznego:
a.
elementów budynku, budowli i instalacji narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania obiektu. W toku kontroli szczegółowym sprawdzeniem należy objąć stan techniczny:
?
zewnętrznych warstw przegród zewnętrznych (warstwa fakturowa), elementów ścian zewnętrznych (attyki, filary, gzymsy), balustrad, loggi i balkonów,
?
urządzeń zamocowanych do ścian i dachu budynku,
?
elementów odwodnienia budynku oraz obróbek blacharskich,
?
pokryć dachowych,
?
instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej,
?
urządzeń stanowiących zabezpieczenie przeciwpożarowe budynku,
?
elementów instalacji kanalizacyjnej odprowadzających ścieki z budynku,
?
przejść przyłączy instalacyjnych przez ściany budynku.
b.
instalacji i urządzeń służących ochronie środowiska,
c.
instalacji gazowych oraz przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych). Ocena stanu technicznego instalacji gazowych oraz przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych), powinna obejmować m. in. sprawdzenie:
?
wykonania zaleceń wynikających z poprzedniej kontroli okresowej,
?
zmian w kanałach i przewodach spalinowych, jakie wprowadzono za zgodą właściciela lub zarządcy budynku w okresie od poprzedniego przeglądu,
?
drożności przewodów kominowych,
?
siły ciągu kominowego, ustalonego przy pomocy atestowanego urządzenia pomiarowego zapewniającego prawidłowe działanie podłączonych urządzeń dymowych, spalinowych, wentylacyjnych,
?
występowania uszkodzeń przewodów na całej ich długości, kanałów, czopuchów, włazów, ław kominowych, nasad kominowych itp.,
?
posiadania sprawnie działających urządzeń wentylacyjnych, w tym nawiewnych i wywiewnych w pomieszczeniach, w których zainstalowane są urządzenia grzewcze (np. trzony kuchenne, piecyki wody przepływowej, kotły c.o., itp.),
?
częstotliwości okresowego czyszczenia przewodów kominowych, o jakich mowa w § 34 rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. 2023 poz. 822),
?
dogodnego dostępu do czyszczenia i przeprowadzania okresowych kontroli przewodów kominowych i urządzeń mających związek z kominami,
?
występowania innych stwierdzonych w trakcie kontroli nieprawidłowości mogących spowodować zagrożenie bezpieczeństwa ludzi lub mienia.
3.
Prace dodatkowe:
a.
czyszczenie przewodów kominowych, wentylacyjnych, spalinowych (Oddział Zamiejscowy w Koninie, Oddział Zamiejscowy w Pile),
b.
przeprowadzenie przeglądu i konserwacji kotła gazowego Brotje 110 kW (Oddział Zamiejscowy w Pile),
c.
przeprowadzenie przeglądu i konserwacji węzła cieplnego (Oddział Zamiejscowy w Koninie).
4.
Zamawiający wymaga sporządzenia odrębnych protokołów dla każdego budynku osobno, zgodnie z art. 62a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. 2023 poz. 682).
5.
Zaleca się, aby wykonawca, przed sporządzeniem oferty, dokonał wizji lokalnej w terenie celem pozyskania informacji, które będą niezbędne do przygotowania i złożenia oferty, a następnie uwzględnił w ofercie ewentualne dodatkowe koszty związane z realizacją przedmiotowego zamówienia. Koszty związane z przeprowadzeniem wizji ponosi wykonawca. Wniosek o udział w wizji lokalnej należy złożyć najpóźniej na dwa dni przed jej planowanym terminem, za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres administracja@wup.poznan.pl. Wizja lokalna może odbyć się w godz.ch 800 - 1400 od poniedziałku do piątku (do upływu terminu składania ofert).
6.
Osoby uprawnione do dokonywania kontroli okresowych instalacji elektrycznych, piorunochronnych i gazowych: kontrolę stanu technicznego instalacji elektrycznych, piorunochronnych i gazowych mogą przeprowadzać zarówno osoby posiadające uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności, jak również osoby mające kwalifikacje wymagane przy wykonywaniu dozoru nad eksploatacją urządzeń, instalacji oraz sieci energetycznych i gazowych, tzn. świadectwa
kwalifikacyjne wymagane przy wykonywaniu dozoru nad eksploatacją urządzeń, instalacji oraz sieci
energetycznych i gazowych, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 1 lipca 2022 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci. Do przeprowadzania takich kontroli upoważnione są osoby posiadające uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej oraz osoby posiadające kwalifikacje wynikające z przepisów o dozorze technicznym i energetyce - w ww. przypadku bez znaczenia jest fakt posiadania lub nieposiadania przez nie uprawnień budowlanych.
7.
Do dokonywania kontroli stanu technicznego przewodów kominowych w użytkowanych obiektach budowlanych upoważnione są:
a.
osoby posiadające kwalifikacje mistrza w rzemiośle kominiarskim - w odniesieniu do przewodów dymowych oraz grawitacyjnych przewodów spalinowych i wentylacyjnych,
b.
osoby posiadające uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności - w odniesieniu do przewodów kominowych, o których mowa w pkt 1, oraz do kominów przemysłowych, kominów wolno stojących oraz kominów lub przewodów kominowych, w których ciąg kominowy jest wymuszony pracą urządzeń mechanicznych. Przez uprawnienia budowlane odpowiednie do dokonywania kontroli stanu technicznego przewodów kominowych i wentylacyjnych rozumie się:
?
uprawnienia, które upoważniają ich posiadacza do projektowania lub kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub
?
uprawnienia do projektowania lub kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych, w zależności od zakresu posiadanych uprawnień,
c.
osoby posiadające stosowne uprawnienia w ograniczonym zakresie - mogą przeprowadzać kontrole stanu technicznego przewodów kominowych i wentylacyjnych tylko w obiektach wchodzących w zakres tych uprawnień.
Część 2
1.
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi Inspektora Nadzoru Inwestorskiego na rzecz Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2024 r.
2.
Do obowiązków osoby lub osób oddelegowanych do realizacji zadań przedmiotu zamówienia należeć będzie m.in.:
a.
ocena dokumentacji uzyskanej w wyniku prowadzonych przez WUP postępowań na prace projektowe i remontowe. W skład zadania wchodzić będzie także sprawdzenie dokumentów projektowych,
b.
nadzór i rozliczenie prac remontowych prowadzonych na rzecz Zamawiającego, w tym m.in.: przekazanie miejsca prowadzonych prac, nadzór nad wykonaniem prac, odbiór oraz rozliczenie wykonanych prac. Lokalizacje, w których będą prowadzone prace:
?
Oddział Zamiejscowy w Koninie, Ul. Zakładowa 4, 62-510 Konin,
?
Oddział Zamiejscowy w Pile, Al. Niepodległości 24, 64-920 Piła,
?
Oddział Zamiejscowy w Kaliszu, Ul. Serbinowska 5, 62-800 Kalisz.
c.
wydawanie opinii lub ekspertyz technicznych na potrzeby WUP. Praca zostanie zlecona w miarę potrzeb,
d.
dokonywanie oszacowania wartości zamówienia na prace remontowe. Praca zostanie zlecona w miarę potrzeb.
3.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, uprawniające do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz czynności określonych w przepisach ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. 2023 poz. 682). W celu potwierdzenia tej okoliczności Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia łącznie z ofertą wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie
usługi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia
niezbędnych do wykonania zamówienia, posiadania uprawnień budowlanych oraz aktualnego wpisu do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa (właściwej ze względu na miejsce zamieszkania pracowników) lub Wielkopolskiej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami1.
4.
Wycena usługi - kalkulacja kosztów wynagrodzenia, winna zostać przygotowana w oparciu o tabelę stanowiącą załącznik nr 1, w której wymieniono zakres obowiązków oraz sposób określenia wynagrodzenia.

