Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6212z ostatnich 7 dni
25505z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Remont instalacji elektrycznej

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont instalacji elektrycznej

Data zamieszczenia: 2024-05-21
Dane kontaktowe Zamawiającego: 45 Wojskowy Oddział Gospodarczy
69-211 Wędrzyn
powiat: sulęciński
tel. 261 676 115
Województwo: lubuskie
Miasto: Wędrzyn
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 261 676 115
Termin składania ofert: 2024-05-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERT
Wartość zamówienia nie przekroczy kwoty 130 000,00 zł netto (Dz. U. z 2023 r., poz. 1344 -kurs euro wynosi - 4,6371 złotego).
1. Przedmiot zamówienia: DOSTAWA/Usługa/Robota budowlana
Remont instalacji elektrycznej budynek nr 205, 206, 207/k.2922 m. Wędrzyn - znak postępowania 488/2024 wg. załącznika nr 1.

Dokument nr: 488/2024

Składanie ofert:
2. Termin przesłania oferty cenowej: do dnia 24.05.2024 do godz. 9:00
8. Podpisaną przez upoważnioną osobę ofertę proszę dostarczyć na formularzu ofertowym (załącznik nr 1) operatorem pocztowym lub osobiście na adres Zamawiającego:
45 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Wędrzynie, 69-211 Wędrzyn z dopiskiem: Nie otwierać - Oferta dotycząca postępowania bezprzetargowego na:
Remont instalacji elektrycznej budynek nr 205, 206, 207/k.2922 m. Wędrzyn -znak postępowania 488/2024
Oferty składane osobiście przez Wykonawcę lub w jego imieniu będzie przyjmowała osoba upoważniona, zatrudniona w Kancelarii Jawnej w budynku nr 33 w godz.ch urzędowania Zamawiającego:
- od poniedziałku do czwartku w godz.ch 700 - 1530,
- w piątki w godz.ch 700 - 1300.
Fakt złożenia oferty zostanie pisemnie potwierdzony przez ww. pracownika.
Po godz.ch urzędowania Biuro Przepustek nie jest miejscem składania ofert.

Miejsce i termin realizacji:
3. Wymagany termin realizacji zamówienia: 30 dni od daty wysłania zamówienia.

Wymagania:
4. Kryteria oceny ofert: cena 100%
5. Termin płatności faktur VAT/rachunek: 30 dni od dostarczenia FV do siedziby Zamawiającego.
6. Po wyborze najkorzystniejszej oferty Wykonawcy zostanie przesłane zamówienie/umowa.
9. Do złożonej oferty należy dołączyć:
- aktualny odpis z ewidencji działalności gospodarczej CEIDG lub wypis z KRS,
- oświadczenie o ubezpieczeniu
- oświadczenie o nie zaleganiu podatku oraz ZUS, oświadczenie o niekaralności,
- oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu,
- kserokopie uprawnień kwalifikacyjnych do wykonania prac związanych z obsługą, konserwacją, remontem, montażem oraz czynności kontrolno-pomiarowe w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych serii E i D do 1 kV dla dwóch osób. Rozporządzenie Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 1 lipca 2022 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. 2022 poz. 1392 ze zm.).
Wszystkie dokumenty dołączone do oferty w formie kserokopii winny być potwierdzone przez oferenta ,,za zgodność z oryginałem" na dzień składania ofert
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

Uwagi:
KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady ( UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych) ( Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) dalej ,,RODO", informuję, że:
1. Administratorem Pani/ Pana danych osobowych jest 45 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Wędrzynie;
2. Administrator danych powołał inspektora ochrony danych, którym jest Pan Jan ŻUCHOWSKI, z którym można się skontaktować pod tel. 261-676-281;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO, w celu przeprowadzenia postępowania, na wykonanie zadania określonego w zapytaniu ofertowym oraz - w przypadku wybranej oferty - w celu realizacji przedmiotu zamówienia i zawarcia umowy;
4. Podanie danych osobowych przez Panią/ Pana jest dobrowolne, a ewentualne konsekwencje niepodania danych to nierozpatrzenie oferty w postępowaniu w trybie zapytania ofertowego i brak możliwości zawarcia umowy;
5. Odbiorcami Pani/ Pana danych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy prawa;
6. Pani /Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji wyżej określonych celów przewidzianych przepisami prawa oraz w celu skorzystania ze środków ochrony prawnej;
7. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych, a także prawo do przenoszenia danych. Uprawnienia te mogą być ograniczone przez szczególne przepisy prawa;
W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych, decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO, a dane osobowe nie będą poddawane profilowaniu.

Kontakt:
7. W razie wątpliwości, co do realizacji przedmiotu zamówienia proszę o kontakt: Marek RASZKA - tel. 261 676 115, w sprawach proceduralnych: Marek RASZKA - tel. 261 676 115.

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.