Dokument nr: WUP.III.0724.24.2024.3

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 16 kwietnia 2024 r. o godz. 12:00.

Składanie ofert:
Ofertę wraz z niezbędnymi informacjami, koniecznymi do wyboru najkorzystniejszej oferty wg załączonego Formularza ofertowego (załącznik nr 1), Wykonawca winien złożyć w terminie do dnia 16 kwietnia 2024 r. do godz. 10:00
Jeżeli Wykonawca składa ofertę w formie elektronicznej albo w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym albo podpisem osobistym, to ofertę składa na adres email: administracja@wup.poznan.pl,

Miejsce i termin realizacji:
IV. Termin wykonania zamówienia
1.
Część 1:
?
Oddział Zamiejscowy w Koninie - w terminie do 20 czerwca 2024 roku,
?
Oddział Zamiejscowy w Pile - w terminie do 28 czerwca 2024 roku;
2.
Część 2: od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2024 roku lub do wykorzystania wartości na jaką zawarto umowę.

Wymagania:
V. Termin związania ofertą
1.
Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert.
2.
Pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert.
3.
W przypadku gdy wybór najkorzystniejszej oferty nie nastąpi przed upływem terminu związania ofertą, Zamawiający przed upływem terminu związania ofertą może zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o wskazywany przez niego okres, nie dłuższy niż 30 dni.
4.
Przedłużenie terminu związania ofertą, o którym mowa w ust. 3 niniejszego rozdziału, wymaga złożenia przez Wykonawcę pisemnego oświadczenia o wyrażeniu zgody na przedłużenie terminu związania ofertą. Oświadczenie o wyrażeniu zgody powinno być złożone w jednej z form lub postaci przewidzianych dla złożenia oferty.
VI. Warunki udziału w postępowaniu oraz wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających ich spełnianie
1.
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu.
2.
Warunki udziału w postępowaniu dotyczą zdolności technicznej lub zawodowej (dotyczy części 1-2),
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobą/osobami posiadającą/-ym kwalifikacje zawodowe lub uprawnienia lub doświadczenie lub wykształcenie w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia.
3.
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego, Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania ofertowego, a ponadto Zamawiający żąda złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:
Część 1:
o
przedłożenie łącznie z ofertą wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usługi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, posiadania uprawnień budowlanych oraz aktualnego wpisu do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa (właściwej ze względu na miejsce zamieszkania
1 Wykaz nie jest wymagany, w przypadku, gdy wykonawca pełni rolę Inspektora Nadzoru Inwestorskiego osobiście
pracowników)
lub Wielkopolskiej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami2,
Część 2:
a.
przedłożenie łącznie z ofertą wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usługi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, posiadania uprawnień budowlanych oraz aktualnego wpisu do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa (właściwej ze względu na miejsce zamieszkania pracowników) lub Wielkopolskiej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami3,
b.
potwierdzenie posiadania uprawnień budowlanych do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie o specjalności architektonicznej do projektowania określonych w przepisach ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. 2023 poz. 682),
c.
potwierdzenie posiadania aktualnego wpisu do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa właściwej ze względu na miejsce zamieszkania Wykonawcy lub Wielkopolskiej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
Szczegóły dot. kwalifikacji osób mogących wykonać przedmiot zamówienia opisano w rozdziale III
VII. Podstawy wykluczenia oraz wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw wykluczenia
1.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania.
2.
Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2023 r. poz. 1497) (dalej jako: ustawa) z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawcę:
a.
wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/20064 i rozporządzeniu 269/20145 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy,
b.
którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. 2023 r. poz. 1124) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy,
c.
którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. 2023 poz. 120) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na
2 Wykaz nie jest wymagany, w przypadku, gdy przedmiot zamówienia wykonywać będzie wykonawca osobiście.
3 Wykaz nie jest wymagany, w przypadku, gdy wykonawca pełni rolę Inspektora Nadzoru Inwestorskiego osobiście.
4 Rozporządzenie Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm.)
5 Rozporządzenie Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z późn. zm.)
listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o
zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
Powyższe wykluczenie następować będzie na okres trwania ww. okoliczności.
3.
W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania Wykonawca składa ,,Oświadczenie Wykonawcy" - według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
4.
Zamawiający dokona oceny braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia, o którym mowa w ust. 3 niniejszego Rozdziału.
Oferta musi być sporządzona w języku polskim i mieć formę pisemną albo formę elektroniczną lub postać elektroniczną.
3.
Jeżeli Wykonawca składa ofertę w formie pisemnej to powinna być opatrzona własnoręcznym podpisem oraz umieszczona w zamkniętym opakowaniu, uniemożliwiającym odczytanie zawartości, bez uszkodzenia tego opakowania. Za pożądane Zamawiający uważa zszycie/spięcie stron oferty w sposób zapobiegający zdekompletowaniu zawartości. Opakowanie winno być oznaczone nazwą i adresem Wykonawcy oraz zaadresowane i opisane następująco:
Nazwa (firma) Wykonawcy
adres Wykonawcy
Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu
ul. Szyperska 14
61-754 Poznań
Zapytanie ofertowe na
1.
część 1*: wykonanie obowiązkowej, okresowej rocznej kontroli budynków wraz z pracami dodatkowymi:
a.
Oddział Zamiejscowy w Koninie, ul. Zakładowa 4, 62-510 Konin,
- zgodnie z art. 62 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. 2023 poz. 682), w terminie do 20 czerwca 2024 roku;
b.
Oddział Zamiejscowy w Pile, al. Niepodległości 24, 64-920 Piła,
- zgodnie z art. 62 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. 2023 poz. 682), w terminie do 28 czerwca 2024 roku.
2.
część 2*: świadczenie usługi Inspektora Nadzoru Inwestorskiego na rzecz Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2024 r. lub do wykorzystania wartości na jaką zawarto umowę.
Nr sprawy: WUP.III.0724.24.2024.3
Nie otwierać przed dniem 16 kwietnia 2024 r. godz. 12:00
* - zastosować odpowiednio
4.
Jeżeli Wykonawca składa ofertę w formie elektronicznej albo w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym albo podpisem osobistym, to ofertę składa na adres email: administracja@wup.poznan.pl, ponadto:
a.
oferta musi zostać zaszyfrowana poprzez opatrzenie jej hasłem dostępowym uniemożliwiającym otwarcie oferty bez jego posiadania. W tym celu Wykonawca może posłużyć się m.in narzędziami oferowanymi przez oprogramowanie, w którym przygotowuje dokument,
b.
Wykonawca przesyła Zamawiającemu hasło dostępu do oferty na adres email administracja@wup.poznan.pl, po terminie składania ofert, ale przed terminem otwarcia wskazanym w ust. 1,
c.
przesłanie hasła dostępu przed upływem terminu składania ofert lub po upływie terminu otwarcia ofert lub niezaszyfrowanie oferty, będzie podstawą do odrzucenia oferty.
5.
Otwarcie ofert następuje niezwłocznie po upływie terminu do ich składania, z tym że dzień, w którym upływa termin składania ofert, jest dniem ich otwarcia.
6.
Jeżeli otwarcie ofert następuje przy użyciu sytemu teleinformatycznego, w przypadku awarii tego systemu, która powoduje brak możliwości otwarcia ofert w terminie określonym przez Zamawiającego, otwarcie ofert (w tym złożonych w formie pisemnej) następuje niezwłocznie po usunięciu awarii.
7.
Zamawiający za datę złożenia oferty, oświadczeń, pełnomocnictwa lub innych dokumentów przy użyciu poczty elektronicznej uzna datę i godzinę wprowadzenia albo przeniesienia dokumentu elektronicznego do systemu teleinformatycznego Zamawiającego.
8.
W przypadku, gdy zostaną złożone oferty w formie pisemnej oraz w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej, Zamawiający w pierwszej kolejności otwiera oferty złożone w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej.
9.
Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę bez żadnych skutków prawnych i finansowych.
10.
Zmiana lub wycofanie oferty następuje poprzez złożenie przez Wykonawcę pisemnego oświadczenia określającego zakres zmian lub wyrażającego wolę wycofania oferty. Oświadczenie o zmianie lub wycofaniu oferty musi zawierać co najmniej nazwę i adres Wykonawcy, treść oświadczenia o zmianie lub wycofaniu oferty oraz podpis Wykonawcy. Powyższe oświadczenie winno być złożone w jednej z form lub postaci opisanych w ust. 3 albo ust. 4 niniejszego rozdziału i podpisane przez osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.
11.
W sytuacji, kiedy Zamawiający nie będzie mógł zapoznać się z treścią przesłanego pliku zawierającego ofertę (nie można otworzyć pobranego pliku, przesłane hasło dostępu jest nieprawidłowe, dokument jest uszkodzony), Zamawiający odrzuci ofertę.
12.
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych w jednej wiadomości email to 20 MB. Zamawiający dopuszcza przesyłanie oferty w kilku wiadomościach email, co powinno być wyraźnie zaznaczone przez Wykonawcę w treści tych wiadomości.
IX. Opis sposobu przygotowania oferty.
1.
Wykonawca winien złożyć tylko jedną ofertę i tylko w jednej z form (pisemna albo elektroniczna) albo w postaci elektronicznej, w której musi być zaoferowana tylko jedna cena, a oferta musi zostać złożona do Zamawiającego, nie później niż w terminie wyznaczonym na składanie ofert. Złożenie większej liczby ofert spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę, chyba że wszystkie oferty złożone przez Wykonawcę są identycznej treści i są zgodne z zapytaniem ofertowym.
2.
Oferta powinna być przygotowana zgodnie z wymaganiami zapytania ofertowego, zawierać wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia, określone w treści zapytania ofertowego.
3.
Oferta powinna być podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do składania oświadczenia woli w imieniu Wykonawcy.
4.
Upoważnienie osób podpisujących: formularz ofertowy, załączniki i inne oświadczenia oraz dokumenty, wynikać musi bezpośrednio z dokumentów określających status prawny Wykonawcy. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik wraz z ofertą winno być złożone pełnomocnictwo dla tej osoby określające jego zakres.
5.
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy, ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
6.
Dokument ustanawiający Pełnomocnika przekazuje się:
a.
w formie pisemnej albo jako cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym albo podpisem zaufanym albo podpisem osobistym,
b.
w formie elektronicznej albo w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym albo podpisem osobistym.
Dokument ustanawiający Pełnomocnika winien być podpisany przez uprawnionego/ych przedstawiciela/i Wykonawcy/ów.
7.
Umocowanie do złożenia oferty przez wspólnika w spółce cywilnej może wynikać również z oryginału lub kopii umowy lub uchwały wspólników lub cyfrowego odwzorowania tych dokumentów poświadczonego przez wszystkich wspólników uprawnionych do reprezentowania spółki.
8.
W przypadku oferty składanej wspólnie przez Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a.
ocena warunku udziału będzie dokonana łącznie w stosunku do Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, z wyłączeniem warunku dotyczącego uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej. Warunek ten jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane,
b.
ocena potwierdzenia braku podstaw wykluczenia dokonana będzie odrębnie w stosunku do każdego z Wykonawców.
9.
Wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca.
10.
Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w zapytaniu ofertowym.
11.
Wykonawca składa w szczególności:
a.
Formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego,
b.
Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 2.
c.
Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania - Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
d.
Wykaz osób - załącznik 4a lub 4b.
e.
dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie o specjalności architektonicznej do projektowania określonych w przepisach ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. 2023 poz. 682).
f.
dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada aktualny wpis do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa właściwej ze względu na miejsce zamieszkania Wykonawcy lub Wielkopolskiej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
12.
Załączniki do zapytania ofertowego przedstawiane są w formie wzorów. Wykonawca może przedstawić załączniki wg własnego układu graficznego, lecz muszą one zawierać wszystkie zapisy i informacje ujęte we wzorach.
X. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie kierował się przy wyborze oferty.
1.
Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego.
2.
Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryterium i jego wagę (dot. części 1-2):
Cena brutto, waga: 100 pkt
Maksymalna liczba punktów w kryterium równa jest określonej wadze kryterium w pkt.
3.
Kryterium określone w ust. 2 oceniane będzie według poniższego wzoru:
Cena brutto oferty najtańszej
P = x 100 pkt.
Cena brutto oferty ocenianej
4.
Punkty uzyskane w wyżej wymienionym kryterium stanowić będzą całkowitą ocenę punktową oferty.
5.
Łączna ocena punktowa liczona będzie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
6. Za najkorzystniejszą uważa się ofertę, która otrzymała najwyższą liczbę punktów w określonym przez Zamawiającego kryterium.
XI. Opis sposobu obliczenia ceny.
1.
Wykonawca określa cenę całkowitą realizacji zamówienia poprzez wskazanie jej w Formularzu ofertowym.
2.
Wykonawca uwzględniając wszystkie wymogi, o których mowa w niniejszym zapytaniu ofertowym, powinien w cenie brutto ująć wszelkie koszty niezbędne dla prawidłowego i pełnego wykonania przedmiotu zamówienia, a także ewentualne zastosowane upusty i rabaty.
3.
Przy wyliczaniu ceny brutto przyjmuje się zasadę, że cenę brutto tworzy cena netto powiększona o podatek VAT.
4.
Cena brutto winna być wyrażona w złotych polskich. W złotych polskich będą prowadzone również rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. Całkowita cena brutto wykonania zamówienia powinna być wyrażona liczbowo i słownie. Cenę całkowitą należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
5.
Do wyliczenia ceny brutto, Wykonawca zastosuje właściwą stawkę podatku od towarów i usług (VAT) w wysokości procentowej obowiązującej w dniu wszczęcia postępowania. Obowiązek ustalenia właściwej stawki VAT spoczywa na Wykonawcy.
6.
Cena określona przez Wykonawcę w ofercie nie będzie zmieniana w toku realizacji przedmiotu zamówienia.
7.
Nie przewiduje się żadnych przedpłat ani zaliczek na poczet realizacji przedmiotu umowy, a płatność nastąpi zgodnie z zapisami w umowie.
8.
W ofercie Wykonawca winien skalkulować cenę dla całości przedmiotu zamówienia.
XII. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione w celu wyboru najkorzystniejszej oferty
1.
Jeżeli Wykonawca nie złożył wymaganych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie przez niego warunków udziału, braku podstaw wykluczenia z postępowania złożone oświadczenia lub dokumenty są niekompletne lub zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości lub zostały złożone w niewłaściwej formie lub postaci, Zamawiający wzywa do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielenia wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie zapytania ofertowego. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału oraz brak podstaw wykluczenia z postępowania, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
2.
Jeżeli Wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wzywa do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie zapytania ofertowego.
3.
Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
4.
Jeżeli zaoferowana cena wydaje się rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia i budzi wątpliwości co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w zapytaniu ofertowym lub wynikającymi z odrębnych przepisów, Zamawiający może zwrócić się o udzielenie wyjaśnień, w tym złożenie dowodów, dotyczących wyliczenia ceny. Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny spoczywa na Wykonawcy.
5.
Zamawiający przewiduje możliwość negocjacji cen z Wykonawcą w przypadku, gdy cena najkorzystniejszej oferty przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, przy braku możliwości zwiększenia tej kwoty.
6.
Zamawiający poprawia w ofercie:
a.
oczywiste omyłki pisarskie,
b.
oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
c.
inne omyłki polegające na niezgodności oferty z treścią zapytania ofertowego, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty
- niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
7.
W przypadku, o którym mowa w ust. 6 pkt c) niniejszego rozdziału Zamawiający wyznacza Wykonawcy odpowiedni termin na wyrażenie zgody na poprawienie w ofercie omyłki lub zakwestionowanie jej poprawienia. Brak odpowiedzi w wyznaczonym terminie uznaje się za wyrażenie zgody na poprawienie omyłki.
8.
Jeżeli w postępowaniu, nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający może wystąpić do Wykonawców, którzy złożyli takie oferty, do złożenia ofert dodatkowych. Wykonawca składa ofertę dodatkową w jednej z form lub postaci przewidzianych dla oferty podstawowej i nie może zaoferować ceny takiej samej lub wyższej niż zaoferował w złożonej wcześniej ofercie. Zamawiający dokonuje wyboru oferty z niższą ceną.
9.
Zamawiający, po zatwierdzeniu wyników zapytania ofertowego, niezwłocznie powiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty, o:
a.
wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę (firmę) albo imię i nazwisko, adres siedziby Wykonawcy, którego ofertę wybrano, oraz nazwy albo imiona i nazwiska, adres siedziby Wykonawców, którzy złożyli oferty, a także punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację.
b.
Wykonawcach, których oferty zostały odrzucone, podając uzasadnienie faktyczne,
c.
unieważnieniu zapytania ofertowego.
10.
W przypadku udostępnienia zapytania ofertowego na stronie internetowej, Zamawiający udostępnia na tej stronie informacje o wyniku postępowania, która zawiera nazwę wybranego Wykonawcy, adres jego siedziby wskazany w ofercie oraz cenę zamówienia.
11.
Jeżeli termin związania ofertą upłynął przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
12.
W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 11, Zamawiający odrzuca ofertę tego Wykonawcy i zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.
13.
Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny.
14.
Za wystarczające do uznania, że Wykonawca uchyla się od zawarcia umowy Zamawiający uznaje dwukrotne bezskuteczne wezwanie Wykonawcy do zawarcia umowy.
15.
Do umów zawieranych w wyniku przeprowadzonego zapytania ofertowego stosuje się przepisy ustawy Kodeks cywilny.
XIII. Odrzucenie oferty Wykonawcy
1.
Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
a.
jest niezgodna z zapytaniem ofertowym,
b.
jej treść nie odpowiada treści Opisu przedmiotu zamówienia lub wymaganiom postawionym Wykonawcom w zapytaniu ofertowym,
c.
zawiera błędy w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie rozdz. XII ust. 6 pkt b) zapytania ofertowego,
d.
zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, tj. Wykonawca, pomimo wezwania, o którym mowa w rozdz. XII ust. 4 zapytania ofertowego, nie złożył wymaganych wyjaśnień albo Wykonawca nie wykazał, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny,
e.
Wykonawca w terminie wskazanym w zawiadomieniu o poprawieniu innej omyłki polegającej na niezgodności oferty z treścią zapytania ofertowego, o której mowa w rozdz. XII ust. 6 pkt c) zapytania ofertowego, nie zgodził się na jej poprawienie.
f.
Wykonawca, pomimo wezwania, o którym mowa w rozdz. XII ust. 1 lub 2 zapytania ofertowego, nie złożył lub nie uzupełnił lub nie poprawił lub nie udzielił wyjaśnień dotyczących dokumentów lub nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa,
g.
Wykonawca nie wyraził zgody na przedłużenie terminu związania ofertą,
h.
została złożona po terminie składania ofert,
i.
jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,
j.
została złożona przez Wykonawcę niezaproszonego do składania ofert,
k.
Wykonawca nie wyraził pisemnej zgody na wybór jego oferty po upływie terminu związania ofertą,
l.
hasło dostępu zostało przesłane przed upływem terminu składania ofert lub po upływie terminu otwarcia ofert lub oferta nie została zaszyfrowana,
m.
Zamawiający nie mógł zapoznać się z treścią przesłanego pliku zawierającego ofertę (nie można otworzyć pobranego pliku, przesłane hasło dostępu jest nieprawidłowe, dokument jest uszkodzony),
n.
została złożona przez Wykonawcę podlegającego wykluczeniu z postępowania na podstawie rozdziału VII ust. 2 zapytania ofertowego.
XIV. Unieważnienie zapytania ofertowego
1.
Zamawiający unieważnia zapytanie ofertowe w następujących przypadkach:
a.
nie złożono żadnej oferty,
b.
wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu,
c.
cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, przy braku możliwości jej zwiększenia do ceny najkorzystniejszej oferty lub oferty z najniższą ceną, a negocjacje, których mowa w rozdz. XII ust. 5 zapytania ofertowego, nie przyniosły rezultatu albo Wykonawca odmówił przystąpienia do negocjacji,
d.
zostały złożone oferty dodatkowe o takiej samej cenie lub nie złożono dodatkowych ofert.
2.
Zamawiający może podjąć decyzję o zamknięciu postępowania bez dokonania wyboru. W takim przypadku Zamawiający niezwłocznie zawiadomi o tym Wykonawców, którzy złożyli oferty. W przypadku zamknięcia postępowania przed upływem terminu składania ofert,
Zamawiający przekazuje niezwłocznie informację o zamknięciu postępowania Wykonawcom,
którym przekazał zapytanie ofertowe, a jeżeli zapytanie udostępniane jest na stronie internetowej, udostępnia na tej stronie i informuje Wykonawców, których powiadomił o wszczęciu postępowania.
XV. Projektowane postanowienia umowy
Część 1:
§ 1
1.
Przedmiotem umowy jest wykonanie obowiązkowej kontroli okresowej rocznej budynków wraz z pracami dodatkowymi:
a.
Oddział Zamiejscowy w Koninie, ul. Zakładowa 4, 62-510 Konin,
- zgodnie z art. 62 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. 2023 poz. 682), w terminie do 20 czerwca 2024 roku;
b.
Oddział Zamiejscowy w Pile, al. Niepodległości 24, 64-920 Piła,
- zgodnie z art. 62 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. 2023 poz. 682), w terminie do 28 czerwca 2024 roku.
2.
Wykonawca zobowiązuje się, że nw. czynności będzie wykonywał osobiście/przy pomocy nw. osób:6
a.
elementy budynku, budowli i instalacji narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania obiektu: ................................
b.
instalacje i urządzenia służące ochronie środowiska: ................................
c.
instalacje gazowe oraz przewody kominowe (dymowe, spalinowe i wentylacyjne): ................................
d.
czyszczenie przewodów kominowych, wentylacyjnych, spalinowych (Oddział Zamiejscowy w Koninie, Oddział Zamiejscowy w Pile): ................................
e.
przeprowadzenie przeglądu i konserwacji kotła gazowego Brotje 110 kW (Oddział Zamiejscowy w Pile): ................................
f.
przeprowadzenie przeglądu i konserwacji węzła cieplnego (Oddział Zamiejscowy w Koninie): ................................
3.
Wykonawca oświadcza, że przedmiot umowy odpowiada ściśle wymogom określonym w zapytaniu ofertowym i ofercie Wykonawcy z dnia ................................
§ 2
1.
Zakres okresowej kontroli rocznej obejmuje sprawdzenie stanu technicznego:
a.
elementów budynku, budowli i instalacji narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania obiektu. W toku kontroli szczegółowym sprawdzeniem należy objąć stan techniczny:
?
zewnętrznych warstw przegród zewnętrznych (warstwa fakturowa), elementów ścian zewnętrznych (attyki, filary, gzymsy), balustrad, loggi i balkonów,
?
urządzeń zamocowanych do ścian i dachu budynku,
?
elementów odwodnienia budynku oraz obróbek blacharskich,
?
pokryć dachowych,
?
instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej,
?
urządzeń stanowiących zabezpieczenie przeciwpożarowe budynku,
6 Należy wpisać imię i nazwisko. W przypadku, jeżeli przedmiot umowy wykonywać będzie inna osoba/y niż Wykonawca, należy w tym miejscu podać imię i nazwisko tej osoby oraz wskazać podstawę prawną do dysponowania tą osobą, numer i rodzaj stosownych uprawnień/kalifikacji.
?
elementów instalacji kanalizacyjnej odprowadzających ścieki z budynku,
?
przejść przyłączy instalacyjnych przez ściany budynku.
b.
instalacji i urządzeń służących ochronie środowiska,
c.
instalacji gazowych oraz przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych). Ocena stanu technicznego instalacji gazowych oraz przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych), powinna obejmować m. in. sprawdzenie:
?
wykonania zaleceń wynikających z poprzedniej kontroli okresowej,
?
zmian w kanałach i przewodach spalinowych, jakie wprowadzono za zgodą właściciela lub zarządcy budynku w okresie od poprzedniego przeglądu,
?
drożności przewodów kominowych,
?
siły ciągu kominowego, ustalonego przy pomocy atestowanego urządzenia pomiarowego zapewniającego prawidłowe działanie podłączonych urządzeń dymowych, spalinowych, wentylacyjnych,
?
występowania uszkodzeń przewodów na całej ich długości, kanałów, czopuchów, włazów, ław kominowych, nasad kominowych itp.,
?
posiadania sprawnie działających urządzeń wentylacyjnych, w tym nawiewnych i wywiewnych w pomieszczeniach, w których zainstalowane są urządzenia grzewcze (np. trzony kuchenne, piecyki wody przepływowej, kotły c.o., itp.),
?
częstotliwości okresowego czyszczenia przewodów kominowych, o jakich mowa w § 34 rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. z 2010 r., Nr 109, poz. 719),
?
dogodnego dostępu do czyszczenia i przeprowadzania okresowych kontroli przewodów kominowych i urządzeń mających związek z kominami,
?
występowania innych stwierdzonych w trakcie kontroli nieprawidłowości mogących spowodować zagrożenie bezpieczeństwa ludzi lub mienia.
2.
Prace dodatkowe:
a.
czyszczenie przewodów kominowych, wentylacyjnych, spalinowych (Oddział Zamiejscowy w Koninie, Oddział Zamiejscowy w Pile),
b.
przeprowadzenie przeglądu i konserwacji kotła gazowego Brotje 110 kW (Oddział Zamiejscowy w Pile),
c.
przeprowadzenie przeglądu i konserwacji węzła cieplnego (Oddział Zamiejscowy w Koninie).
3.
Zamawiający wymaga sporządzenia odrębnych protokołów dla każdego budynku osobno, zgodnie z art. 62a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. 2023 poz. 682).
4.
Realizacja przedmiotu umowy odbywać się będzie zgodnie z wymaganiami stawianymi przez ustawę z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane - (Dz. U. 2023 poz. 682).
5.
Wykonawca oświadcza, iż posiada/osoby wskazane w § 1 ust. 2 posiadają wszelkie stosowne uprawnienia i kwalifikacje uprawniające do wykonania przedmiotu umowy.
6.
Przeglądy, o których mowa w § 2 pkt 1 i 2 wraz z pracami dodatkowymi odbędą się:
a.
Oddział Zamiejscowy w Koninie - w terminie do 20 czerwca 2024 roku,
b.
Oddział Zamiejscowy w Pile - w terminie do 28 czerwca 2024 roku,
po wcześniejszym jego uzgodnieniu z Zamawiającym.
7.
W przypadku zmiany osób wykonujących czynności przeglądów budynków wskazanych w § 1 ust. 2, wymagania względem Wykonawcy pozostają niezmienne, tj. osoba wykonująca przedmiotowe czynności musi spełniać wymogi w zakresie wiedzy i doświadczenia, określone przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest w takim przypadku (przed dokonaniem zmiany), przedstawić Zamawiającemu pisemną informację dotyczącą nowej osoby. Niniejsza zmiana nie wymaga sporządzenia aneksu.
§ 3
1.
Zamawiający zobowiązuje się do zapłacenia na rzecz Wykonawcy łącznego wynagrodzenia brutto w wysokości ................................. zł, w tym:
a.
przegląd roczny: Oddział Zamiejscowy w Koninie ........................ zł netto, w tym należny podatek VAT, .......................... zł brutto.
b.
przegląd roczny: Oddział Zamiejscowy w Pile ........................ zł netto, w tym należny podatek VAT, .......................... zł brutto.
c.
czyszczenie przewodów kominowych, wentylacyjnych: Oddział Zamiejscowy w Koninie ........................ zł netto, w tym należny podatek VAT, .......................... zł brutto.
d.
czyszczenie przewodów kominowych, wentylacyjnych, spalinowych: Oddział Zamiejscowy w Pile ........................ zł netto, w tym należny podatek VAT, .......................... zł brutto.
e.
przegląd i konserwacja kotła gazowego Brotje 110 kW: Oddział Zamiejscowy w Pile ........................ zł netto, w tym należny podatek VAT, .......................... zł brutto,
f.
przegląd i konserwacja węzła cieplnego: Oddział Zamiejscowy w Koninie ................................ zł netto, w tym należny podatek VAT, .......................... zł brutto.
2.
Zamawiający nie przewiduje możliwości zmian Umowy.
3.
Na wykonanie przeglądów budynków Wykonawca otrzyma pisemne zlecenie wykonania od Zamawiającego. Zapłata za wykonane prace nastąpi każdorazowo po ich wykonaniu oraz podpisaniu protokołu potwierdzającego ich wykonanie zgodnie z Umową.
4.
Zamawiający wyraża zgodę na wystawianie i otrzymywanie faktur VAT w dowolnym formacie elektronicznym, w tym ustrukturyzowane faktury.7
5.
Faktury VAT w formie elektronicznej zostaną przesłane z adresu e-mail Wykonawcy: ........................ na adresy e-mail Zamawiającego: ...........................8
6.
Zapłata wynagrodzenia dokonywana będzie przelewem z rachunku bankowego Zamawiającego na rachunek bankowy Wykonawcy nr ............................................., wykazany w rejestrze podatników VAT, o którym mowa w art. 96b ustawy o podatku od towarów i usług.
7.
Wykonawca zobowiązany jest do wystawienia faktury VAT na:
Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu
ul. Szyperska 14
61-754 Poznań
NIP 778 13 79 161
8.
Do faktury ustrukturyzowanej zastosowanie mają przepisy Ustawy z dnia 9 listopada 2018 r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym (Dz. U. 2020 poz. 1666).9
9.
Zamawiający obliguje Wykonawcę do oznaczenia faktury VAT słowami ,,mechanizm podzielonej płatności" w przypadku dostaw towarów lub świadczenia usług, o których mowa w załączniku nr 15 do ustawy o podatku od towarów i usług.
§ 4
1.
Wykonawca zobowiązany jest do wykonania zleconego zadania z zachowaniem należytej staranności.
2.
Wykonawca oświadcza, że zna przepisy i zasady bezpieczeństwa i higieny pracy obowiązujące przy wykonywaniu czynności wynikających ze zlecenia i oświadcza, że będzie ich przestrzegał, a także oświadcza, że stan jego zdrowia pozwala na wykonywanie zlecenia.
7 Umieszczenie zapisu uzależnione od oświadczenia Wykonawcy.
8 Umieszczenie zapisu uzależnione od oświadczenia Wykonawcy.
9 Umieszczenie zapisu uzależnione od oświadczenia Wykonawcy.
§ 5
W sprawach nie uregulowanych w niniejszej Umowie zastosowanie mają odpowiednie przepisy Kodeksu cywilnego oraz stosuje się przepisy Prawa budowlanego.
§ 6
1.
Wykonawca zobowiązany jest do zapłaty kar umownych w następujących przypadkach:
a.
za zwłokę w wykonaniu zleconych prac w wysokości 100,00 zł za każdy dzień zwłoki z winy Wykonawcy, maksymalnie za 5 dni (dotyczy terminu wskazanego w § 1 ust. 1);
b.
za odstąpienie od Umowy lub rozwiązanie Umowy z winy Wykonawcy w wysokości 2 500,00 zł.
2.
Kary umowne wskazane w ust. 1 lit. od a do b sumują się.
3.
Jeżeli kara umowna nie pokrywa poniesionej szkody, Strony mogą dochodzić odszkodowania uzupełniającego na zasadach ogólnych.
4.
Wykonawca zobowiązany jest do zapłaty kary umownej w terminie 7 dni od daty wezwania do jej zapłacenia, co jest warunkiem wypłaty wynagrodzenia.
5.
Maksymalna wysokość kar umownych, których może dochodzić Zamawiający nie może przekroczyć 15% wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 3 ust 1.
§ 7
Wszelkie spory mogące powstać na tle wykonywania Umowy podlegają rozstrzygnięciu przez właściwy rzeczowo Sąd Powszechny w Poznaniu.
§ 8
Umowę sporządzono w trzech jednobrzmiących egzemplarzach: dwa egzemplarze dla Zamawiającego i jeden dla Wykonawcy.
§ 9
Integralną częścią Umowy jest oferta z dnia ..............., stanowiąca załącznik nr 1.
Część 2:
§ 1
1.
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na pełnieniu obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego na potrzeby WUP w Poznaniu.
2.
Wykonawca zobowiązuje się, że czynności Inspektora Nadzoru Inwestorskiego będzie wykonywał osobiście ...............................10.
3.
Wykonawca oświadcza, że przedmiot umowy odpowiada ściśle wymogom określonym w zapytaniu ofertowym i ofercie Wykonawcy z dnia ................
§ 2
Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie:
1.
Ocena dokumentacji uzyskanej w wyniku prowadzonych przez WUP postępowań na prace projektowe i remontowe, w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zlecenia. W skład zadania wchodzić będzie także sprawdzenie dokumentów projektowych. Zamawiający przewiduje, że na realizację zlecenia Wykonawca winien uwzględnić ok. 5 godzin. Zamawiający zastrzega, że każdorazowo przy zleceniu zadania Wykonawca winien, przed podjęciem realizacji zamówienia określić liczbę godzin, która będzie wymagała pisemnej akceptacji Zamawiającego.
10 Należy wpisać imię i nazwisko. W przypadku, jeżeli Inspektorem Nadzoru będzie inna osoba niż Wykonawca, należy w tym miejscu podać imię i nazwisko tej osoby oraz wskazać podstawę prawną do dysponowania tą osobą.
2.
Nadzór i rozliczenie prac remontowych prowadzonych na rzecz Zamawiającego: przekazanie miejsca prowadzonych prac, nadzór nad wykonaniem prac, odbiór oraz rozliczenie wykonanych prac. Lokalizacje, w których będą prowadzone prace:
a. ul. Zakładowa 4, 62-510 Konin,
b. al. Niepodległości 24, 64-920 Piła,
c. ul. Serbinowska 5, 62-800 Kalisz.
Zamawiający przewiduje, że na realizację zlecenia Wykonawca winien uwzględnić ok. 8 godzin. Nadzór i rozliczenie prac remontowych obejmuje 4 wizyty w miejscu prowadzonych prac: rozpoczęcie prac, przekazanie miejsca prowadzenia prac, kontrola prac w czasie ich trwania, odbiór prac.
3.
Opinia lub ekspertyza techniczna na potrzeby WUP. Opracowanie dotyczące skomplikowanych elementów prac remontowych. Pogłębiona analiza problemu wskazująca środki zaradcze, a także wstępna wycena. Opiniowanie projektów technicznych wydanych w sprawie budynków WUP w Poznaniu, w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zlecenia. Zamawiający przewiduje zlecenie zadań w wymiarze 5 godzin (za wszystkie przewidziane zadania). Zamawiający zastrzega, że każdorazowo przy zleceniu zadania Wykonawca winien, przed podjęciem realizacji zamówienia określić liczbę roboczogodzin, która będzie wymagała pisemnej akceptacji Zamawiającego.
4.
Dokonywanie oszacowania wartości zamówienia na prace remontowe na podstawie zestawienia (np. w formie kosztorysu inwestorskiego) rodzaju, zakresu, i ilości prac wraz z ich cenami rynkowymi (w tym uwzględnienie wartość dostaw i usług oddanych przez Zamawiającego do dyspozycji wykonawcy, o ile są one niezbędne do wykonania tych prac), w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zlecenia. Zamawiający przewiduje zlecenie zadań w wymiarze 4 godzin (za wszystkie przewidziane zadania). Zamawiający zastrzega, że każdorazowo przy zleceniu zadania Wykonawca winien, przed podjęciem realizacji zamówienia określić liczbę godzin, która będzie wymagała pisemnej akceptacji Zamawiającego.
5.
Usługa polegająca na pełnieniu obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego odbywać się będzie zgodnie z wymaganiami stawianymi przez prawo budowlane. Inspektor nadzoru działa w granicach umocowania określonego przepisami Ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane - (Dz. U. 2023 poz. 682) przy pracach w budynkach administracyjnych Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu: Oddział Zamiejscowy w Koninie, ul. Zakładowa 4 62-510 Konin oraz Oddział Zamiejscowy w Pile, al. Niepodległości 24, 64-920 Piła, będących w trwałym zarządzie Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu, a także Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu: Oddział Zamiejscowy w Kaliszu, ul. Serbinowska 5, 62-800 Kalisz.
6.
Wykonawca zapewnia, iż posiada stosowne uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej nr ............... uprawniające do pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego.11
7.
Usługa wykonywana będzie w siedzibie Zamawiającego w Poznaniu ul. Szyperska 14, 61-754 Poznań, a także w Oddziałach Zamiejscowych w Pile, al. Niepodległości 24, 64-920 Piła, w Koninie, ul. Zakładowa 4, 62-510 Konin, w Kaliszu, ul. Serbinowska 5, 62-800 Kalisz.
8.
Prace będą wykonywane w okresie od dnia podpisania Umowy do dnia 31.12.2024 r. lub do wykorzystania wartości Umowy.
9.
Wykonawca oświadcza, że posiada aktualny wpis do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, potwierdzające przynależność do PIIB i posiada wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, które wynosi równowartość w złotych 50 000,00 euro, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 11 grudnia 2003 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia
11 W przypadku, gdy usługę Inspektora Nadzoru Inspektorskiego pełniła będzie inna osoba niż Wykonawca, należy wskazać imię i nazwisko oraz nr stosownych uprawnień budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej osoby pełniącej przedmiotowe czynności.
odpowiedzialności cywilnej architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz.U. 2003 nr 220 poz.
2174).12
10.
W przypadku zmiany osoby wykonującej czynności Inspektora Nadzoru Inwestorskiego wymagania względem Wykonawcy pozostają niezmienne, tj. osoba wykonująca czynności Inspektora Nadzoru Inwestorskiego musi spełniać wymogi w zakresie wiedzy i doświadczenia, określone przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest w takim przypadku (przed dokonaniem zmiany), przedstawić Zamawiającemu pisemną informację dotyczącą nowej osoby wykonującej czynności Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. Niniejsza zmiana nie wymaga sporządzenia aneksu.
§ 3
Wykonawca zobowiązuje się zawiadomić Zamawiającego niezwłocznie (najpóźniej w terminie 24 godzin) o zaistniałych podczas prac remontowych nieprawidłowościach.
§ 4
1.
Zamawiający zobowiązuje się do zapłacenia na rzecz Wykonawcy łącznego wynagrodzenia brutto w wysokości ................................. zł, w tym:
a.
prace określone w § 2 ust. 1 w kwocie ............... zł brutto, za 1 godzinę wykonania oceny. Maksymalna wysokość wynagrodzenia wyniesie ............... zł brutto (maksymalnie 5 godzin).
b.
prace określone w § 2 ust. 2 w kwocie:
?
......... zł brutto, za 1 godzinę pracy oraz
?
.......... zł brutto za 1 wizytę.
Maksymalna wysokość wynagrodzenia wyniesie ............... zł brutto (maksymalnie 8 godzin i 4 wizyty).
c.
prace określone w § 2 ust. 3 w kwocie ............... zł brutto, za 1 godzinę wykonania opinii. Maksymalna wysokość wynagrodzenia wyniesie ............... zł brutto (maksymalnie 5 godzin)
d.
prace określone w § 2 ust. 4 w kwocie ............... zł brutto, za 1 godzinę wykonania oszacowania wartości.
Maksymalna wartość wynagrodzenia wyniesie ............... zł brutto (maksymalnie 4 godziny).
2.
Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Zamawiającego, w przypadku, gdy łączne wynagrodzenie za zrealizowanie przedmiotu umowy, będzie niższe od łącznego wynagrodzenia, o którym mowa w ust. 1.
3.
Wszelkie zmiany lub uzupełnienia umowy mogą nastąpić za zgodą Stron w formie pisemnej pod rygorem nieważności, w zakresie zwiększenia wynagrodzenia maksymalnie o 10% związanego z koniecznością zlecenia dodatkowych, potencjalnych, opinii, ekspertyz, wynikłych z przeprowadzonych przeglądów budynków lub prowadzonych prac remontowych.
4.
Na wykonanie poszczególnych prac Wykonawca otrzyma pisemne zlecenie wykonania od Zamawiającego. Zapłata za wykonane prace nastąpi każdorazowo po ich wykonaniu oraz podpisaniu protokołu potwierdzającego ich wykonanie zgodnie z Umową.
5.
Zamawiający wyraża zgodę na wystawianie i otrzymywanie faktur VAT w dowolnym formacie elektronicznym, w tym ustrukturyzowane faktury.13
6.
Faktury VAT w formie elektronicznej zostaną przesłane z adresu e-mail Wykonawcy: ........................ na adresy e-mail Zamawiającego: ...........................14
12 W przypadku, gdy usługę Inspektora Nadzoru Inspektorskiego pełniła będzie inna osoba niż Wykonawca, należy przedstawić oświadczenie o posiadaniu aktualnego wpisu do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, potwierdzające przynależność do PIIB oraz posiadanie przez w/w osobę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, które wynosi równowartość w złotych 50 000,00 euro, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 11 grudnia 2003 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz.U. 2003 nr 220 poz. 2174).
13 Umieszczenie zapisu uzależnione od oświadczenia Wykonawcy.
14 Umieszczenie zapisu uzależnione od oświadczenia Wykonawcy.
7.
Zapłata wynagrodzenia dokonywana będzie przelewem z rachunku bankowego Zamawiającego na rachunek bankowy Wykonawcy nr ............................................., wykazany w rejestrze podatników VAT, o którym mowa w art. 96b ustawy o podatku od towarów i usług.
8.
9.
Do faktury ustrukturyzowanej zastosowanie mają przepisy Ustawy z dnia 9 listopada 2018 r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym (Dz. U. 2020 poz. 1666).15
10.
Zamawiający obliguje Wykonawcę do oznaczenia faktury VAT słowami ,,mechanizm podzielonej płatności" w przypadku dostaw towarów lub świadczenia usług, o których mowa w załączniku nr 15 do ustawy o podatku od towarów i usług.
§ 5
1.
Wykonawca zobowiązany jest do wykonania zleconego zadania z zachowaniem należytej staranności.
2.
Wykonawca oświadcza, że zna przepisy i zasady bezpieczeństwa i higieny pracy obowiązujące przy wykonywaniu czynności wynikających ze zlecenia i oświadcza, że będzie ich przestrzegał, a także oświadcza, że stan jego zdrowia pozwala na wykonywanie zlecenia.
§ 6
1.
W sprawach nie uregulowanych w niniejszej Umowie zastosowanie mają odpowiednie przepisy Kodeksu cywilnego.
2.
W sprawach nie uregulowanych w niniejszej Umowie stosuje się przepisy Prawa budowlanego.
§ 7
1.
Wykonawca zobowiązany jest do zapłaty kar umownych w następujących przypadkach:
a.
za zwłokę w wykonaniu zleconych prac lub jego części w wysokości 100,00 zł za każdy dzień zwłoki, maksymalnie za 5 dni (dotyczy terminów wskazanych w § 2 ust. 1, 2, 3, 4);
b.
za odstąpienie od Umowy lub rozwiązanie Umowy z winy Wykonawcy w wysokości 1 000,00 zł.
2.
Kary umowne wskazane w ust. 1 lit. od a do b sumują się.
3.
Jeżeli kara umowna nie pokrywa poniesionej szkody, Strony mogą dochodzić odszkodowania uzupełniającego na zasadach ogólnych.
4.
Wykonawca zobowiązany jest do zapłaty kary umownej w terminie 7 dni od daty wezwania do jej zapłacenia, co jest warunkiem wypłaty wynagrodzenia.
5.
Maksymalna wysokość kar umownych, których może dochodzić Zamawiający nie może przekroczyć 15% wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 4 ust 1.
§ 8
Wszelkie spory mogące powstać na tle wykonywania Umowy podlegają rozstrzygnięciu przez właściwy rzeczowo Sąd Powszechny w Poznaniu.
§ 9
Umowę sporządzono w trzech jednobrzmiących egzemplarzach: dwa egzemplarze dla Zamawiającego i jeden dla Wykonawcy.
15 Umieszczenie zapisu uzależnione od oświadczenia Wykonawcy.
§ 10
Integralną częścią Umowy jest oferta z dnia ..............., stanowiąca załącznik nr 1.
XVI. Sposób porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz wskazanie osoby wyznaczonej do kontaktów z Wykonawcami
1.
W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Wykonawcami a Zamawiającym odbywa się osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu Ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz.U. 2023 poz. 1640), za pośrednictwem posłańca lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu Ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2020 r. poz. 344) z wykorzystaniem poczty elektronicznej, z zastrzeżeniem ust. 2.
2.
Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę wraz z niezbędnymi informacjami, koniecznymi do wyboru najkorzystniejszej oferty lub pełnomocnictwa, a także dokumenty lub oświadczenia składane na żądanie Zamawiającego, o których mowa w rozdziale XII ust. 1 zapytania ofertowego (niezależnie od etapu postępowania, na którym wymagane jest ich złożenie), w następujący sposób:
a.
w formie pisemnej (opatrzonej własnoręcznym podpisem) osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego lub posłańca, albo
b.
w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym albo podpisem osobistym - za pośrednictwem poczty elektronicznej.
3.
Zamawiający umożliwia składanie pozostałych dokumentów/oświadczeń (niewymienionych w ust. 2), w tym m.in. wyjaśnień złożonych na wezwanie Zamawiającego, o których mowa w rozdz. XII ust. 3 i 4 zapytania ofertowego, wniosków o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego, o których mowa w rozdz. XVII ust. 1 zapytania ofertowego, również w formie dokumentowej w rozumieniu art. 772 kodeksu cywilnego, za pośrednictwem poczty elektronicznej.
4.
Zawiadomienia, wezwania oraz informacje Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom przy użyciu środków komunikacji elektronicznej:
a.
na adres poczty elektronicznej wskazany w ofercie lub
b.
poprzez zamieszczenie zawiadomień lub informacji dotyczących postępowania na stronie internetowej Zamawiającego: wuppoznan.praca.gov.pl.
5.
Wykonawca w odpowiedzi na otrzymane wezwanie, przekazuje dokumenty, pełnomocnictwa, wyjaśnienia lub oświadczenia, bezwzględnie w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
6.
Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują korespondencję drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
7.
We wszelkiej korespondencji związanej z postępowaniem, Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem postępowania.
XVII. Pozostałe informacje
1.
Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego. Zamawiający zobowiązany jest udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wpłynął do Zamawiającego nie później niż na 3 dni przed upływem terminu składania ofert.
2.
Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wpłynął po upływie terminu składania wniosku, o którym mowa w ust. 1 niniejszego rozdziału zapytania ofertowego, lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania.
3.
Treść zapytań bez ujawniania źródła zapytania wraz z wyjaśnieniami Zamawiający przekazuje Wykonawcom, którym przekazał zapytanie ofertowe, a jeżeli zapytanie udostępniane jest na stronie internetowej, udostępnia na tej stronie i przekazuje Wykonawcom, których poinformował o wszczęciu postępowania.
4.
W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może zmienić treść zapytania ofertowego, z tym zastrzeżeniem, że treść zapytania ofertowego można zmienić najpóźniej na 2 dni przed upływem terminu składania ofert. Dokonaną zmianę Zamawiający przekazuje niezwłocznie Wykonawcom, którym przekazał zapytanie ofertowe, a jeżeli zapytanie udostępniane jest na stronie internetowej, udostępnia na tej stronie i przekazuje Wykonawcom, których poinformował o wszczęciu postępowania.
5.
Jeżeli w wyniku zmiany treści zapytania ofertowego jest niezbędny dodatkowy czas na wprowadzenie zmian w ofertach, Zamawiający przedłuża termin składania ofert i informuje o tym Wykonawców, którym przekazał zapytanie ofertowe, a jeżeli zapytanie udostępniane jest na stronie internetowej, udostępnia na tej stronie i informuje Wykonawców, których powiadomił o wszczęciu postępowania.
6.
Zamawiający zawrze umowę z wybranym w postępowaniu Wykonawcą w formie pisemnej lub elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym). Przekazanie umowy nastąpi przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
7.
Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913), jeżeli Wykonawca wraz z przekazaniem takich informacji, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
8.
Uzasadnienie (zawarte w formularzu ofertowym) powinno w sposób możliwie najbardziej wyczerpujący potwierdzać, że okoliczności uzasadniające uznanie informacji za tajemnicę przedsiębiorstwa faktycznie zaistniały. Zastrzeżenie zakazu udostępniania informacji dokonane przez Wykonawcę staje się skuteczne dopiero w sytuacji, gdy Zamawiający w wyniku dokonania oceny zasadności i prawidłowości ich zastrzeżenia, uzna, że informacje te mają charakter tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
9.
Wykonawca zobowiązany jest wraz z przekazaniem tych informacji, wykazać spełnienie przesłanek określonych w art. 11 ust. 2 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Zaleca się, aby uzasadnienie zastrzeżenia informacji jako tajemnicy przedsiębiorstwa było sformułowane w sposób umożliwiający jego udostępnienie. Zastrzeżenie przez Wykonawcę tajemnicy przedsiębiorstwa bez uzasadnienia, będzie traktowane przez Zamawiającego jako bezskuteczne ze względu na zaniechanie przez Wykonawcę podjęcia niezbędnych działań w celu zachowania poufności objętych klauzulą informacji.
10.
Wykonawca nie może zastrzec informacji, o:
a.
nazwach albo imionach i nazwiskach oraz siedzibach lub miejscach prowadzonej działalności gospodarczej albo miejscach zamieszkania Wykonawcy, jeżeli jest to miejsce prowadzenia działalności gospodarczej,
b.
cenach lub kosztach zawartych w ofertach.
11.
W sytuacji, gdy Wykonawca zastrzeże w ofercie informacje, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa, albo są jawne na podstawie odrębnych przepisów, informacje te będą podlegały udostępnieniu na takich samych zasadach, jak pozostałe niezastrzeżone dokumenty.
12.
Jeżeli Wykonawca składa ofertę w formie pisemnej, to zawarte w ofercie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji należy oznaczyć klauzulą: Nie udostępniać - informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i załączyć do oferty jako odrębną część, nie złączoną z ofertą w sposób trwały.
13.
Jeżeli Wykonawca składa ofertę w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które Wykonawca zastrzeże jako tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny zostać umieszczone w osobnym pliku nazwanym ,,Tajemnica przedsiębiorstwa", a następnie zaszyfrowane wraz z plikami stanowiącymi jawną część oferty.
14.
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim.

Uwagi:
15.
Ochrona danych osobowych. Obowiązek informacyjny Zamawiającego.
W związku z przetwarzaniem danych osobowych, na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, zwane dalej RODO) informuję, że:
a.
Administratorem Państwa danych osobowych jest Wojewódzki Urząd Pracy z siedzibą w Poznaniu przy ul. Szyperskiej 14. Z administratorem danych można się skontaktować poprzez adres mailowy wup@wup.poznan.pl, telefonicznie pod numerem 61 846 38 19 lub pisemnie na adres siedziby administratora.
b.
Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można się skontaktować poprzez email ochronadanych@wup.poznan.pl lub pisemnie na adres siedziby Urzędu. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych, którego dokonuje Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu.
c.
Państwa dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia zapytania ofertowego, wyboru wykonawcy oraz archiwalnym a przetwarzanie odbywa się na podstawie Państwa zgody wyrażonej poprzez akt uczestnictwa w postępowaniu, oraz art. 6 ust. 1 lit e w związku z przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych oraz Ustawy z dnia 14 lipca 1983r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
d.
Dane pozyskane w związku z prowadzonym zapytaniem ofertowym przekazywane będą wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdyż dane te co do zasady stanowią informację publiczną. W przypadku komunikacji prowadzonej drogą elektroniczną dane będą przekazane podmiotowi świadczącemu obsługę systemu IT. Zakres przekazania danych tym odbiorcom ograniczony jest jednak wyłącznie do możliwości zapoznania się z tymi danymi w związku ze świadczeniem usług wsparcia technicznego i usuwaniem awarii. Odbiorców tych obowiązuje klauzula zachowania poufności pozyskanych w takich okolicznościach danych, w tym danych osobowych wynikająca z zawartej umowy powierzenia przetwarzania. Pani/ Pana dane osobowe mogą być również udostępniane podmiotom kontrolującym oraz innym podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa
e.
Dane będą przechowywane do momentu wygaśnięcia obowiązku przechowywania danych wynikającego z przepisów, tj. dla zamówień współfinansowanych z Europejskich Funduszy Strukturalnych przez okres 10 lat, w pozostałych przypadkach zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
f.
W odniesieniu do danych pozyskanych w związku z prowadzonym zapytaniem ofertowym przysługują Państwu następujące uprawnienia:
?
prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii. W przypadku gdy wykonanie prawa, o którym mowa w zdaniu pierwszym, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty zapytania lub informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania;
?
prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
Ryszard Zaczyński
Wicedyrektor
Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu
?
prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa;
?
prawo do ograniczenia przetwarzania danych, przy czym wystąpienie z takim żądaniem nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania. Od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia w przypadku, gdy wniesienie żądania, o którym mowa w zdaniu pierwszym, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole i załącznikach do protokołu, zamawiający nie udostępnia tych danych zawartych w protokole i w załącznikach do protokołu, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
?
prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania w związku z Pani/ Pana sytuacją szczególną
g.
Przysługuje Państwu również prawo wniesienia skargi do Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
h.
Podanie danych osobowych w związku udziałem w postępowaniu o rozstrzygniecie zapytania ofertowego nie jest obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału.

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.